Na de fout in de topictitel, kreeg ik door deze zin een nog groterequote:Een Amerikaanse oma en haar schoondochter zijn al jaren vaste klanten bij de Burger King
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-tranen-achter.dhtmlquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:52 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit is toch geen nieuws zeg.... En waar komt dit verschrikkelijk slecht geschreven 'artikel' uberhaupt vandaan?
Buitenlands 'nieuws' wat via aan ander buitenland hier binnen komt. Waarom zouden 'wij' dit moeten weten?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-tranen-achter.dhtml
Belgiëquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-tranen-achter.dhtml
Het vervelende is dat een manager vervolgens een lullig excuus komt maken (wat ook zijn taak is als manager), hij zou er beter aan doen zijn personeel (of de verantwoordelijke) tot excuus te dwingen of ontslaan. Zo'n excuus van een manager is geen reet waard als er geen oprechte concequenties aan zitten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:51 schreef Paxcon het volgende:
Hoezo Burger King?
Je bedoelt een individu, een van hun miljoen medewerkers.
Misselijkmakend hoe je weer sensatie probeert te zaaien
Yeah right. Als jij een rekening krijgt waarop staat "klant: kankerlijers tafel 3", dan lig je ook in een deuk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:55 schreef Hoplahopla het volgende:
Als je hier de humor niet van in kan zien verdien je een dodelijk ongeluk nadat je met je dikke reet de rijdoor uitgereden bent.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:01 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Het vervelende is dat een manager vervolgens een lullig excuus komt maken (wat ook zijn taak is als manager), hij zou er beter aan doen zijn personeel (of de verantwoordelijke) tot excuus te dwingen of ontslaan. Zo'n excuus van een manager is geen reet waard als er geen oprechte concequenties aan zitten.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
De firma stuurde de bewuste bedenker van het vernederende 'koosnaampje' - iets als 'vuile kuthoeren' - uiteindelijk dan ook de laan uit.
Ga maar eens werken bij zo'n bedrijven. Dan ga dat vanzelf tegen klanten roepen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:01 schreef nikk het volgende:
[..]
Yeah right. Als jij een rekening krijgt waarop staat "klant: kankerlijers tafel 3", dan lig je ook in een deuk.
Ik kan het ook wel begrijpen en ik zie ook wel de humor ervan in, maar dat de klant het niet grappig vind is vrij logisch.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:02 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ga maar eens werken bij zo'n bedrijven. Dan ga dat vanzelf tegen klanten roepen...
Kamervragen mensen.quote:Slecht presterende minimumloonwerknemer gesignaleerd.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Na de fout in de topictitel, kreeg ik door deze zin een nog grotereop mijn bakkes.
Maar ben je dan ook een hoer?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:42 schreef ems. het volgende:
Nouja, als je gaat huilen omdat iemand je bitchass noemt ben je ergens natuurlijk ook een beetje bitchass.
Nee, daar is de koffie te heet..quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:22 schreef Hathor het volgende:
Nou, voortaan naar McDonalds dan voor je dagelijkse fix ouwe.
Dat ligt er aan op welke wijze ze de rekening betaalde.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een Amerikaanse oma en haar schoondochter zijn al jaren vaste klanten bij de Burger King
quote:'bitch ass hoes'
quote:en dat betekent iets heel lelijks
quote:En daar bleef het bij: er volgde geen traktatie, bijvoorbeeld.
Alsof het door een basisschool leerling is geschreven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |