Het gaat wel ver nietquote:The Conspiracy Theory Is True: Agents Infiltrate Websites Intending To "Manipulate, Deceive, And Destroy Reputations"
In the annals of internet conspiracy theories, none is more pervasive than the one speculating paid government plants infiltrate websites, social network sites, and comment sections with an intent to sow discord, troll, and generally manipulate, deceive and destroy reputations. Guess what: it was all true.
And this time we have a pretty slideshow of formerly confidential data prepared by the UK NSA equivalent, the GCHQ, to confirm it, and Edward Snowden to thank for disclosing it. The messenger in this case is Glenn Greenwald, who has released the data in an article in his new website, firstlook.org, which he summarizes as follows: "by publishing these stories one by one, our NBC reporting highlighted some of the key, discrete revelations: the monitoring of YouTube and Blogger, the targeting of Anonymous with the very same DDoS attacks they accuse “hacktivists” of using, the use of “honey traps” (luring people into compromising situations using sex) and destructive viruses. But, here, I want to focus and elaborate on the overarching point revealed by all of these documents: namely, that these agencies are attempting to control, infiltrate, manipulate, and warp online discourse, and in doing so, are compromising the integrity of the internet itself." Call it Stasi for "Generation Internet."
bron
Nee niet echt, gewoon nieuws en weinig complot, dat overheden er zulke werkwijzen op nahouden is al decennia lange bekend. De conspiracy onzin gaat vooral over de achterliggende oorzaken, zoals de zogenaamde greys, reptilians, illuminatie, nwo, depopulatie enz en daar is nog geen enkel feit voor aangedragen.quote:
wat nu niet stout is kan morgen wel zo zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:03 schreef Deetch het volgende:
Als je niet stouts doet heb je niks te vrezen.
Nou dat weet ik nog zo net niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:15 schreef Life2.0 het volgende:
ik zeg het al langer; er bestaan geen mensen die bewust op de vvd stemmen
allemaal trolls.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog zo net niet.
Volgens mij genoeg hoor.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog zo net niet.
Volgens mij genoeg hoor.
vast allemaal vrouwen omdat Mark zo'n aantrekkelijk adonis is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:15 schreef Life2.0 het volgende:
ik zeg het al langer; er bestaan geen mensen die bewust op de vvd stemmen
Jij denkt dat vrouwen zo oppervlakkig zijn en dat ze nooit kijken naar waar een partij voor staat?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vast allemaal vrouwen omdat Mark zo'n aantrekkelijk adonis is.
ik denk dat uberhaupt niemand kijkt. De meeste verstange zijn de niet-stemmers.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij denkt dat vrouwen zo oppervlakkig zijn en dat ze nooit kijken naar waar een partij voor staat?
Ik denk wel dat mensen heel goed nadenken op wie ze stemmen. Of beter gezegd: op welk program.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik denk dat uberhaupt niemand kijkt. De meeste verstange zijn de niet-stemmers.
Hoe kan iemand op de PvdA hebben gestemd.
Uhm... ja?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij denkt dat vrouwen zo oppervlakkig zijn en dat ze nooit kijken naar waar een partij voor staat?
Voor veel mensen is dat jammer genoeg veel te moeilijk...quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
partijprogramma's lezen en vergelijken en logisch nadenken over mogelijke compromissen is ook echt zo moeilijk
Waarvan? Een complot of geen partijprogramma's lezen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:58 schreef Woelwater het volgende:
Verdenk er hier op Fok ook wel een paar eigenlijk
ComplotGerichte Intrigesquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
Partijprogramma's zijn allemaal cgi.
Voor veel mensen wel en het is in het huidige systeem ook weinig zinvol, je kiest wellicht voor een bepaald programma (waar je het waarschijnlijk nooit volledig eens mee bent) maar krijgt uiteindelijk iets wat daar haaks op staat, zou het niet eens compromissen meer willen noemen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
partijprogramma's lezen en vergelijken en logisch nadenken over mogelijke compromissen is ook echt zo moeilijk
Denk je werkelijk waar dat wat er in staat dat ze er ook echt voor staan. En doorzie je dan niet dat het gebakken lucht is om zieltjes te winnen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voor veel mensen is dat jammer genoeg veel te moeilijk...
Een deel verdwijnt natuurlijk in de compromis die ze met de andere regeringspartijen moeten sluiten. Verder ben ik het met je eens dat je er nou niet bepaald van op aan kan gaan, als je ziet hoe makkelijk sommige punten het raam uit gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Denk je werkelijk waar dat wat er in staat dat ze er ook echt voor staan. En doorzie je dan niet dat het gebakken lucht is om zieltjes te winnen.
als je bewust nu voor die partij stemt, kun je beter gewoon oppervlakkig zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van het complot om mensen wijs te maken dat een partijprogramma lezen ook maar enig nut heeft.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarvan? Een complot of geen partijprogramma's lezen?
Dit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Voor veel mensen wel en het is in het huidige systeem ook weinig zinvol, je kiest wellicht voor een bepaald programma (waar je het waarschijnlijk nooit volledig eens mee bent) maar krijgt uiteindelijk iets wat daar haaks op staat, zou het niet eens compromissen meer willen noemen.
Ook als je prinsjesdag en de algemene beschouwingen een beetje volgt kom je er al snel achter dat het om maar een paar % van de totale begroting gaat en de macht van de partijen maar marginaal is.
vond jij stemmen toch geen onzin, of heb ik nu de verkeerde.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik denk dat uberhaupt niemand kijkt. De meeste verstange zijn de niet-stemmers.
Hoe kan iemand op de PvdA hebben gestemd.
Stemming is groteske onzin. Politiek is sowieso kwalijke bullshit. Maar dat men op pvda stemt dat is beyond.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
vond jij stemmen toch geen onzin, of heb ik nu de verkeerde.
Wat gebeurt er als een bevolking jarenlang leugens kreeg voorgeschotelt en plotseling massaal de absolute waarheid? Ontwaking. En een massale ontwaking (schokgolf door een bevolking) kan leiden tot politieke verandering of een revolutie.quote:The Conspiracy Theory Is True: Agents Infiltrate Websites Intending To "Manipulate, Deceive, And Destroy Reputations"
ik heb het valentijnsweekend heerlijk in een *****-hotel vertoefd en heerlijk gegeten in een michelinrestaurant. Een heerlijke boswandeling gemaakt en daar een specht in actie gezien.quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, houd je wel van bloemetjes? En van bijtjes? En de zon? Of van chocolade snoepen als het eigenlijk niet mag?
Je leven klinkt me echt verdomd klote in de oren.
Aangezien beloftes en partijprogramma's zelden worden nagekomen is het logisch dat het lezen daarvan geen zin heeft.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
nee het was niet vanwege valentijn. ik heb weer een extra kaars mogen uitblazenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
En dan wel meedoen aan Valentijnscommercie!
Je hebt alsnog waarschijnlijk wel extra mogen betalen vanwege valentijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee het was niet vanwege valentijn. ik heb weer een extra kaars mogen uitblazen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je hebt alsnog waarschijnlijk wel extra mogen betalen vanwege valentijnNog gefeliciteerd dan.
Ik vind dat als je dan stemt dat je op z'n minst meer moet hebben gedaan dan een of andere stemwijzer invullen, partijprogramma's en wat grote korrels zout accepteren/inzien horen daar m.i. bij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:25 schreef Megumi het volgende:
[..]
Aangezien beloftes en partijprogramma's zelden worden nagekomen is het logisch dat het lezen daarvan geen zin heeft.
Een wel hele slechte dan ?!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind dat als je dan stemt dat je op z'n minst meer moet hebben gedaan dan een of andere stemwijzer invullen, partijprogramma's en wat grote korrels zout accepteren/inzien horen daar m.i. bij.
Zelf heb ik de laatste keer in elk geval niet gestemd. Toen ik in NL woonde was het kleine moeite, de laatste keer zou me teveel moeite hebben gekost, en dat is dat hele theaterspel me dan écht niet meer waard.
Ah, dat verklaart de onzin die je allemaal verkondigt lambiekje, je bent een overheidtroll! Nu snap ik het, onzin op internet verspreiden om af te leiden van de waarheid..quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het gaat wel ver niet
Zo weer een conspiracy FACT
Dat is inderdaad lastiger dan je denkt, het valt niet te voorspellen wat de politici van plan zijn en daarom is democratie in Nederland een farce.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik geloof ook niet in partijprogramma's en politieke beloften. Vooral niet als foute politici wegkomen met leugens en belangenverstrengelingen. Ik kijk liever naar wat een partij gedaan heeft, de voorgaande periode.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:40 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastiger dan je denkt, het valt niet te voorspellen wat de politici van plan zijn en daarom is democratie in Nederland een farce.
Ik denk dat het door het eindeloos water bij de wijn komt dat er (bijna) niets van al die verkiezingsbeloftes terechtkomt. Compromis na compromis en dan blijft er niets of in ieder geval bar weinig over.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:40 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastiger dan je denkt, het valt niet te voorspellen wat de politici van plan zijn en daarom is democratie in Nederland een farce.
ik ben de laatste die onzin verkondigd. Think about it.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:43 schreef nikao het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart de onzin die je allemaal verkondigt lambiekje, je bent een overheidtroll! Nu snap ik het, onzin op internet verspreiden om af te leiden van de waarheid..![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ben de laatste die onzin verkondigd. Think about it.
Juist niet. Het is exact wat je van een democratie kan verwachten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:40 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |