abonnement Unibet Coolblue
pi_137380221
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:13 schreef blow... het volgende:
Wat is de reden dat nidalee support niet supergoed werkt? Ik heb toch redelijk wat succes, gisteren 22/4/10 en een 14/10/7 adc.
Ik vind het ook wel werken hoor, als je die speer goed doet en klemmen zet. Ik vind alleen die heal niet geweldig.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_137380355
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:13 schreef blow... het volgende:
Wat is de reden dat nidalee support niet supergoed werkt? Ik heb toch redelijk wat succes, gisteren 22/4/10 en een 14/10/7 adc.
Geen. CC

LB support werkt fijner
pi_137380842
Nidalee heeft gewoon flink AP nodig om die speer dodelijk te maken en de heal een impact te geven. Het kan allemaal wel, maar er zijn veel betere alternatieven.
Conscience do cost.
pi_137381626
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:41 schreef znarch het volgende:

[..]

Nee inderdaad, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze zulke variabelen meenemen in de berekeningen.

quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:34 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Oh; daar heb ik over gelezen. Wist niet dat het er nu al is.
Maar het werkt dus goed denk je?
Ja het is natuurlijk oneerlijk dat als je mmr te hoog is voor je divisie dat je dan schijtmoeilijk promo's krijg vergeleken met mensen die maar ietjes boven hun divisie horen.

[ Bericht 0% gewijzigd door dustbrain op 04-03-2014 15:09:03 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_137381964
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:36 schreef ems. het volgende:
Nidalee heeft gewoon flink AP nodig om die speer dodelijk te maken en de heal een impact te geven. Het kan allemaal wel, maar er zijn veel betere alternatieven.
aah vandaar. Wel jammer dat ze geen cc heeft idd.
Because you know i'm all about that ass
pi_137381973
Nidalee support slaat ook nergens op. Die heal stelt inderdaad niks voor... en als het de bedoeling is dat een support zoveel mogelijk dmg moet doen kan je net zo goed een champ pakken die niet afhankelijk is van het raken van een speer (dus niet geblocked kan worden door enemy minions).
pi_137381993
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:15 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel werken hoor, als je die speer goed doet en klemmen zet. Ik vind alleen die heal niet geweldig.
die attack speed bij de heal is wel leuk.

Ik start trouwens meestal cloth mana regen dingertje (die van 180 goud ) en een cookie, daarna meestal chalice en dan situational.
Because you know i'm all about that ass
pi_137382005
Xpeke is echt geniaal. als ie fizz vs ahri speelt wint ie fuckign hard en als ie ahri vs fizz speelt wint ie alsnog fucking hard. Is ie gewoon zoveel beter of gaan mensen kutten als ze tegen hem moeten?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_137382020
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:12 schreef LelijKnap het volgende:
Nidalee support slaat ook nergens op. Die heal stelt inderdaad niks voor... en als het de bedoeling is dat een support zoveel mogelijk dmg moet doen kan je net zo goed een champ pakken die niet afhankelijk is van het raken van een speer (dus niet geblocked kan worden door enemy minions).
high risk high revard jeweet.

Ik kan trouwens wel mid helpen door de cougar vorm
Because you know i'm all about that ass
pi_137382035
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:14 schreef dustbrain het volgende:
Xpeke is echt geniaal. als ie fizz vs ahri speelt wint ie fuckign hard en als ie ahri vs fizz speelt wint ie alsnog fucking hard. Is ie gewoon zoveel beter of gaan mensen kutten als ze tegen hem moeten?
hij is gewoon veel beter.

Z'n main is ahri trouwens, dus hij weet er wel veel van.
Because you know i'm all about that ass
pi_137382043
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 16:04 schreef Liandri het volgende:
Het vergeldende aan LOL is de skill vs Geluk cap die er in zit.
Je kunt heel goed zijn maar als jij 4-5 games DC's Trolls of andere dingen hebben die niet ( gaan we even van uit) aan jou liggen Dan zul je een zooi MMR verliezen.

Er van uitgaande dat jij noooit de gene bent die troll'd/leaved/DC'd Ben jij dus de enige vaste factor in je game.
Dat betekend dat er 9 andere zijn die al die boven genoemde problemen kunnen hebben of zelfs veroorzaken. Dat betekend dus dat over het algemeen gezien de kans groter is dat er zo iets gebeurd in het team waar jij niet zit.

Dit betekend dat je dus ook een winning streak kun oplopen door trolls/leavers/afks/dc's van de enemy.

Nu is de MMR echt niet gebaseerd op alleen maar winnen of verliezen. Maar komt hier in alle waarschijnlijkheid ook je CS/Kills/death/Assist/Objectives en zo bij kijken.
Het lastige is dat behalve rito niemand die formule kent en ze zelf ook nog steeds bezig zijn deze aan te passen.

Het MMR systeem zit nu iig zo in elkaar dat je uit eindelijk wel op je plek komt te zitten en of dit nu 50 games nodig heeft of 150. komen zul je er.
Zoals Riot zelf al meerdere keren heeft uit gelegd, als je zelf gewoon constant speelt en positief gaat in je games. zul je uiteindelijk van zelf klimmen. en voor de een is hier langer voor nodig dan de ander.

Me kunnen met divisies hoger is ook wel te verklaren?

speel je dan 5 man pre?
Zo ja dan wordt er altijd een Pre gezocht die gelijk waardig is aan het MMR van je team. dat betekend dat er bij hun ook waarschijnlijk wel iemand zit die er eigenlijk niet hoort.
En dan is het vooral zaak om te zorgen dat je zelf positieve stats houd zodat de rest de juiste calls kan maken zodat jij mee kan in de objectives e.d. en zo dus de boel kunnen dragen.
aangezien carrien. Niks met kills te maken heeft (zie CLG game 4-0 over de helle match) maar vooral gaat om de juiste calls op het juiste moment.
Nog bedankt voor jouw kijk op de zaak ^O^
pi_137382111
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:14 schreef blow... het volgende:
high risk high revard jeweet.

Ik kan trouwens wel mid helpen door de cougar vorm
Ja, of je pakt er een zonder high risk met sowieso high reward. Maar goed, later met veel AP, kan je wel handig zijn bij stand-offs door veel te poken ja
pi_137382371
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:17 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, of je pakt er een zonder high risk met sowieso high reward. Maar goed, later met veel AP, kan je wel handig zijn bij stand-offs door veel te poken ja
wie is er dan low risk hogh reward?
Because you know i'm all about that ass
pi_137382501
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:25 schreef blow... het volgende:

[..]

wie is er dan low risk hogh reward?
Leona.
pi_137382650
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Leona.
die is wel nice ja, maar heb ik helaas niet :( verder zijn de meeste supports playmakers :), dat vind ik ook leuker om te spelen.
Because you know i'm all about that ass
pi_137390783
haha van silver 1 naar gold 5 zonder promotions en van gold 5 gold 3 zonder gold 4 of promotions. Zo gaat het wel erg snel. :P
We're slowly approaching inevitable death.
pi_137390873
Qaarom zou je ze niet overslaan?
Because you know i'm all about that ass
pi_137391022
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:50 schreef blow... het volgende:
Qaarom zou je ze niet overslaan?
ik snap niet hoe je vraag betrekking heeft op wat in mijn post staat.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_137391101
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:54 schreef dustbrain het volgende:

[..]

ik snap niet hoe je vraag betrekking heeft op wat in mijn post staat.
jij hebt ze overgeslagen. Is er een reden om dat niet te doen?
Because you know i'm all about that ass
pi_137391164
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef blow... het volgende:

[..]

jij hebt ze overgeslagen. Is er een reden om dat niet te doen?
Zou erg mooi zijn als dat volledig controleerbaar was.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_137392747
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:57 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Zou erg mooi zijn als dat volledig controleerbaar was.
ooh je kunt niet zeggen nee ik wil ze niet overslaan :p. Dacht ik, my bad.
Because you know i'm all about that ass
pi_137393375
wat? :')
We're slowly approaching inevitable death.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:51:33 #148
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_137393485
Jaaaahh *O* bronze 1 promo gewonnen. Het gaat eindelijk super goed. Gean ragers of trolls. Zowel van mijn kant als ons team. Relaxed blijven ook als je verliest werkt zo verademend. Item builden gaat ook steeds beter. Nu bijna 50% winrate. Op naar silver *G*
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:53:56 #149
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_137393592
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef blow... het volgende:

[..]

jij hebt ze overgeslagen. Is er een reden om dat niet te doen?
quote:
Hey all,
The response to the start of the 2014 ranked season has been staggering. We are seeing more players involved in ranked play than ever before and though there has been a lot of positive feedback there has been a few concerns brought up about promotional games. Specifically, there is a concern that if a player does poorly in placements then goes on a winning tear they could get stuck in a promotional series against players who are more highly skilled than the tier they are trying to enter. We investigated how many players were actually in this position and it’s a very small group. That said this can be a pretty frustrating experience so we’re releasing a change to allow players to skip promotional series up to plat 1 in the rare case they are consistently playing way above their current placement. The number of players who will actually qualify for promo skipping is quite small since the vast majority of players are placed very close to their expected position. Also, it’s worth noting that the existing mechanisms for correcting fast moving players position will remain in play. So you can trigger this as well as division skipping at the same time.
We expect this change to go into effect sometime in the next 24 hours.
Riot Socrates
http://www.reddit.com/r/l(...)omo_series_skipping/
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_137393987
Because you know i'm all about that ass
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')