Gezellig samenquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Mag ik in het lijstje in de OP? 18 september
echt he!!quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:24 schreef Enfermera het volgende:
Huuuu! Juni komt nu al heul dichtbij man!![]()
je bent er behoorlijk van overtuigd steeds?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Gezellig samen![]()
Maar ik beval lekker eerst
what she says. op een dag staat er gewoon een wieg met kind voor de deur en weeg ik 65 kilo (meteen ook van al mn overgewicht af).quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Be my guestik stel dat hele concept 'bevallen' nog even heel ver uit. Dat is nog even iets dat anderen doen. Ik niet.
.
Ik ben medisch.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent er behoorlijk van overtuigd steeds?
Ah, kijk, dat wist ik niet. Klinkt akelig! Gelukkig is het goed voor te bereidenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben medisch.
+ dat er speciaal bloed voor mij op voorraad moet zijn voor het geval ik leegbloedt.(mijn bloed stolt bij een normaal transfusiebloed. Er zijn in het noorden 2 donoren voor mij en die moeten op afspraak en ik dus op afspraak moet bevallen)
En wegens de Rhesus Antagonisme is eerder beter.
(zo is mij verteld) Rienk en Jelte zijn beide ook 2 weken eerder gekomen
Bij Rienk heb ik een rot zwangerschap gehad. Ze hebben mij vreselijk bang gepraat. 'je kindje zal ziek worden en dan moet je naar Leiden voor een navelstreng transfusie en drama en ohjee'quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat wist ik niet. Klinkt akelig! Gelukkig is het goed voor te bereiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier verder n heel druk dagje, stap net binnen. Wel bijgelezen maar er moet gekookt worden! Vanavond maar ns een net postje in elkaar flansen.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:50 schreef Kimpossible het volgende:
Heb je veel vruchtwater dan? De vk zei bij mij dat er nog voldoende is en Arie draait nog regelmatig om zijn as, dus dat hij nog genoeg ruimte heeft, maar als je buik niet vreemd groot is is er toch niets aan de hand? Wordt je buik ook opgemeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier verder n heel druk dagje, stap net binnen. Wel bijgelezen maar er moet gekookt worden! Vanavond maar ns een net postje in elkaar flansen.
Mijn hormonen hebben toch iets dat ik niet zo leuk vindMijn schoonmoeder projecteert haar zwangerschappen nogal op mij. Ik smste bijvoorbeeld dat Arie bijna is iingedaald en toen reageerde ze dat ik dat wel zou voelen door rommelen en meer ruimte in mijn buik. Ze bedoelt het heel lief, maar zij weet toch helemaal niet hoe ik me voel en wat er gaat gebeuren bij mijn lijf?
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:50 schreef Kimpossible het volgende:
Maar als je echt een risico zou lopen (als je vruchtwater echt 'teveel' zou zijn), dan hadden ze je toch wel al getest? Denk idd dat je je niet te druk hierom moet makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier verder n heel druk dagje, stap net binnen. Wel bijgelezen maar er moet gekookt worden! Vanavond maar ns een net postje in elkaar flansen.![]()
Stiekem denk ik dat dat inderdaad écht je hormonen zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:20 schreef Dot. het volgende:
Mijn hormonen hebben toch iets dat ik niet zo leuk vindMijn schoonmoeder projecteert haar zwangerschappen nogal op mij. Ik smste bijvoorbeeld dat Arie bijna is iingedaald en toen reageerde ze dat ik dat wel zou voelen door rommelen en meer ruimte in mijn buik. Ze bedoelt het heel lief, maar zij weet toch helemaal niet hoe ik me voel en wat er gaat gebeuren bij mijn lijf?
hormonstersquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:20 schreef Dot. het volgende:
[..]
Heb je veel vruchtwater dan? De vk zei bij mij dat er nog voldoende is en Arie draait nog regelmatig om zijn as, dus dat hij nog genoeg ruimte heeft, maar als je buik niet vreemd groot is is er toch niets aan de hand? Wordt je buik ook opgemeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |