Prijzen worden hoger.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:32 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik ben net terug van de kruidvat (ben in Belgie woonachtig) en het viel mij op dat de prijzen van deodorant ongeveer 1 euro duurder zijn geworden. Normaal haal ik er 1 voor 2,80, vandaag was de prijs daarvoor ineens 3,80. De goedkoopste die ik kon vinden met 0 procent alcohol (ik zweet sneller ofzo met alcohol) was 2,80, terwijl de prijs hiervoor altijd rond de 1,80 was.
Wat is deze![]()
Ik ga nu echt mijn eigen deodorant maken. Ik weiger 4 euro voor een deodorant te betalen. Belachelijk
Thanksquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
Prijzen worden hoger.
Dingen worden duurder.
Ik ruik het.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:32 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik weiger 4 euro voor een deodorant te betalen. Belachelijk
Mijn loon niet. Dit voelt aan als diefstal.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Ik ruik het.
OT: Nou en? Alles stijgt in prijs. Inflatie enzo.
Daar zat zeker weten alcohol inquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:39 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Mijn loon niet. Dit voelt aan als diefstal.
Maar maakt niet uit; I m gonna make my own from now on.
Ow en 1 van de goedkopere was ''made in Russia''
Nazdrovje!quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:40 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Daar zat zeker weten alcohol in
Ja, maar zeemannen gebruiken veel alcohol.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gewoon naar de Zeeman. Daar verkopen ze merkdeo's voor een habbekrats.
Lachen die Nivea aanbieding, dat spul kost bij de DM in Duitsland standaard al < ¤2quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:51 schreef Dromer het volgende:
Pff... Belg en vrouw.
Er is altijd wel ergens deo in de aanbieding.
Beetje shoppen en naar de trekpleister. Die Stress Protect lijkt me wel iets voor jou.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja, maar zeemannen gebruiken veel alcohol.
Ik had het bij klaagbaak moeten openen he?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:00 schreef trovey het volgende:
Apart onderwerp voor WGRen TS gaat binnenkort een stinkerd worden.
Het is vanzelf een Klaagbaaktopic geworden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik had het bij klaagbaak moeten openen he?
Ik koop het alleen maar in de aanbiedingquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Deodorant moet je sowieso in de 1 kopen, 1 gratis-aanbieding kopen
Open het topic ook in Klaagbaak en kijk welke reacties je daar krijgtquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik had het bij klaagbaak moeten openen he?
Ik heb wel een vast merk, maar ik wacht tot er een 1 euro per deo-aanbieding is en gooi er dan een stelletje op voorraadquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik koop het alleen maar in de aanbieding, welk merk maakt me niet uit want zo zweterig ben ik niet.
Ik gebruik alleen de rollerquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:15 schreef Hallmark het volgende:
Bij de Coop of de Boni heb je deodorant van Derlon: 0,99 euro.
Heb afgelopen week net weer Fa ingeslagen, 1 euro per stuk.....kan er weer even tegen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb wel een vast merk, maar ik wacht tot er een 1 euro per deo-aanbieding is en gooi er dan een stelletje op voorraad
Probeer de Action eens, die heeft wel leuke prijsjes voor deo.quote:
Ik was vroeger fervent gebruiker van Deoleen. Kostte 6,75 per flesje (125 ml of zo). Het was een soort bouillon van briefjes van 50 euro, denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:20 schreef trovey het volgende:
Heb afgelopen week net weer Fa ingeslagen, 1 euro per stuk.....kan er weer even tegen.
Daarom stink je zo snel weer. Je moet stevig spuiten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |