Koninklijke grootheidswaanzinquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:49 schreef Prins_Pils het volgende:
Pluralis Majestatis, Wij zijn namelijk wel een Prins eah!
Ocherm,m heeft het Koninklijk huis een homo-schandaal in de kelder?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:51 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Helaas... Wij zijn zijn homo-broertje die altijd in de doofpot is gestopt![]()
Maaar wel veul knapper natuurlijk dan Wimlex.
DIRK! We got another one!quote:
Nee. En nee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:53 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ken je 3MH niet? Of de Bop smiley?.
Waarom komt er nooit 1 voor mijquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DIRK! We got another one!
*stempelt en plaatst kaartje in de SM-kelder-sling-bak*
Of voor mij!quote:
Dit is ook niet het kasthetero topic.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of voor mij!
Ik zou bijna Nuno missen
(OMG, throwback t... wednesday!)
I've moved on!!!!!!quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:56 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dit is ook niet het kasthetero topic.
Plezier?quote:
Wat is dit? Je Fok!registratie?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Dirk, ik kom van 2003!
Maandag 21 juli 2003 @ 12:41 om prcies te zijn
Ja. Dus.quote:
Ook niet platonisch?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I've moved on!!!!!!
Ik mag niet meer met heteropiemels spelen
Hallo, we zitten al de hele dag te wachten ja?!quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:59 schreef 3MinuteHero het volgende:
Op zo een NAS thuis, die ik nog niet heulemaal begrijp en dus van hier niet kan benaderen.
Ik weet niet wat het heteronormatieve ideaal is, dus daar kan ik geen antwoord op geven.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:59 schreef Prins_Pils het volgende:
@Cosmo, jij vindt het heteronormatieve ideaal 'plezierig'?
Dat hoor ik graag. Wanneer spreken we af?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:02 schreef Prins_Pils het volgende:
Wij hebben nog nooit klachten gehad, laten we het daar op houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei
Graag gedaan!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:02 schreef Luigi het volgende:
Ik vind heteronormatief het beste woord dat ik in tijden geleerd heb.
quote:
O ja, dat natuurlijk nog welquote:
Iedereen hier, dus je kunt uitkiezen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:05 schreef Prins_Pils het volgende:
Oh okee, leuk!![]()
Okee, wie heeft er zin in gewoon een jongen van 24 met kelder in zijn residentie?
Dit is Ang3lquote:
Nawwwwwwwwwquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Een homo, maar hij's best ok hoor.
En dronken we samen champagne bij mij thuis!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:08 schreef Dirk het volgende:
Luig, de laatste keer dat we zo intiem hele dagen aan het platoniëren waren eindigden we samen met een enorm hoerderig superforum!. De mogelijkheeeeedeeeeeeeeeeeeen!
Weet ik wel, maar vind ik grappig!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:05 schreef Ang3l het volgende:
Dat je nou eens onthoud dat ik er niet vanaf t begin bij was
Oftwel: Luig, tot aan je huig. EN NIET VERDER.quote:
Jaaaaa, en Niels was er ook bij betrokken, toch? Axis... Leeft die eigenlijk nog?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:09 schreef Luigi het volgende:
En dronken we samen champagne bij mij thuis!
.
Ja, NJ dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:11 schreef Dirk het volgende:
[..]
Jaaaaa, en Niels was er ook bij betrokken, toch? Axis... Leeft die eigenlijk nog?
Althans, ik heb 'm op Facebook, maar post hij hier nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |