Dat hoor ik graag. Wanneer spreken we af?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:02 schreef Prins_Pils het volgende:
Wij hebben nog nooit klachten gehad, laten we het daar op houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei
Graag gedaan!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:02 schreef Luigi het volgende:
Ik vind heteronormatief het beste woord dat ik in tijden geleerd heb.
quote:
O ja, dat natuurlijk nog welquote:
Iedereen hier, dus je kunt uitkiezen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:05 schreef Prins_Pils het volgende:
Oh okee, leuk!![]()
Okee, wie heeft er zin in gewoon een jongen van 24 met kelder in zijn residentie?
Dit is Ang3lquote:
Nawwwwwwwwwquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Een homo, maar hij's best ok hoor.
En dronken we samen champagne bij mij thuis!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:08 schreef Dirk het volgende:
Luig, de laatste keer dat we zo intiem hele dagen aan het platoniëren waren eindigden we samen met een enorm hoerderig superforum!. De mogelijkheeeeedeeeeeeeeeeeeen!
Weet ik wel, maar vind ik grappig!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:05 schreef Ang3l het volgende:
Dat je nou eens onthoud dat ik er niet vanaf t begin bij was
Oftwel: Luig, tot aan je huig. EN NIET VERDER.quote:
Jaaaaa, en Niels was er ook bij betrokken, toch? Axis... Leeft die eigenlijk nog?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:09 schreef Luigi het volgende:
En dronken we samen champagne bij mij thuis!
.
Ja, NJ dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:11 schreef Dirk het volgende:
[..]
Jaaaaa, en Niels was er ook bij betrokken, toch? Axis... Leeft die eigenlijk nog?
Althans, ik heb 'm op Facebook, maar post hij hier nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |