quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:46 schreef Quinty. het volgende:
filmpje 1
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_met_Andrea___.html
filmpje 2
http://www.telegraaf.nl/t(...)_nog_van_niks__.html
Ik zeg maar zo ik zeg maar niksquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:01 schreef Nostalgist het volgende:
ai ai ai.. Hoe zei Huub het ook alweer over Natasia.."Degene die haar gecast heeft, heeft een dag met een bobbel in zijn broek gelopen.."
Volgens mij is dat nu bij Andrea weer het geval..
Via de telegraaf. Echt, wat een loser die gast.quote:Anton: 'Het is over met Andrea'
Wat?quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Via de telegraaf. Echt, wat een loser die gast.
Die ouwe ziet de bui wel hangen natuurlijk. 82 Jaar daar is het goede wel vanaf en Andrea zal wel geen zin hebben, nog langer, de verpleegster uit te hangen.
Ja er zijn helaas altijd mensen die in haar blijven geloven hoe dan ook.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat?
Hij wil graag dat ze terug komt, zij laat hem zitten (terwijl hij gezondheidsproblemen heeft en elk moment dood kan gaan) en dan is HIJ een loser?
Ze weet al 10 jaar dat hij 30 jaar ouder is, ze was nooit vies van hem waarom niet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snap niet waarom hij zo uitgebreid nu uit de school klapt, zal wel een stuk frustratie zijn.
Ik vind hem er wel redelijk verwaarsloosd uit zien op de recente foto's. Op Eerdere foto's (wsl op Bonaire/Aruba) was hij nog een stuk aantrekkelijker.
Na vandaag wel hopen wij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:37 schreef tong80 het volgende:
'Haar geloof in Jezus Christus vindt ze heel belangrijk'
Die stal toch niet van de armen en was barmhartig ?
Heeft ze zelf in de gaten dat ze buiten het programma wordt gehaat ?
Ze doet mij denken aan m'n nicht Saskia. Manipulaieve chronismatische leugenaressen. Op aandacht kickend.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:49 schreef Vlinder1974 het volgende:
Jeetje, we hadden gewoon gelijk wat betreft Andrea's leugens en manipulatief gedrag. Ze kunnen nu niet meer zeggen dat de bladen zomaar iets schrijven hierover want Anton op beeld is toch wel geloofwaardig. Geen diploma's, geen boerderij, geen masseuse, geen groentetuin, geen spa..... Dat het waar is dat ze haar dochter in de steek liet. Wat een theatrale persoonlijkheid heeft Andrea zeg, ongelofelijk!
Kan toch niet anders of de bewoners komen daar nog achter?
Ze doet me denken aan Linda Greene. Zij was een sekteleidster. Er was een aflevering van Deadly Devotion over haar op Investigation Discovery.
tsja.. fight fire with fire toch.. Andrea doet ook alles via televisie nu. dansen voor Anton, herdenkingsceremonie voor haar stiefdochter.. dus waarom zou Anton dat dan ook niet doenquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Via de telegraaf. Echt, wat een loser die gast.
Die ouwe ziet de bui wel hangen natuurlijk. 82 Jaar daar is het goede wel vanaf en Andrea zal wel geen zin hebben, nog langer, de verpleegster uit te hangen.
Dit !quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weet al 10 jaar dat hij 30 jaar ouder is, ze was nooit vies van hem waarom niet?
Omdat hij bekende vrienden heeft/had waar ze nu nog steeds over pocht
Ik vind het laf om op deze manier je man/gezin in de steek te laten
En je eigen proberen omhoog te werken met allerlei leugens.
Hij huilt,tranen over zijn wangen in dat filmpje.Ik geloof hem.Vind het in triest dat die wentelteef zich zo gedraagt en dan houd ik me nog errug netjes.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:14 schreef Clank het volgende:
Nergens om.. maar de liefde van Anton voor Andrea zit ook niet erg diep. Als je je 'geliefde' in twee grote interviews zó afbrandt?! Hij had haar ook in haar sop kunnen laten gaar koken en naar Bonaire kunnen vertrekken.
Ja heb ook met die man te doen, in een eerder interview gaf hij al aan bedreigd te zijn, hij wordt op straat aangesproken over het gedrag van zijn 'vrouw'quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij huilt,tranen over zijn wangen in dat filmpje.Ik geloof hem.Vind het in triest dat die wentelteef zich zo gedraagt en dan houd ik me nog errug netjes.
quote:Nog meer smut voor Utopia inwoner Andrea. Haar dochter Sophia trok in de Privé eerder al van leer over haar krankzinnige moeder en later zagen we Andrea onder het oog van de camera's allerlei spullen achterover drukken. Na dit heterdaadje kon haar vriend Anton het niet aanzien hoe haar medebewoners Paul en Hakim over haar praatten en stuurde een brief of ze alsjeblieft terug naar huis kon komen. Anton is hartpatiënt en kreeg last van zijn rikketik door al die ellende. Andrea ging wel even bij Anton langs, maar besloot toch in Utopia te blijven. Dat pikt Anton niet, en daarom belde hij de Telegraaf om haar te dumpen en bovendien al zijn grieven over haar met de wereld te delen. 'Het ene moment lag Andrea hier thuis in mijn armen nog te bidden en te zeggen dat ze bij me terug zou komen. Maar Andrea was de deur nog niet uit, of ze zei tegen mijn buurvrouw: "Je moet het niet tegen hem zeggen hoor, maar ik blijf in Utopia." Daarom besluit Anton uit zelfbescherming afscheid te nemen van Andrea. Overigens zat hij zich toch al te verbijten voor de tv over alle onzin die Andrea verkocht aan haar medebewoners. Een overzichtje van haar leugens hieronder.
- Andrea zei tegen Hakim dat hij door zijn opmerkingen over haar ervoor gezorgd had dat Anton een hartverlamming had gekregen. Anton: 'Dat klopte al niet want ik heb een pacemaker en die pompt wel door. Al slaat ie bij stress ernstig over, wat een enorme impact heeft op mijn lichaam. Maar dan heb ik het over hartritmestoornissen. En dat weet Andrea heel goed.'
- Andrea heeft geen boerderij.
- Andrea heeft geen groentetuin. '(...) die moestuin in Bergen, daarvan zijn vorig jaar hooguit drie uien en een bosje wortelen afgekomen.'
- Andrea heeft geen appartement in Bonaire. '(...) ik heb op Bonaire een hutje, maar dat stelt niets voor.'
- Andrea heeft geen spa en is geen masseuse. 'Ze heeft dat geloof ik een keer of vier gedaan ergens onder drie struiken met een ouwe lap er overheen. Niks geen spa. Haar tweelingzusje is werkelijk masseur. Maar Andrea niet, verre van dat.'
- Andrea heeft geen Cartier horloge. 'Een echte kost vele malen meer dan die vijf tientjes die zij ervoor heeft betaald. Ze pronkt ermee alsof het werkelijk kostbaar is. Dan vraag ik mij alleen maar af: "waarom Andrea, waarom?"'
Wat zie jij dat ik niet zie? Aan de vlaggen te zien, staat hij bij een horecastrandtent.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:47 schreef yvonne het volgende:
Die antonhttp://www.fotoleovogelza(...)rch=anton%20veldkamp
"een hutje, stelt niks voor' Right.
Ik vind Andrea een kutwijf, maar deze ouwe zak kan er ook wat van zeg
Spijkers op laag water zoeken heet dat. Zie nergens een dikke villa of wat dan ook inderdaad.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zie jij dat ik niet zie? Aan de vlaggen te zien, staat hij bij een horecastrandtent.
Maar sowieso team Andrea, al was het alleen maar als tegengas voor die enge kill-kill-kill-meute .
Andrea was niks te beroerd om een oudere man te nemen en had gehoopt op een flinke erfenis.Anton trekt zich terug, breekt deze relatie af(zeer waarschijnlijk met een samenlevingscontract/testament dat hij snel verandert) en Andrea is terug bij AF.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:40 schreef yvonne het volgende:
Ik ga lekker de andere kant op
Anton was niks te beroerd een jongere vrouw te nemen en had gehoopt op een gratis verpleegster, anders moet je je eigen geld aanspreken, en daar pastte Andrea voor.
Team #klankbokaal.
Komop zeg, die Anton is een enorme ouwe zeikerd, man van de wereld, bekend fotograaf en dan zo miepen?
Op z'n oude dag nog één keer bekend hè Anton, iedereen was je eik al vergeten.
Zo.
Die Mariel wurmpt zich overal naar binnen... staat ook al in de vriendenlijst van Andrea's stiefdochter..quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:05 schreef dieenebart het volgende:
Mariëll zou het goed met Andrea kunnen vinden
Toch is ze al een paar weken niet meer geweest. Sinds de keuken is gebracht, denk ik?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Die Mariel wurmpt zich overal naar binnen... staat ook al in de vriendenlijst van Andrea's stiefdochter..
Liefde maakt blind! Utopia opent ogen !!quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:13 schreef Flow3r het volgende:
Heel erg sneu voor Anton, op zo'n hoge leeftijd er achter komen dat je al die tijd gemanipuleerd en gebruikt bent door dat misselijke wijf, ik vind het zo triest
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:20 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Andrea was niks te beroerd om de zoveelste oudere man te nemen en had gehoopt op een flinke erfenis.Anton trekt zich terug, breekt deze relatie af(zeer waarschijnlijk met een samenlevingscontract/testament dat hij snel verandert) en Andrea is terug bij AF.
(vergeet ff niet dat ook jij ouder wordt,misschien wel 82 jaar om maar een getal te noemen en wie gaat er dan voor jou zorgen als het moet?)
ZO.
Ze zijn daar niet gek..quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Toch is ze al een paar weken niet meer geweest. Sinds de keuken is gebracht, denk ik?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:58 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
kvond deze ergens........
Ik werk in de zorg en met de huidige stand van zaken spring ik wel van een klif als ik zorg nodig zou moeten hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:20 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Andrea was niks te beroerd om een oudere man te nemen en had gehoopt op een flinke erfenis.Anton trekt zich terug, breekt deze relatie af(zeer waarschijnlijk met een samenlevingscontract/testament dat hij snel verandert) en Andrea is terug bij AF.
(vergeet ff niet dat ook jij ouder wordt,misschien wel 82 jaar om maar een getal te noemen en wie gaat er dan voor jou zorgen als het moet?)
ZO.
Ja hoor, cry me a river.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:53 schreef Dotteke het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)akim_spreken___.html
Vandaag een emotioneel interview met Anton Veldkamp op prive.nl. Maar er is meer! Anton wil graag een gesprek met Hakim. Alles hierover in Prive TV.
Vindt het wel meevallen, ik zie foto's uit 2005, da's toch een kleine 10 jaar.quote:
Vind ik niet, hij wordt er wel over aangesproken, zelfs bedreigd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor, cry me a river.
Hij weet dondersgoed hoe TelegraafPrivé schrijven. Wat hij flikt is erger dan het domme gewauwel van Andrea.
Bedreigd, uhuh, zeker per mail, van een bepaald slag mensen dat dagelijks mailt. Ja, ook naar ons jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik niet, hij wordt er wel over aangesproken, zelfs bedreigd.
Laat hem lekker zijn verhaal doen zodat alles wat hier al vermoed wordt nu ook waarheid blijkt te zijn
Neem toch aan dat die man niet van gisteren is ,zo dom zal die wel niet zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bedreigd, uhuh, zeker per mail, van een bepaald slag mensen dat dagelijks mailt. Ja, ook naar ons ja
Da-ge-lijks.
Nu ik dit gepost heb kan ik weer mail verwachten
Mensen die niet bekend zijn met internet en al helemaal niet bekemd zijn met het slag volk dat het aan kan trekken zien in iets al snel een bedreiging.
Als ik alle bedreigingen zou uitprinten kan ik m'n hele huis ermee behangen.
En daar geef ik je 100 % gelijk in.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik werk in de zorg en met de huidige stand van zaken spring ik wel van een klif als ik zorg nodig zou moeten hebben
Zo
LOL! Keurig!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En daar geef ik je 100 % gelijk in.
Ik ben een oudere/bejaarde/noemhetzoalsjewilt ,heb gisteren bij Uitzendinggemist een docu gezien*Moeders springen niet van een flat* en verdorie...lamaar.
Onze beslissingen staan ook vast,hoe dan ook.Alleen never ever voor de ogen van anderen.
Complimenten dat je het in de zorg nog volhoudt![]()
Anton is triest, zij is ehhhh...netjes houden Aggie....eng .Heel errug eng.
Ik krijg het gevoel dat hij nog steeds bezig is haar uit Utopia te krijgen. Zichzelf als slachtoffer zien riekt ook naar manipulatie. Ik vind het een nare vent evenals ik Andrea een naar mens vind.quote:
Jep....wat dat betreft passen ze wel bij elkaarquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat hij nog steeds bezig is haar uit Utopia te krijgen. Zichzelf als slachtoffer zien riekt ook naar manipulatie. Ik vind het een nare vent evenals ik Andrea een naar mens vind.
Ja, daar ga je al.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:14 schreef Xenzo het volgende:
Laten we wel wezen, zo'n oude man is toch niet aantrekkelijk voor een 52-jarige vrouw met gezond verstand?
Ja als je het zo bekijkt verdienen ze elkaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat hij nog steeds bezig is haar uit Utopia te krijgen. Zichzelf als slachtoffer zien riekt ook naar manipulatie. Ik vind het een nare vent evenals ik Andrea een naar mens vind.
Vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:20 schreef chufi het volgende:
Weet Andrea het zelf al? Officieel dan bedoel ik...
Derde post in dit topic is het volledige artikel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:29 schreef Olga het volgende:
Anton Veldkamp, de 82-jarige fotograaf die vandaag op pagina Privé een punt zette achter zijn relatie met Utopia-inwoonster Andrea, heeft alle leugens die zijn ex-vriendin aan Hakim vertelde rechtgezet.
http://www.telegraaf.nl/p(...)spreekt_Hakim__.html
Een premiumbericht
2equote:Op woensdag 26 februari 2014 18:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Derde post in dit topic is het volledige artikel.
Dit is volgens mij een nieuwer berichtquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Derde post in dit topic is het volledige artikel.
Voor mij niet, ik tel de OP mee.quote:
ja maar de rest nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik tel de OP mee.
Je hebt gelijk, sorry.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:08 schreef Olga het volgende:
[..]
Dit is volgens mij een nieuwer bericht
quote:inwoonster Andrea (52) is vanaf vandaag na tien jaar weer vrijgezel. Anton Veldkamp, haar partner, heeft een dramatische beslissing genomen: hij breekt met de vrouw....
Tien jaar een relatie, en Andrea kwam de voogdij opeisen toen haar dochter 12 was.... en laat die dochter nu 22 zijn.quote:Zo meent hij dat het verhaal dat Andrea's dochter Sophia uit de doeken deed, simpelweg de waarheid is. 'Andrea is er inderdaad niet voor Sophia geweest. Ze vertrok toen Sophia een jaar of 5 was gewoon naar Bonaire. En toen ze 12 was kwam Andrea de voogdij opeisen. Andrea heeft op haar manier haar best gedaan om contact met Sophia te krijgen. Dat was alleen veel te laat.'
http://nl.netlog.com/sophialiciousquote:Geboortedatum19/06/1991
Nah ja...quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bedreigd, uhuh, zeker per mail, van een bepaald slag mensen dat dagelijks mailt. Ja, ook naar ons ja
Da-ge-lijks.
Nu ik dit gepost heb kan ik weer mail verwachten
Mensen die niet bekend zijn met internet en al helemaal niet bekemd zijn met het slag volk dat het aan kan trekken zien in iets al snel een bedreiging.
Als ik alle bedreigingen zou uitprinten kan ik m'n hele huis ermee behangen.
Nou ik ben wel blij dat Anton haar zo afbrand, Zou ik ook doen als een persoon mij al die jaren had gebruikt om in het TV wereldje te komen. Want laten we eerlijk zijn hij had deze contaktenquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:14 schreef Clank het volgende:
Nergens om.. maar de liefde van Anton voor Andrea zit ook niet erg diep. Als je je 'geliefde' in twee grote interviews zó afbrandt?! Hij had haar ook in haar sop kunnen laten gaar koken en naar Bonaire kunnen vertrekken.
Jammer, niiet het emotionele filmpje van Antonquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:33 schreef Mylene het volgende:
Artikel Telegraaf heeft Anton bijgevoegd.
Rond 35ste jaar gezin verlaten en verder met haar huisarts.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:12 schreef Leandra het volgende:
Als Andrea nu 52 is, dan hebben we het dus niet over een jonge moeder die het moederschap niet aankon, maar over een vrouw die rond haar 30ste moeder werd, en rond haar 35ste besloot huis en haard, en zelfs haar kind achter te laten om naar Bonaire te gaan.... behoorlijk ontaard.
+1quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
dus datquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:00 schreef Parlay het volgende:
Na Utopia zijn die gewoon weer bij elkaar.
Maar het relletje is leuk en komt op een goed moment, lamazegguh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |