De tweede nichting bedoel je.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben van de 2.0 lichting. Het tweede uur
Join the clubquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:13 schreef Luigi het volgende:
Ik heb echt geen fuck gedaan vanmiddag, behalve op de bank hangen, muziek luisteren en hier zitten kletsen dus. En dat is allemaal jullie schuld.
Hoeft niet hoor, ik noem je sowieso Prins Pik vanaf nu, ongeacht met welke username je post.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:11 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik zou haast een kloontje met die naam aanmaken
Ik ook, maar dan op kantoor.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:13 schreef Luigi het volgende:
Ik heb echt geen fuck gedaan vanmiddag, behalve op de bank hangen, muziek luisteren en hier zitten kletsen dus. En dat is allemaal jullie schuld.
Dat zeg ik net dus! Ja nouja dat van z'n chick dus. Dat eerste zei ik niet. Ben toch geen homo ofzo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:15 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hij is lekker, jongen. En z'n chick ook.
(Feit!)
Waar woon je, Pik?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:14 schreef Prins_Pils het volgende:
Wij zijn buiten geweest en dat was eng.
Ik vulde je.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:15 schreef Luigi het volgende:
Dat zeg ik net dus! Ja nouja dat van z'n chick dus. Dat eerste zei ik niet. Ben toch geen homo ofzo.
Same.quote:
Ik zag net het topic "sexy en gewaagd". Trip down meeeeeeemorylanequote:Op woensdag 26 februari 2014 16:15 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hij is lekker, jongen. En z'n chick ook.
(Feit!)
Vandaag word ik nog betaald om een vlucht en een hotel uit te zoeken/te boeken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef LeBeau het volgende:
Same.Op zich wel okay, als je ervoor betaalt krijgt om geen zak uit te voeren.
Dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:09 schreef Dirk het volgende:
[..]
Jij wil toch wel neuken met Prins Pik van 24? Kelder of geen kelder...
Ja, hier moet gewoon nog gewerkt worden hoor!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:17 schreef Dirk het volgende:
[..]
Vandaag word ik nog betaald om een vlucht en een hotel uit te zoeken/te boeken.
Zal ik me daar nog maar even op storten dan? Vind het leuker om me op 3MH te storten nu hij er EINDELIJK is..
Hahahaaaaaa, geweldig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:17 schreef 3MinuteHero het volgende:
Ik zag net het topic "sexy en gewaagd". Trip down meeeeeeemorylane![]()
:L.
Over de verjaardag van Dom o.a.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:09 schreef Cosmo. het volgende:
Angel waar ging de laatste Looking over?
Oi, ik heb wat gemist geloof ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:17 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Ik zag net het topic "sexy en gewaagd". Trip down meeeeeeemorylane![]()
:L.
Hallo 3MH. Je schijnt een begrip te zijn voor 1.0'ers?quote:
Het is beter als ik nu even niks zeg geloof ikquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:20 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ang3l is 'The Converter' hoor. Ik ben helemaal uitgeTijnd.
"Pé-nis."
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:14 schreef Cosmo. het volgende:
Oh wacht, ik heb mijn nieuwe wasmachine (burgerlijk!) binnen gekregen vandaag
Ok thanksquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over de verjaardag van Dom o.a.
En de Mexicaan. Afl 6 was t.
Mjah, wees gewaarschuwd, je komt NOOIT MEER VAN ZE AF!!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo 3MH. Je schijnt een begrip te zijn voor 1.0'ers?
Gerelateerd verhaaltje! (Want natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietEn ei'k moet ik van de 24-jarigen afblijven.
Maar ze blijven maar komenDe laatste was 22 zelfs.
Mensencrisis, de kinderen op wie ik vroeger babysitte zijn nu al ouder dan dat!
Je gaat me toch niet vertellen dat zij uit de keuken nu met Tijn gaat ofzo hè? Als hij daar wél opgewonden van wordt dan spring ik uit het raam.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:21 schreef Luigi het volgende:
Het is beter als ik nu even niks zeg geloof ik.
Laat de 22- en 24-jarigen nou maar aan mij overquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietEn ei'k moet ik van de 24-jarigen afblijven.
Maar ze blijven maar komenDe laatste was 22 zelfs.
Mensencrisis, de kinderen op wie ik vroeger babysitte zijn nu al ouder dan dat!
Ik ook vrees ikquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:19 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oi, ik heb wat gemist geloof ik..
Hahahahaha, nee. Laat het raam maar dicht hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:22 schreef Dirk het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat zij uit de keuken nu met Tijn gaat ofzo hè? Als hij daar wél opgewonden van wordt dan spring ik uit het raam.
Wie of wat is Tijn dan weer?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:20 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ang3l is 'The Converter' hoor. Ik ben helemaal uitgeTijnd.
"Pé-nis."
Volgens mij zijn er nog maar 2 afleveringenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:21 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ok thanksdan ben ik bij. (Voordat ik op wiki zoek en allemaal spoilers lees)
Hij kwam bij de Usual club en heeft echt WE-KEN moeten knokken voor z'n plekje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Hallo 3MH. Je schijnt een begrip te zijn voor 1.0'ers?
Een soort chronische soa?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:22 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Mjah, wees gewaarschuwd, je komt NOOIT MEER VAN ZE AF!!
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gerelateerd verhaaltje! (Want natuurlijk)
Bij de Albert Heijn hier om de hoek werkt een onwijs lekkere, licht getinte jongeman. Echt een droom om te zien, je zou er echt spontaan op klimmen als dat niet zo extreem tegen de algemene normen in zou gaan.
MAAR...
...hij werkt bij de Albert Heijn, en die staan er over het algemeen nou niet om bekend om mensen van boven de 20 aan te nemen, dus de kans dat ik echt een onwijze oude viezerik ben is erg groot. Vandaag was ik dan toch wel geneigd om hem aan te spreken en te vragen waar het glijmiddel staat. a) omdat grappig, en b) omdat jij vertelde hoe je raar aangekeken werd als je het daar haalde, en ik sindsdien toch erg benieuwd ben geweest waar het in mijn AH te vinden is. Gewoon omdat ik het wil weten.
Op dit moment strijden wij om de eer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:24 schreef Prins_Pils het volgende:
Wat een wanhopigjesben ik echt de jongste hier ofzo?
Vroeger (quote:
1806quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:26 schreef Prins_Pils het volgende:
Ah. Ook 24 dus? In welke maand word je 25?
Nooit op school geleerd hoeveel maanden er zijn, zie ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |