*neuriet* Can't hold us down!quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:30 schreef yvonne het volgende:
Ja godver, er is gewoon weer leven in deze reeks!
Je hebt je lippen op ons gezet en ons de levensadem teruggegevenquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:34 schreef LeBeau het volgende:
Was er geen leven meer in deze reeks?Okay, het duurde even voordat ik hem terug vond nadat ik weer op Fok kwam, maar sinds ik hier ben heb ik niet echt het idee gehad dat het stil was.
Hij zat net nog op de hitler-messenger-app?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:32 schreef Dirk het volgende:
Even wat werk (.) doen. WAAR BLIJFT 3MH?
Nog meer vers vleesquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:40 schreef Prins_Pils het volgende:
Hoi!![]()
Relatief nieuw op Fok!, was al een weekje half-half stiekem aan het lurken in dit topic toen ik dit ontdekte, nou toch maar eens posten. Gezellig hier?
Hey Wimlex!quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:40 schreef Prins_Pils het volgende:
Hoi!![]()
Relatief nieuw op Fok!, was al een weekje half-half stiekem aan het lurken in dit topic toen ik dit ontdekte, nou toch maar eens posten. Gezellig hier?
Hoef je niet bang voor te zijn, dat zijn Wij nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:44 schreef Luigi het volgende:
[..]
Pas op, misschien is het ook zo'n verdomde hetero...
Moeten we het topic omdopenquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:44 schreef Luigi het volgende:
[..]
Pas op, misschien is het ook zo'n verdomde hetero...
Pssst, wie is dat?quote:
wij?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:44 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Hoef je niet bang voor te zijn, dat zijn Wij niet
Helaas... Wij zijn zijn homo-broertje die altijd in de doofpot is gestoptquote:
Koninklijke grootheidswaanzinquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:49 schreef Prins_Pils het volgende:
Pluralis Majestatis, Wij zijn namelijk wel een Prins eah!
Ocherm,m heeft het Koninklijk huis een homo-schandaal in de kelder?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:51 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Helaas... Wij zijn zijn homo-broertje die altijd in de doofpot is gestopt![]()
Maaar wel veul knapper natuurlijk dan Wimlex.
DIRK! We got another one!quote:
Nee. En nee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:53 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ken je 3MH niet? Of de Bop smiley?.
Waarom komt er nooit 1 voor mijquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DIRK! We got another one!
*stempelt en plaatst kaartje in de SM-kelder-sling-bak*
Of voor mij!quote:
Dit is ook niet het kasthetero topic.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of voor mij!
Ik zou bijna Nuno missen
(OMG, throwback t... wednesday!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |