abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137143941

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 1% gewijzigd door mosselmossel op 27-02-2014 07:18:08 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_137144766
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:42 schreef pijll het volgende:
Ik ook. 7056. Twee startnummers op 1 dag. Ik ben net een echte hardloper
Dat klinkt wel heel echt ja. ;) Hoewel bij mij het startgeld voor mijn volgende wedstrijd ook al is afgeschreven en die is pas in mei!

quote:
Je traint voor de 20, zo heet de wedstrijd nou eenmaal. Geen woord gelogen.
Daar heb je een punt. En eigenlijk maakt het me ook niet zo veel uit wat er op staat. Het ding is functioneel en ik had er nog een nodig dus dat kwam mooi uit.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  dinsdag 25 februari 2014 @ 23:02:42 #3
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_137145113
Leuk rokjesloop. Ik wil wel komen KIJKEN. :)

En uiteraard met geschoren benen. Dat spreekt voor zich. ;)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  dinsdag 25 februari 2014 @ 23:07:07 #4
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137145354
Zwabber die loopt als een pinguin. Hopelijk poep je niet als een pinguin, als ik die pinguin-docu mag geloven :P
pi_137145819
Heb me ingeschreven voor mn eerste evenement *O* de mini marathon van Rotterdam. Een vriend van me doet ook mee.

Dat is de middag voor de echte marathon en is 4.2km, beetje saai parcours, maar ach dat boeit niet.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_137146155
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:16 schreef PeuRac het volgende:
Heb me ingeschreven voor mn eerste evenement *O* de mini marathon van Rotterdam. Een vriend van me doet ook mee.

Dat is de middag voor de echte marathon en is 4.2km, beetje saai parcours, maar ach dat boeit niet.
Boeien! Superleuke manier om ervaring op te doen! Veel plezier!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_137146418
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:22 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Boeien! Superleuke manier om ervaring op te doen! Veel plezier!
Dank je, heb er ook wel zin in. Voor die tijd maar juiste kleding kopen in mn joggingbroek en standaard sportshirtje aan de start verschijnen vind ik niks :@
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_137146569
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:56 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dat klinkt wel heel echt ja. ;) Hoewel bij mij het startgeld voor mijn volgende wedstrijd ook al is afgeschreven en die is pas in mei!
En dat wordt zelfs een marathon, zie ik! (Nee, echt!)

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:02 schreef Corniel het volgende:
Leuk rokjesloop. Ik wil wel komen KIJKEN. :)
Ik zou 'm graag lopen, hou wel van ludieke loopjes. Maar helaas, het is een sponsorloop, dus dat ga ik niet doen. Ik heb wat schroom om andere mensen te laten betalen voor mijn hardlopen.
pi_137146578
quote:

Het gaat om het gevoel dat je een keer een wedstrijd gelopen hebt. Mijn eerste loopje was bij een lokale atletiekvereniging. Met een klein groepje aan de start en gaan, ik ging dood op het eind (want veel te hard gestart achter al die ervaren loper aan) maar vond het geweldig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:28 schreef PeuRac het volgende:
Dank je, heb er ook wel zin in. Voor die tijd maar juiste kleding kopen in mn joggingbroek en standaard sportshirtje aan de start verschijnen vind ik niks :@
Er bestaat niet zoiets als "de juiste kleding". Gewoon dragen waar jij je goed bij voelt. ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_137146610
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:31 schreef pijll het volgende:

[..]

En dat wordt zelfs een marathon, zie ik! (Nee, echt!)

Nee joh, dan loop ik de 10km. :P
pi_137146845
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:32 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Nee joh, dan loop ik de 10km. :P
Ja, de 10 van de marathon. Saai parcours wel, van de marathon van de Hoorn marathon. De 10 en de 21 lijken me wel erg mooi.
pi_137147005
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:38 schreef pijll het volgende:

[..]

Ja, de 10 van de marathon. Saai parcours wel, van de marathon van de Hoorn marathon. De 10 en de 21 lijken me wel erg mooi.
Vooral het stuk over de dijk is mooi. (Ik werk op het industrieterrein waar omheen gelopen wordt dus alleen daarom wil ik hem al lopen) Maar dat maakt het ook erg weersafhankelijk. Met wind vanaf het Markermeer en regen lijkt het me geen pretje om daar te lopen dus zit er niets anders op dan duimen voor een zonnetje en een redelijke temperatuur.
pi_137148113
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:07 schreef Quoi het volgende:
Zwabber die loopt als een pinguin. Hopelijk poep je niet als een pinguin, als ik die pinguin-docu mag geloven :P
Alleen als hij bedreigd wordt.
pi_137150771
quote:

Leuk! Gewoon van genieten, ondanks het parcours, het gaat toch leuk worden. :)
  woensdag 26 februari 2014 @ 07:48:22 #15
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137151029
quote:

Tof ^O^
F means you're fucked
pi_137151033
quote:
Heb me ingeschreven voor mn eerste evenement *O* de mini marathon van Rotterdam.
^O^ Leuk!
  woensdag 26 februari 2014 @ 07:54:46 #17
50430 Yuki
Student Midwife
pi_137151075
quote:

Peu! Jij hier? :o

Tof zeg! ^O^ Eerste evenement bij een marathon en ook nog eens met een vriend lopen; doe je goed!!
Veel plezier vast :s)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:24:21 #18
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137151323
Ik zit een beetje in dubio over welke training ik vanavond ga volgen.

De marathongroep gaat 4-8-4-8-4 minuten op DL3 lopen. Supernuttige snelheidstraining voor de marathon.
Maar de oud-olympiër (4x100m estafette in Barcelona) van mijn gewone loopgroep gaat een baantraining geven met daarin 15x200. Dat is een leuke training natuurlijk, maar minder handig voor de marathonvoorbereiding.

Twijfeltwijfel...
F means you're fucked
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:27:06 #19
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_137151343
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:24 schreef YUR het volgende:
Ik zit een beetje in dubio over welke training ik vanavond ga volgen.

De marathongroep gaat 4-8-4-8-4 minuten op DL3 lopen. Supernuttige snelheidstraining voor de marathon.
Maar de oud-olympiër (4x100m estafette in Barcelona) van mijn gewone loopgroep gaat een baantraining geven met daarin 15x200. Dat is een leuke training natuurlijk, maar minder handig voor de marathonvoorbereiding.

Twijfeltwijfel...
Waarvoor ben je aan het trainen? O-) En hoe reageert je lijf op die 200'tjes, in combinatie met je andere trainingen die je moet gaan lopen...

Ik ga vanavond misschien ook iets nieuws doen, een pyramideloopje ofzo... weet alleen nog niet goed of ik dat op afstand moet doen of op tijd...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:30:35 #20
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137151370
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:27 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Waarvoor ben je aan het trainen? O-) En hoe reageert je lijf op die 200'tjes, in combinatie met je andere trainingen die je moet gaan lopen...

Ik ga vanavond misschien ook iets nieuws doen, een pyramideloopje ofzo... weet alleen nog niet goed of ik dat op afstand moet doen of op tijd...
Tsja...ik weet dat ik op de baan altijd veel harder loop dan nuttig is. Al heb ik volgens mij nog niet eerder zo'n training gedaan.
F means you're fucked
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:35:21 #21
236410 MaleDuck
pi_137151420
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:30 schreef YUR het volgende:

[..]

Tsja...ik weet dat ik op de baan altijd veel harder loop dan nuttig is. Al heb ik volgens mij nog niet eerder zo'n training gedaan.
Geeft hij wel vaker die trainingen of niet? Dan zou je die natuurlijk ook na je marathon kunnen doen... Maar volgens mij heb je al besloten om die baantraining te gaan doen :P
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:37:42 #22
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137151439
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:35 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Geeft hij wel vaker die trainingen of niet? Dan zou je die natuurlijk ook na je marathon kunnen doen... Maar volgens mij heb je al besloten om die baantraining te gaan doen :P
Ik neig juist naar de normale training :D

Ik weet niet of ze die training vaker gaat geven...ze is geen trainster, gewoon een loopster uit mn groep
F means you're fucked
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:39:03 #23
236410 MaleDuck
pi_137151449
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik neig juist naar de normale training :D

Ik weet niet of ze die training vaker gaat geven...ze is geen trainster, gewoon een loopster uit mn groep
Haha... lang leve het digitaal interpreteren van letters :P

Oei, dat maakt het nog moeilijker, maar gewoon vragen of ze na de marathon het nog een keer doet, doet ze vast wel voor je ;)
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:40:18 #24
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137151467
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:39 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Haha... lang leve het digitaal interpreteren van letters :P

Oei, dat maakt het nog moeilijker, maar gewoon vragen of ze na de marathon het nog een keer doet, doet ze vast wel voor je ;)
Ja, misschien doe ik dat wel. Maar ook weer niet te lang na de marathon, want dan zit ik alweer in de voorbereiding voor de volgende :P
F means you're fucked
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:49:48 #25
236410 MaleDuck
pi_137151582
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:40 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, misschien doe ik dat wel. Maar ook weer niet te lang na de marathon, want dan zit ik alweer in de voorbereiding voor de volgende :P
Als je het zo bekijkt, dan gaat het nooit uitkomen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')