Ik heb ooit een mooi artikel over gelezen, over een jonge Amerikaanse homo die op de vraag of hij homo was reageerde met "No. I'm not gay. I have a boyfriend."quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:54 schreef Dirk het volgende:
[..]
Oh joh, nee dat is helemaal niet wat ik hiermee wil bereiken!.
Je zou je overigens wel af kunnen vragen of je misschien niet teveel geïndoctrineerd bent door de heteronormatieve samenleving.. Kun je bijvoorbeeld wegzwijmelen bij een romantische comedy met George Clooney en Sandra Bullock, zonder er bij stil te staan dat de film beter bij je gevoel zou passen als hij George en Brad in de hoofdrol had gehad? Ik denk dat veel homo's zo gewend zijn aan het te pas en te pas blootgesteld zijn aan heterocultuur, dat ze zich niet bewust zijn van dat het ook anders kan.
.
Ik herinner me ook de tijd dat ik zei "het enige dat mij homo maakt is het feit dat ik een vriend heb, verder niks". Whoa, mijn leven ziet er zo'n 13 jaar later héél anders uit..
Maar je bent com-pleet op je plek hier hoor, dat sowieso..
Ha, ja. House of Cards, mooi voorbeeld. S2 al afgekeken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
Wat mij vooral gelukkig maakt is dat er steeds meer reguliere films, tv-series en games zijn die zowel breken met het hetero- als homo normatieve. Dus Teen Wolf, maar ook House Of Cards of White Collar. Of een serie als Looking.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ha, ja. House of Cards, mooi voorbeeld. S2 al afgekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:31 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wel een mooie twist die niet in de originele BBC trilogie voorkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup. Met pooiers en dragqueens.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:56 schreef Dirk het volgende:
Is er echt een carnavalsonderdeel dat Hoerenbal heet?!
Hij was van mij. Of ben je dat vergeten?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:17 schreef LeBeau het volgende:
Jesus, wat lul ik eigenlijk allemaal, zo op een zonnige woensdag middag?
Hoi, deze man vind ik nog steeds erg lekker!
[ afbeelding ]
En deze keer geen spoilertag, want ik ben rebels.
Zo, weer terug bij m'n reguliere gedrag.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was van mij. Of ben je dat vergeten?
De ene de voor- de ander de achterkant?quote:
Bartje tochquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De ene de voor- de ander de achterkant?
Het scheelt dat hier wat andere types zitten, maar ik zat bijna te wachten op de homo die riep "gay friendly hetero? pppffff, vast zelf gay!".quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hier, deze video over OK Cupid is ook een mooi voorbeeld:
Oh, en Alexis Ohanian![]()
[ afbeelding ]
Rijk, leuk, aardig, cute, intelligent en gay-friendly hetero.
O ja!quote:
Volgens mij telt het al als je het met meer dan 1 persoon tegelijkertijd doet. Op z'n minst zou je het bukkake light kunnen noemen.quote:
Zo, heel goed!quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:17 schreef LeBeau het volgende:
En deze keer geen spoilertag, want ik ben rebels.
En hoe denk je bijvoorbeeld over Gordon en Gerard Joling, en dat sommige mensen hen zien als het stereotype homo in Nederland?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
Voor mij hoeft het stereotype regenboogvlag in roze glitterjurk op de barricaden verhaal ook niet. Maar het mag wel. Voor mij hoeft het WK voetbal ook niet. Maar het mag wel. Het stoort mij alleen als mensen het als de norm beschouwen. Homo's die vinden dat je naar de Gay Pride "moet", want je bent homo.
Gangs of New York.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:47 schreef Luigi het volgende:
Ok nu heb ik flashbacks naar de 'konijne op stokke' film. Hoe heette dat ding ook alweer?.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij telt het al als je het met meer dan 1 persoon tegelijkertijd doet. Op z'n minst zou je het bukkake light kunnen noemen.
Ohjaquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:49 schreef Dirk het volgende:
[..]
Gangs of New York.
HAHAHAHAHA, wat een drama was dat zeg..
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:47 schreef Dirk het volgende:
[..]
En hoe denk je bijvoorbeeld over Gordon en Gerard Joling, en dat sommige mensen hen zien als het stereotype homo in Nederland?
Vreselijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:47 schreef Dirk het volgende:
[..]
En hoe denk je bijvoorbeeld over Gordon en Gerard Joling, en dat sommige mensen hen zien als het stereotype homo in Nederland?
Vind ik persoonlijk jammerquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:47 schreef Dirk het volgende:
[..]
Zoals Herman Tjeenk Willink? Voorgang van Donner als vice-president van de Raad van State?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Ik zou graag meer homo's uit de kast zien komen waarbij de reactie van mensen meer in de "Hij?! Nee toch?!" richting gaat, want als meer mensen Joling en Gordon zien als "Zo zijn homo's" dan ga ik denk ik ook maar weer terug de kast in.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:55 schreef Luigi het volgende:
Geer en Goor zijn een beetje de gevreesde Henk en Ingrid van de homo wereld he?. Hèt cliché waar je vooral niet vergeleken mee wil worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vind ik nou een goed boegbeeld voor homo's.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:56 schreef LeBeau het volgende:
Mijn favoriete homo is trouwens Matt Bomer. Ten eerste omdat... nou ja, ze zouden hem ook Matt Boner kunnen noemen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan dit:Eens, maar ik vind iemand als Miles Jai ook helemaal geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vind ik nou een goed boegbeeld voor homo's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die vind ik bloedirritant. Maar power to him hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:58 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind iemand als Miles Jai ook helemaal geweldig.
[ afbeelding ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Sommige youtube video's zijn echt hilarisch.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vind ik bloedirritant. Maar power to him hoor.Net als die van Tyler Oakley.
![]()
![]()
Ter illustratie:quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:49 schreef Luigi het volgende:
Ohja. Hilarisch! Nee, echt! Ik moet er nu nog om lachen.
Mijn konijn was net dood (H&M heeft er waarschijnlijk inmiddels een jas van gemaakt) en ik kende Pieter toen nét. Ik was helemaal verdrietig en om me op te vrolijken gingen we samen naar de film (Gangs of New York dus). Zitten we daar in de zaal, blijkt die film te gaan over een gang die heet "The Dead Rabbits" (meen ik?) die continu rondlopen met dooie konijnen op stokken.
Groot succes..
![]()
Die hebben we uitgeschakeld zodat je ons pas door hebt als het te laat is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ben echt geboren zonder gaydar hoor.. WTF.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻![]()
Nee, echt, ik had het ook pas met een collega. Iedereen die het wist hequote:Op woensdag 26 februari 2014 14:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die hebben we uitgeschakeld zodat je ons pas door hebt als het te laat is.. Maar goed, dat komt ook voort uit het feit dat het me gewoon weinig interesseert dus, iemands seksuele voorkeur(en). En collega's al helemaal dus.
.
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:00 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ter illustratie:
Mijn konijn was net dood (H&M heeft er waarschijnlijk inmiddels een jas van gemaakt) en ik kende Pieter toen nét. Ik was helemaal verdrietig en om me op te vrolijken gingen we samen naar de film (Gangs of New York dus). Zitten we daar in de zaal, blijkt die film te gaan over een gang die heet "The Dead Rabbits" (meen ik?) die continu rondlopen met dooie konijnen op stokken.
Groot succes..
. Swiffer.
.
![]()
Geeft niks!quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:59 schreef Luigi het volgende:
.
http://www.buzzfeed.com/l(...)ily-was-cuter-than-y![]()
Jupquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
How I met your mother womanizer Barney.... takes it up the ass
Nou ja, tenzij ie exclusief top is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo cute
L'Amour menaçant:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JupHow I met your mother womanizer Barney.... takes it up the ass
Nou ja, tenzij ie exclusief top is.
Ik weet dat het niet kan, maar het voelt toch een beetje alsof ik net ovuleerde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo cuteOp vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻![]()
Oh great. Nu voel ik me helemaal een mislukte heteroquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:02 schreef Dirk het volgende:
[..]
Geeft niks!.
http://www.buzzfeed.com/l(...)ily-was-cuter-than-y.
![]()
Ik vind je best leuk gelukt hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:05 schreef Luigi het volgende:
Oh great. Nu voel ik me helemaal een mislukte hetero.
.
(zeker voor een hetero.)![]()
Echt he?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet kan, maar het voelt toch een beetje alsof ik net ovuleerde.Ik heb t zelden, maar bij hen?
L'Amour menaçant:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:07 schreef Dirk het volgende:
[..]
"Ah nee hè? M'n Swiffer."
[ afbeelding ].
,
,
! Ik ga stuk.
![]()
Neuken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:07 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik vind je best leuk gelukt hoor..
(zeker voor een hetero.)