quote:Arnhem meet:
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Er is wel carnaval hier. In Stompwijk en Noordwijkerhout of iets. Maar dat is ook redelijk sneu.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, niks doen. Beetje gamen, beetje leren.
Ga jij feesten? Ownee, geen carnaval boven de rivieren muv waar TGND woont.
Ja, beetje een traditie na-apen. Zal nog wel even duren voordat dat net zo gezellig wordt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is wel carnaval hier. In Stompwijk en Noordwijkerhout of iets. Maar dat is ook redelijk sneu.
Ik heb van horen zeggen dat het daar meer een christelijke insteek is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, beetje een traditie na-apen. Zal nog wel even duren voordat dat net zo gezellig wordt.
Hoi Tukkerquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemiddag.
Nou, daar zit je dan. Iemand nog wat leuks te vertellen?
Geen verkleedpartijen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat het daar meer een christelijke insteek is.
Een beetje een kleine optocht door het dorp, wat muziek, en dan naar het buurthuis om wat te drinken.
Is me niks van verteld.quote:
Ga als paus, allemaal handjes schudden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is me niks van verteld.
Maar ben er nooit heen geweest, want veel van die gelovige dorpen wordt je als buitenstaander met de nek aangekeken.
Er is daar echt helemaal niks wat het waard is te bezoekenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga als paus, allemaal handjes schudden.
Kom dan naar brabant jonge!quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is daar echt helemaal niks wat het waard is te bezoeken
Stompwijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is wel carnaval hier. In Stompwijk en Noordwijkerhout of iets. Maar dat is ook redelijk sneu.
Ik weet niet. Mijn beeld van carnaval is niet iets waar ik gezien wil worden.quote:
I knowquote:
Tjah, jammerquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet. Mijn beeld van carnaval is niet iets waar ik gezien wil worden.
Dat wil niemand. Daarom vermommen ze zich allemaal.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Mijn beeld van carnaval is niet iets waar ik gezien wil worden.
Na Honda's.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:21 schreef S95Sedan het volgende:
Carnaval, meest nutteloze ding dat ze ooit hebben uitgevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |