quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zoek er volgende keer 1 uit die al wel menstrueert.
Ook in een echte relatie waar je moeite voor wilt doen is jaloezie niet normaal/gezond, hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:59 schreef Shroomz het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik eerst overal schijt aan had. Had nooit zin in een relatie. Dit is echt mijn eerste echte relatie waar ik moeite voor wil doen. Vandaar ook al die jaloezie van beide kanten want zij was precies hetzelfde als ik.
Dit, ze ergerde zich toen gewoon nog niet aan een aantal zaken die haar wel zouden hebben geirriteerd als ze ze toeliet. Ze vind het erg als jij iets doet maar als zij hetzelfde doet is dit prima, relativeren is moeilijk op een bepaalde leeftijd. Maar als ik dit zo lees heb jij daar ook last van, immers vind jij het moeilijk als zij jongens toevoegt maar voeg jij lekker toch meisjes toe. Daar staat los van dat jaloezie niet in een goede relatie hoort, of je het nou beide wel bent of niet. Simpelgezegt er is geen vertrouwen tussen jullie beiden. Ik betwijfel dat dit nog heel lang gaat duren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je was hoogstwaarschijnlijk ook al zo toen ze je net leerde kennen, alleen zag ze het door de welbekende roze bril niet. Iets waar 99% van de mensen volgens mij last van hebben
Toen je nog overal schijt aan had was je nog een uitdaging voor haar, kon ze haar verleidingskills nog een beetje inzetten enzo. Nu je veel voor haar doet ben je een doetje en kan ze niet meer tegen je op kijken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:59 schreef Shroomz het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik eerst overal schijt aan had. Had nooit zin in een relatie. Dit is echt mijn eerste echte relatie waar ik moeite voor wil doen. Vandaar ook al die jaloezie van beide kanten want zij was precies hetzelfde als ik.
Ik ben ook iemand die liever een vaste relatie wil en niet zomaar door wil naar de volgende. Maar als het niet gaat, dan gaat het gewoon niet. Mijn ex maakte het uit omdat ze niet meer verliefd was, en daar kon ik zelf niets aan doenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:30 schreef Shroomz het volgende:
Ik snap je mening. Maar ik ben er niet mee eens. We willen het allebei fixen want we zijn echt helemaal gek van elkaar. Dat zie ik gewoon, ook aan haar lichaamstaal. Ik vind de huidige kijk naar relaties tegenwoordig erg slecht. Iedereen denkt er zo makkelijk over. Op naar de volgende. Zo was ik eerst ook, maar zie het meer als een zwakte om meteen op te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |