wa wil je dan? Voor plek 4 gaan? Is een puntje met de thuiswedstrijd nog te gaan...quote:Op zondag 2 maart 2014 16:33 schreef hENKIE8 het volgende:
Plek 2 lijkt mij te hoog gegrepen eerlijk gezegd :p
Feyenoord en Vitessequote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tegen wie van de top 4 moeten jullie nog?
Vitesse uit en Feyenoord thuisquote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Feyenoord en Vitessequote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:
quote:
Wow.quote:
http://eredivisie-programma.com/speelschema.phpquote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef BeamofLight het volgende:
De vraag is : wie moeten er nog tegen elkaar, bovenin?
Ja maar jij en ik zijn vier handen op één buik, bijna één persoon. Dus als iemand wat aan jou vraagt, vraagt hij het eigenlijk ook aan mij.quote:
Ajax moet thuis tegen Twente en ook nog naar Vitesse.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef BeamofLight het volgende:
De vraag is : wie moeten er nog tegen elkaar, bovenin?
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja maar jij en ik zijn vier handen op één buik, bijna één persoon. Dus als iemand wat aan jou vraagt, vraagt hij het eigenlijk ook aan mij.
5 punten kan primaquote:Op zondag 2 maart 2014 16:48 schreef Scarface88 het volgende:
Plek 2 gaat echt nooit gepakt worden, dat denken is wel enorm opportunistisch. Drie concurrenten gaan dat echt niet verspelen, die kans is te klein. Plek 4 is realistisch.
Ach kom, er wordt net gedaan of PSV zichzelf in die periode heeft uitgeschakeld. Maar het is nu, met vijf zeges op rij, niet veel overtuigender. Er is wat meer vechtlust, maar potjes als tegen Twente, AZ en Go Ahead hadden zomaar verkeerd af kunnen lopen. En dan die galavoorstelling tegen ADO thuis niet vergeten, natuurlijk....quote:Op zondag 2 maart 2014 12:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niks kort door de bocht aan, is gewoon een feit, dat die wedstrijden voor het gat hebben gezorgd tussen PSV en Ajax. Tuurlijk is PSV qua spel niet titelkandidaat, maar die serie wedstrijden (TOT de laatste 2 wedstrijden voor de winterstop) doet je wel de das om.
ok bedankt. Dan richten we ons op plek4/5. Ambitieus ook. Weet je. Eigenlijk stoppen we nu gewoon beter. De kaarten zijn geschud toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:48 schreef Scarface88 het volgende:
Plek 2 gaat echt nooit gepakt worden, dat denken is wel enorm opportunistisch. Drie concurrenten gaan dat echt niet verspelen, die kans is te klein. Plek 4 is realistisch.
Twente verliest nog 3 punten in de ArenA.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:48 schreef Scarface88 het volgende:
hey je bent er weer.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Twente verliest nog 3 punten in de ArenA.
Ik klaag niet, maar vooral wel dit ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef Cavaliers het volgende:
Die drie clubs moeten zich echt kapot schamen dat PSV überhaupt nog in de buurt is gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |