SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer zijn er wedstrijden van de B1 in Studio Sport dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:56 schreef Smoofie het volgende:
Als ze hem maar niet als no.1 spits gaan gebruiken met hun studio sport scouting.![]()
![]()
Jij bent sterk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:58 schreef kurk_droog het volgende:
ALS DE LÉNTE KOMT DAN GOOOOIEN WIJ... BOMEN OP ROTTERDAM!![]()
Ik wel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
Ik mak mij echt geen zorgen om zondag eigenlijk![]()
Wat een rust kwam er in het elftal tegen AZ na het inbrengen van Sigthorssonquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
En de spelers die Smoofie wil halen, komen ook van de studiosportshow![]()
![]()
Ik ben dan ook geen scout.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
En de spelers die Smoofie wil halen, komen ook van de studiosportshowAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Zal wel lastig genoeg worden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
Ik mak mij echt geen zorgen om zondag eigenlijkOh.![]()
Ze deden het gelijk 10 stappen rustiger aan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een rust kwam er in het elftal tegen AZ na het inbrengen van Sigthorsson![]()
Eriksen speelt de laatste tijd niet meer zo veel he.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:03 schreef Tyron het volgende:
Dit soort TT'sLaten we het hier gewoon bij Ajax houden en naar ons zelf kijken.
AFCA
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:03 schreef Tyron het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eriksen speelt de laatste tijd niet meer zo veel he.!
![]()
En geen enkele Spurs supporter die het begrijpt. Bentaleb wordt al het lieverdje van de trainer genoemd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eriksen speelt de laatste tijd niet meer zo veel he.![]()
Dit inderdaad, ze worden helemaal gek op die fora van hunquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En geen enkele Spurs supporter die het begrijpt. Bentaleb wordt al het lieverdje van de trainer genoemd.
Slaat ook nergens op.![]()
![]()
Vond het al vreemd dat hij hem op links zette, gewoon te weinig lefquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En geen enkele Spurs supporter die het begrijpt. Bentaleb wordt al het lieverdje van de trainer genoemd.![]()
Dan snap je het ook gewoon niet, maar hij speelt ook laf voetbal, heeft liever drie controlerende middenvelders volgens mijquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond het al vreemd dat hij hem op links zette, gewoon te weinig lef![]()
Dat is natuurlijk ook een probleem met een voorzitter die je het vertrouwen niet geeft, dan ga je spelen om niet te verliezenquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan snap je het ook gewoon niet, maar hij speelt ook laf voetbal, heeft liever drie controlerende middenvelders volgens mij![]()
Dit is toch naar ons kijken manquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:03 schreef Tyron het volgende:
Ze winnen nooit van ons omdat wij de beste zijn. Die huil tt's moeten oprotten ja en aangezien kanker niet mag op fok moest dit in een splitsecond besloten worden
![]()
En het is overigens alleen de laatste twee/drie wedstrijden dat hij niet veel speelde, daarvoor heeft hij volgens mij bijna alles gespeeld.![]()
![]()
Euh, in principe zeg je dat ze nooit van ons winnen, oftewel, wij zijn beter. Je kijkt dus in een bepaalde interpretatie naar jezelf.quote:AFCA
Verander hem dan als het je niet aanstaat:') Ik heb die macht nog niet.quote:En dit dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euh, in principe zeg je dat ze nooit van ons winnen, oftewel, wij zijn beter. Je kijkt dus in een bepaalde interpretatie naar jezelf.![]()
Euh, ja. ik had het over 'KNJB'.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euh, in principe zeg je dat ze nooit van ons winnen, oftewel, wij zijn beter. Je kijkt dus in een bepaalde interpretatie naar jezelf.Is goed.Degene die me als eerst DM't krijgt de TT.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Verander hem danIk heb die macht nog niet
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: