Piña colada.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Want je dacht zeker in eerste instantie dat het melk was toch?
carnaval?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat er nou net een 6-daags feest voor de deur staan
Dat wordt champagne ipv bier
Als dat zo zou zijn dan stak ik er een rietje in en zoog ik 'm leeg!quote:
Even verstand op nul feestquote:
Aaaah nee dat klinkt inderdaad een stuk logischerquote:
Dat is het enige uit die post wat in m'n hersentjes registreerde.quote:
Hey, have fun man. Echt!quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even verstand op nul feest
Met vervelende muziek. Soit.
Maar wel gezellig.
Dat is 6 dagen? Ik dacht altijd 2 dagen en een vrijdagavond.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even verstand op nul feest
Met vervelende muziek. Soit.
Maar wel gezellig.
Oke, wellicht was het ene ietwat dubieuze uitspraak, maar ik meende er elk woord vanquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is het enige uit die post wat in m'n hersentjes registreerde.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is 6 dagen? Ik dacht altijd 2 dagen en een vrijdagavond.
Gaat nogal idd. En ik knap er van op!quote:
Officieel is het zaterdag t/m dinsdga en dan woensdag alleen nog haringhappen (quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is 6 dagen? Ik dacht altijd 2 dagen en een vrijdagavond.
We doen alleen de lusten, niet de lastenquote:
Ik wil #parklife.quote:
Oh joh, nee dat is helemaal niet wat ik hiermee wil bereiken!quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:43 schreef LeBeau het volgende:
Ik voel me lichtelijk minder op m'n plek hier omdat ik nou niet bepaald met de rainbow flag zwaai. Stereotypen en mensen in hokjes stoppen, daar ben ik niet zo van, maar dat betekent ook dat ik over het algemeen niet zo actief bezig ben met het "homo zijn", wat dat ook mag wezen.Natuurlijk trek ik m'n bek wel open over dingen zoals het hele Sochi gebeuren, en spuug ik op vooroordelen, intolerantie enzovoorts, maar ik ben nou niet bepaald een homo ambassadeur.
Volgens mij zit je me uit te lachen.quote:
Hoerenbal! Dat klinkt als het leukste onderdeel van carnaval. En volgens mij ook als iets wat mij al compleet uitgeteld zou achterlaten. 6 dagen? 3 dagen? Na 1 avond ben ik denk ik al klaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Officieel is het zaterdag t/m dinsdga en dan woensdag alleen nog haringhappen () Maar tegenwoordig start t zowat op vrijdag (hoerenbal) en op woensdag is er tot 12:00 ook nog wel wat. Ga ik allemaal niet doen hoor. Hou t na 3 dagen wel weer voor gezien.
Maar als je geïndoctrineerd bent, hoe weet je dat dan? En als je zulke dingen vraagt, is dat dan zo omdat je los breekt uit je indoctrinatie, of is het omdat ze willen dat je het vraagt? Dun dun dunnn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:54 schreef Dirk het volgende:
[..]
Oh joh, nee dat is helemaal niet wat ik hiermee wil bereiken!.
Je zou je overigens wel af kunnen vragen of je misschien niet teveel geïndoctrineerd bent door de heteronormatieve samenleving..
Mijn gezwijmel beperkt zich niet tot hetero of homo (lesbo of gay) romantiek; mij maakt het echt allemaal niet uit. Ik zwijmel toch overal bij weg.quote:Kun je bijvoorbeeld wegzwijmelen bij een romantische comedy met George Clooney en Sandra Bullock, zonder er bij stil te staan dat de film beter bij je gevoel zou passen als hij George en Brad in de hoofdrol had gehad?
Ik ben dan wel geen activist, maar bewust ben ik wel. Dat ik verder geen actie onderneem maakt mij denk ik nog erger.quote:Ik denk dat veel homo's zo gewend zijn aan het te pas en te pas blootgesteld zijn aan heterocultuur, dat ze zich niet bewust zijn van dat het ook anders kan..
Dat was ook altijd mijn insteek.quote:Ik herinner me ook de tijd dat ik zei "het enige dat mij homo maakt is het feit dat ik een vriend heb, verder niks". Whoa, mijn leven ziet er zo'n 13 jaar later héél anders uit..
quote:Maar je bent com-pleet op je plek hier hoor, dat sowieso..
Ik heb ooit een mooi artikel over gelezen, over een jonge Amerikaanse homo die op de vraag of hij homo was reageerde met "No. I'm not gay. I have a boyfriend."quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:54 schreef Dirk het volgende:
[..]
Oh joh, nee dat is helemaal niet wat ik hiermee wil bereiken!.
Je zou je overigens wel af kunnen vragen of je misschien niet teveel geïndoctrineerd bent door de heteronormatieve samenleving.. Kun je bijvoorbeeld wegzwijmelen bij een romantische comedy met George Clooney en Sandra Bullock, zonder er bij stil te staan dat de film beter bij je gevoel zou passen als hij George en Brad in de hoofdrol had gehad? Ik denk dat veel homo's zo gewend zijn aan het te pas en te pas blootgesteld zijn aan heterocultuur, dat ze zich niet bewust zijn van dat het ook anders kan.
.
Ik herinner me ook de tijd dat ik zei "het enige dat mij homo maakt is het feit dat ik een vriend heb, verder niks". Whoa, mijn leven ziet er zo'n 13 jaar later héél anders uit..
Maar je bent com-pleet op je plek hier hoor, dat sowieso..
Ha, ja. House of Cards, mooi voorbeeld. S2 al afgekeken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
Wat mij vooral gelukkig maakt is dat er steeds meer reguliere films, tv-series en games zijn die zowel breken met het hetero- als homo normatieve. Dus Teen Wolf, maar ook House Of Cards of White Collar. Of een serie als Looking.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ha, ja. House of Cards, mooi voorbeeld. S2 al afgekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:31 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wel een mooie twist die niet in de originele BBC trilogie voorkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup. Met pooiers en dragqueens.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:56 schreef Dirk het volgende:
Is er echt een carnavalsonderdeel dat Hoerenbal heet?!
Hij was van mij. Of ben je dat vergeten?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:17 schreef LeBeau het volgende:
Jesus, wat lul ik eigenlijk allemaal, zo op een zonnige woensdag middag?
Hoi, deze man vind ik nog steeds erg lekker!
[ afbeelding ]
En deze keer geen spoilertag, want ik ben rebels.
Zo, weer terug bij m'n reguliere gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |