Prijzen worden hoger.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:32 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik ben net terug van de kruidvat (ben in Belgie woonachtig) en het viel mij op dat de prijzen van deodorant ongeveer 1 euro duurder zijn geworden. Normaal haal ik er 1 voor 2,80, vandaag was de prijs daarvoor ineens 3,80. De goedkoopste die ik kon vinden met 0 procent alcohol (ik zweet sneller ofzo met alcohol) was 2,80, terwijl de prijs hiervoor altijd rond de 1,80 was.
Wat is deze![]()
Ik ga nu echt mijn eigen deodorant maken. Ik weiger 4 euro voor een deodorant te betalen. Belachelijk
Thanksquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
Prijzen worden hoger.
Dingen worden duurder.
Ik ruik het.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:32 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik weiger 4 euro voor een deodorant te betalen. Belachelijk
Mijn loon niet. Dit voelt aan als diefstal.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Ik ruik het.
OT: Nou en? Alles stijgt in prijs. Inflatie enzo.
Daar zat zeker weten alcohol inquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:39 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Mijn loon niet. Dit voelt aan als diefstal.
Maar maakt niet uit; I m gonna make my own from now on.
Ow en 1 van de goedkopere was ''made in Russia''
Nazdrovje!quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:40 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Daar zat zeker weten alcohol in
Ja, maar zeemannen gebruiken veel alcohol.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gewoon naar de Zeeman. Daar verkopen ze merkdeo's voor een habbekrats.
Lachen die Nivea aanbieding, dat spul kost bij de DM in Duitsland standaard al < ¤2quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:51 schreef Dromer het volgende:
Pff... Belg en vrouw.
Er is altijd wel ergens deo in de aanbieding.
Beetje shoppen en naar de trekpleister. Die Stress Protect lijkt me wel iets voor jou.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja, maar zeemannen gebruiken veel alcohol.
Ik had het bij klaagbaak moeten openen he?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:00 schreef trovey het volgende:
Apart onderwerp voor WGRen TS gaat binnenkort een stinkerd worden.
Het is vanzelf een Klaagbaaktopic geworden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik had het bij klaagbaak moeten openen he?
Ik koop het alleen maar in de aanbiedingquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Deodorant moet je sowieso in de 1 kopen, 1 gratis-aanbieding kopen
Open het topic ook in Klaagbaak en kijk welke reacties je daar krijgtquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik heb wel een vast merk, maar ik wacht tot er een 1 euro per deo-aanbieding is en gooi er dan een stelletje op voorraadquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik koop het alleen maar in de aanbieding, welk merk maakt me niet uit want zo zweterig ben ik niet.
Ik gebruik alleen de rollerquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:15 schreef Hallmark het volgende:
Bij de Coop of de Boni heb je deodorant van Derlon: 0,99 euro.
Heb afgelopen week net weer Fa ingeslagen, 1 euro per stuk.....kan er weer even tegen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb wel een vast merk, maar ik wacht tot er een 1 euro per deo-aanbieding is en gooi er dan een stelletje op voorraad
Probeer de Action eens, die heeft wel leuke prijsjes voor deo.quote:
Ik was vroeger fervent gebruiker van Deoleen. Kostte 6,75 per flesje (125 ml of zo). Het was een soort bouillon van briefjes van 50 euro, denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:20 schreef trovey het volgende:
Heb afgelopen week net weer Fa ingeslagen, 1 euro per stuk.....kan er weer even tegen.
Daarom stink je zo snel weer. Je moet stevig spuiten.quote:
Waar?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb afgelopen week net weer Fa ingeslagen, 1 euro per stuk.....kan er weer even tegen.
Ik stink nooit en gebruik het maar 1x per dagquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:54 schreef Dromer het volgende:
[..]
Daarom stink je zo snel weer. Je moet stevig spuiten.
Spuiten met alcohol. Niet rollen met alcohol.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:55 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik stink nooit en gebruik het maar 1x per dag
Ik gebruik geen spuitje en heb er ook geen interesse inquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:56 schreef Dromer het volgende:
[..]
Spuiten met alcohol. Niet rollen met alcohol.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik koop het alleen maar in de aanbieding, welk merk maakt me niet uit want zo zweterig ben ik niet.
Derlon producten stinken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:15 schreef Hallmark het volgende:
Bij de Coop of de Boni heb je deodorant van Derlon: 0,99 euro.
Je ruikt je bovenlip.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:56 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Derlon producten stinken.
Whahaha!quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:56 schreef fotostarter het volgende:
Ja maak je eigen deo! dan ga je stinkend rijk worden
Uhu...quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:56 schreef fotostarter het volgende:
Ja maak je eigen deo! dan ga je stinkend rijk worden
Neequote:Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Deodorant is altijd al zo duur geweest.
Of spuiten in plaats van rollen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:58 schreef .sfinx het volgende:
je kan ook gewoon eens onder de douche stappen
Supermarktaanbieding is nu alweer voorbij.quote:
Ik betaal nooit de volle mep voor dat soort dingen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:37 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]al doe ik dat eigenlijk met al dat soort spul. Dingen voor full price kopen vind ik niet zo slim met al die aanbiedingen die er steeds zijn, tenzij je iets dringend nodig hebt of het echt maar weinig in de aanbieding is. De meeste merken zijn toch wel met regelmaat in de aanbieding! En dat is toch wel handig aangezien alles idd wel steeds duurder wordt.
Kleding overigens ook, komt erg weinig voor dat ik nog de volle mep betaal voor dingen
Smeert zo verrekte slechtquote:
Beetje water erbij gooien hatsaa!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Smeert zo verrekte slecht....maar je krijgt er wel mooi oranje oksels van.
![]()
Krijg je van de rare strepen van op je zij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:17 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Beetje water erbij gooien hatsaa!
Ben je ook gelijk weer ready for koningsdagquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Krijg je van de rare strepen van op je zij.
Net iets te vroeg en daar is saffraan ook weer te duur voor.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:21 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Ben je ook gelijk weer ready for koningsdag
Een rijke stinkerd welteverstaanquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:00 schreef trovey het volgende:
Apart onderwerp voor WGRen TS gaat binnenkort een stinkerd worden.
Blijkbaar een arme als er geklaagd gaat worden over deo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:23 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Een rijke stinkerd welteverstaan
Iemand die sinds september lid is zou de grap toch moeten herkennen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee
Ik kocht altijd 1 zelfde merk voor 2,80 en nu is het plots 3,80 (idem voor andere deo's)
Wut? Normaal zijn ze dus 2,80, maar ook 1,80. En vandaag voor de verandering 3,80?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:32 schreef girlygirl8 het volgende:
Normaal haal ik er 1 voor 2,80, vandaag was de prijs daarvoor ineens 3,80. De goedkoopste die ik kon vinden met 0 procent alcohol (ik zweet sneller ofzo met alcohol) was 2,80, terwijl de prijs hiervoor altijd rond de 1,80 was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |