quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:29 schreef Vlindur het volgende:
Wat lief allemaal
Vanmiddag hadden we de echo en ipv dat we een vrolijk zwaaiend kindje zagen zagen we eerst niks.. Daarna een veel te klein vlekje.
Dus een inwendige echo en het was niet groter gegroeid gegroeid dan 7 weken..
Het kindje is al 4 weken dood
Volgende week controle en dan curetteren. Tenzij hij zelf gaat, maar daar geloof ik niet zo in.
Ik ben echt helemaal leeg. Had ik echt nooit verwacht![]()
als ik het goed heb,had ze met 7 weken al een echo gehad met een knipperquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:45 schreef Dyre het volgende:
Ach nee toch Vlindur, wat erg... Was dit de eerste echo?
Heel veel sterkte!
Ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:55 schreef Bolletje... het volgende:
Hier ook mes in m'n doos, dacht dat t door indalen komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
T voelt soms al heftige menstruatiepijn... Ik zat gewoon stil op de bank.. En kan dan wel gewoon doorpraten, maar wel een octaaf of 2 hoger.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
GM dat klinkt niet fijn. Ik weet niet of je met de pijn in je onderbuik een soort stekende pijn bedoelt waarbij je echt moet stoppen met bewegen omdat je anders door de grond gaat, maar zo'n pijn ken ik wel. Dan moest ik echt in de positie blijven zitten/liggen die ik op dat moment had, want anders deed het echt mega veel pijn. Gelukkig waren dat slechts momenten. Maar of dat nu bandenpijn is weet ik niet.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef Kimpossible het volgende:
Oh en:Dat had ik vorige week juist en deze week gelukkig niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef Kimpossible het volgende:
Oh en:Uh ja! Ik omschreef het alsof er 4 vuisten tegelijk er in waren geduwd met grof geweldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S
floradix?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gewoonmezelf, hier ook regelmatig dat soort steken
En angelsounds: ik vond dat zelf altijd heel fijn
Vandaag werd ik gebeld door t ziekenhuis, uit bloedonderzoek bleek dat ik bloedarmoede/ijzertekort heb. Mijn hb is nu 5,3 terwijl t eerst rond de 7,5 zat. Verklaart de vermoeidheid enzo
Wilde bij onze supermarkt dat ene drinkspul (naam even kwijt) op advies van wat vrienden, maar hadden ze niet. Mag M. morgen even voor me gaan
Of Roosvicee Ferro?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
floradix?
Kun je gebruiken, het is niet bewezen effectief. Jouw hb is wel echt te laag, krijg je geen ijzertabletten?
Heb je seks gehad of harde ontlasting?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:35 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Net kwam ik opeens bloed tegen bij het afvegen![]()
Morgen toch maar even de vk bellen, woensdag staat de echo gepland, maar ik weet het even niet zo goed hoe ik daar nu over moet denken.
Kan me haast niet voorstellen dat je niets zou krijgenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Floradix, ja!
Ow, en heb woensdag afspraak met mijn gyn ivm mijn hb. Dus dan zal ik idd wel iets van ijzertabletten krijgen. Ben benieuwd
Nee, wel eergisteren na de seks dat het heel lichtjes te zien was bij het afvegen, maar dat was zo minimaal, dat ik ervan uitging dat het van de seks kwam inderdaad, en me er verder niet over gek heb proberen te maken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heb je seks gehad of harde ontlasting?
Dank je welquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb t in t begin na de seks wel gehad, 2-3 dagen wat bloed bij t afvegen, maar net toen ik had besloten dat ik de dokter zou bellen als t de dag erna niet weg was, was t weg...
Als je je zorgen maakt morgen gewoon bellen.
Voor nu hoop ik.dat je.fatsoenlijk zal.slapen
Die kan de uitgang niet vindenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 06:24 schreef martine1984 het volgende:
Psssst dodoria volgens je profiel ben je een man.
Birdie waar blijft je baby nou toch?
*terug in lurk modus*
Ja dat komt regelmatig voor idd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Alleen nadeel van die tabletten is een (nog) moeilijkere stoelgang
Mooie omschrijvingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:17 schreef Spees_Eend het volgende:
GM jij hebt wel altijd echt alles van de hele encyclopedie he?
Draaien kan wel RB maar wordt wel onwaarschijnlijker. Misschien om de as? Dat lijkt ook soms een echte aardverschuiving
Zolang hij nog ruimte heeft kan het wel idd, maar de mijne lijkt ook hele aanbouwen te plaatsen en dan is hij alleen om z'n as gedraaidquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:04 schreef Rijstebuiltje het volgende:
* Rijstebuiltje blijft zitten, ik was het niet GM
Hoe (on)mogelijk is het dat de kleine nog draait in week 37?
Ik ben nu 36 + 2, en de kleine maakte net enorme bewegingen, dat ik afvraag of het nog wel met het koppie naar beneden ligt.
Het zou wel erg 'apart' zijn, mocht het idd het geval zijn!![]()
Burdie
Nee hoor, kotsen doe ik nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:17 schreef Spees_Eend het volgende:
GM jij hebt wel altijd echt alles van de hele encyclopedie he?
Draaien kan wel RB maar wordt wel onwaarschijnlijker. Misschien om de as? Dat lijkt ook soms een echte aardverschuiving
Slecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |