Ik heb dan zo het verkeerde beroep uitgekozenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Same.Op zich wel okay, als je ervoor betaalt krijgt om geen zak uit te voeren.
Ja daaromquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:22 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Laat de 22- en 24-jarigen nou maar aan mij over
Is dat geen maand?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nooit op school geleerd hoeveel maanden er zijn, zie ik.
Tijn was een hetero en die wilde experimenteren (ik moet werken godverdommeeeeeeee, zo krijg ik het nooit af) en ik had wel interesse. Maar ik was toen getrouwd (met Echtgenoot 1.0 toen nog) dus had ik een hotelkamer geboekt in het A4 hotel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Wie of wat is Tijn dan weer?
Ik ken alleen Tijnbrein uit wijlen [Singles]
Tja dat krijg je op die leeftijd he...quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietEn ei'k moet ik van de 24-jarigen afblijven.
Maar ze blijven maar komenDe laatste was 22 zelfs.
Mensencrisis, de kinderen op wie ik vroeger babysitte zijn nu al ouder dan dat!
BOL? Dan laat je het toch bij je AH bezorgen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m'n Game of Thrones 2 (en glijmiddel) nog niet binnen want t paste denk ik niet door de brievenbus, dus dan klrijg je zo'n "je was niet thuis" bericht. Ik haat dat soort berichten, want nee ik ben niet thsui, ik werk. En morgen ook. En overmorgen ook!!!!
Dus nu komt t pas zaterdag.Dus daar ga ik dan heel burgerlijk opwachten
Wanhopig?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:24 schreef Prins_Pils het volgende:
Wat een wanhopigjesben ik echt de jongste hier ofzo?
Maar toch maak je misbruik van zijn onervarenheid en onschuld, omdat je min of meer een seksueel roofdier bent.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daaromDit was wel echt een schattige. "O, ik heb echt niet veel ervaring, maar....". Ocherm, t was een schatje! En hij heeft een mooie naam. Maar het is te jooohoooooooong
Daar val ik heul niet op!
O, zoals ik bij [Singles]quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:24 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hij kwam bij de Usual club en heeft echt WE-KEN moeten knokken voor z'n plekje.
Af-ge-fikt hebben we 'm in 't begin. Hij hield vol en toen was 'ie binnen, forever..
Omdat Dizer altijd won?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:26 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Vroeger () was alles beter. Behalve de jury in de S&G competities, die waren gewoon labiel.
Ik zou vast een onderduikadres zoeken als ik jou wasquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:27 schreef Prins_Pils het volgende:
Er van uit gaande dat-ie 18 juni bedoelde.. ik drie maanden later, dan ben ik dus wél de jongste hier
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:28 schreef Dirk het volgende:
[..]
Tijn was een hetero en die wilde experimenteren (ik moet werken godverdommeeeeeeee, zo krijg ik het nooit af) en ik had wel interesse. Maar ik was toen getrouwd (met Echtgenoot 1.0 toen nog) dus had ik een hotelkamer geboekt in het A4 hotel..
Liggen we daar, midden in de nacht na een of andere Fok! Karaoke meeting waar hij "Het is een nacht" voor me zong.
.
.
.
.
. en toen sprak hij de inmiddels LE-GEN-DA-RI-SCHE woorden: "Diiiiiihrk, ik word eigenlijk toch níet opgewonden van een pé--nis".
Nou, dat was Tijn.
Ook dat jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tja dat krijg je op die leeftijd he...
Ja dara moet ik dan toch OOK naartoe?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
BOL? Dan laat je het toch bij je AH bezorgen?
Watquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zou vast een onderduikadres zoeken als ik jou was
Zo kun je t zien. Of je ziet t dat ik de jongen klaarstoom voor de echte wereldquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar toch maak je misbruik van zijn onervarenheid en onschuld, omdat je min of meer een seksueel roofdier bent.
Daar doe je je boodschappen toch al? En die openingstijden zijn een stuk ruimer en de dag na het bestellen kun je er al terecht.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dara moet ik dan toch OOK naartoe?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:28 schreef Dirk het volgende:
[..]
Tijn was een hetero en die wilde experimenteren (ik moet werken godverdommeeeeeeee, zo krijg ik het nooit af) en ik had wel interesse. Maar ik was toen getrouwd (met Echtgenoot 1.0 toen nog) dus had ik een hotelkamer geboekt in het A4 hotel..
Liggen we daar, midden in de nacht na een of andere Fok! Karaoke meeting waar hij "Het is een nacht" voor me zong.
.
.
.
.
. en toen sprak hij de inmiddels LE-GEN-DA-RI-SCHE woorden: "Diiiiiihrk, ik word eigenlijk toch níet opgewonden van een pé--nis".
Nou, dat was Tijn.
Jamaar!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar doe je je boodschappen toch al? En die openingstijden zijn een stuk ruimer en de dag na het bestellen kun je er al terecht.
Ja, klaarstomen, laten we het zo maar noemen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo kun je t zien. Of je ziet t dat ik de jongen klaarstoom voor de echte wereld
En als ie er nou uitziet als zo'n foto? Met borsthaar? En bruine krullen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, klaarstomen, laten we het zo maar noemen.
Slet.
Ja die zegt dan DAT DAT niet fijn lezen is!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:34 schreef Dirk het volgende:
[..]
Oh jee, laat Ambiguï het maar niet horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |