abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137142170
Hey iedereen,

Mijn vriendin zegt nou de laatste tijd dat ik echt anders ben dan toen ze verliefd op me werd. Alleen ik weet niet hoe ik dat gevoel terug kan krijgen bij haar. Ze zegt dat ze vaak zich aan mij irriteert omdat ik me vaak druk maak over dingen en graag alles van te voren al wil weten.. Het enigste wat ik me kan herinneren is dat de verliefdheid toen veel minder was dan nou van mijn kant dan. Ik was veel minder klef en maakte me minder druk om haar terwijl ik dat nou dus wel doe, ik ben echt van haar gaan houden. We appen en bellen elkaar elke dag. Appen bijna elke minuut sinds dat we elkaar kennen (wat niks voor mij is trouwens). Al 4 maanden lang. Ze zegt dat ze nog wel echt van me houd en me nooit kwijt zou willen, maar dit vond ik echt confronterend. Ik ben echt heel erg veranderd. Van die jongen die geen relatie wilde en beetje ongeïnteresseerd overkwam.. Naar die gentleman die teveel doet voor z'n meisje waardoor ze aan mij begint te irriteren. Ze is zelf echt heel erg jaloers ingesteld maar dat ben ik dus ook. Ze vind het super erg dat ik steeds word geappt door andere meisjes en ze vind het al erg als ik een meisje toevoeg op facebook of instagram terwijl ze zelf jongens toevoegd. Maarja los van dat, ik wil dat deze relatie lukt maar weet niet hoe ik weer zo ben zoals ik eerst was in haar ogen.

Jongen: 20 jaar
Meisje : 16 jaar

Groetjes.

[ Bericht 1% gewijzigd door Shroomz op 25-02-2014 22:33:20 ]
  dinsdag 25 februari 2014 @ 22:12:38 #2
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_137142279
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Shroomz het volgende:
Ze zegt dat ze vaak zich aan mij irriteert omdat ik me vaak druk maak over dingen en graag alles van te voren al wil weten..
Je was hoogstwaarschijnlijk ook al zo toen ze je net leerde kennen, alleen zag ze het door de welbekende roze bril niet. Iets waar 99% van de mensen volgens mij last van hebben :+
  dinsdag 25 februari 2014 @ 22:13:02 #3
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_137142297
Jullie zijn zestien?
Ik ga naar huis.
pi_137142344
quote:
5s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:13 schreef nietzman het volgende:
Jullie zijn zestien?
Nee er is wel een groot leeftijdsverschil. Ze is wel erg volwassen voor haar leeftijd vind ik. Veel meegemaakt enzo. Ik ben 20 en zij is 16.
pi_137142639
Wat een top vriendin heb jij. Zij zegt het gewoon.

Geef haar gewoon de ruimte.
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 22:22:13 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_137142707
Altijd wordt in dit soort topics geroepen dat ze 'volwassen is/ouder is voor/dan dr leeftijd' en dat ze veel heeft mee gemaakt.

Sorry dat ik 't zeg, maar dit is denk ik het begin van het einde. Je bent anders nu. Anders dan de persoon waar ze verliefd op werd. Oftewel, op de huidige persoon is ze niet (zo) verliefd. Dus ja, dit is de inleiding naar 't einde.

Ik zeg 't niet om je te kloten, want het is kut, maar gewoon, omdat dat oprecht mijn mening is.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 25 februari 2014 @ 22:25:14 #7
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_137142827
O zie nu de leeftijden. Op naar de volgende ^O^
pi_137142997
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:20 schreef Solo14 het volgende:
Wat een top vriendin heb jij. Zij zegt het gewoon.

Geef haar gewoon de ruimte.
Ik dacht zelf ook aan hetzelfde. Eerst was ik minder op haar gesteld en liet het maar op me afkomen. Was erg afwachtend. Totdat ik echt verliefd op haar werd. Ik was snel jaloers en begon te controleren. Dat heb ik dus echt nog nooit gedaan. In geen een relatie. Ik denk meer dat ik ben veranderd door de angst om haar te verliezen. Waardoor ik een beetje van het pad ben geraakt waar het nou echt omgaat.
pi_137143035
Elke minuut whatsappen. Dan snap ik t wel ja.
:]
pi_137143154
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:22 schreef CoolGuy het volgende:
Altijd wordt in dit soort topics geroepen dat ze 'volwassen is/ouder is voor/dan dr leeftijd' en dat ze veel heeft mee gemaakt.

Sorry dat ik 't zeg, maar dit is denk ik het begin van het einde. Je bent anders nu. Anders dan de persoon waar ze verliefd op werd. Oftewel, op de huidige persoon is ze niet (zo) verliefd. Dus ja, dit is de inleiding naar 't einde.

Ik zeg 't niet om je te kloten, want het is kut, maar gewoon, omdat dat oprecht mijn mening is.
Ik snap je mening. Maar ik ben er niet mee eens. We willen het allebei fixen want we zijn echt helemaal gek van elkaar. Dat zie ik gewoon, ook aan haar lichaamstaal. Ik vind de huidige kijk naar relaties tegenwoordig erg slecht. Iedereen denkt er zo makkelijk over. Op naar de volgende. Zo was ik eerst ook, maar zie het meer als een zwakte om meteen op te geven.
pi_137143184
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Shroomz het volgende:
We appen en bellen elkaar elke dag en bijna elke minuut
ben je wel goed bij je hoofd?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_137143198
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:30 schreef maffeGeert het volgende:
pedo
:')

Man, 20 en 16 kan hoor... Geestelijk even ver (misschien zij nog wel verder :P )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 22:32:38 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_137143266
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:30 schreef Shroomz het volgende:

[..]

Ik snap je mening. Maar ik ben er niet mee eens. We willen het allebei fixen want we zijn echt helemaal gek van elkaar. Dat zie ik gewoon, ook aan haar lichaamstaal. Ik vind de huidige kijk naar relaties tegenwoordig erg slecht. Iedereen denkt er zo makkelijk over. Op naar de volgende. Zo was ik eerst ook, maar zie het meer als een zwakte om meteen op te geven.
Je hoeft het ook niet met me eens te zijn. We zijn allemaal een keer 20 geweest. Ik hoop oprecht voor je dat het voor jou anders is. Dat meen ik echt. Het is niet een kwestie van er makkelijk over denken, het is een kwestie van wat er gewoon heel vaak gebeurd op jouw en haar leeftijd.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 25 februari 2014 @ 22:32:46 #14
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_137143272
Heb je foto van toen en nu?
pi_137143358
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:31 schreef Argento het volgende:

[..]

ben je wel goed bij je hoofd?
My bad. Typ foutje.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 22:35:27 #16
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_137143455
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geestelijk even ver (misschien zij nog wel verder :P )
HAHA JA WANT VROUWEN ZIJN TOCH VEEL ONTWIKKELDER. RRAAAWR LORRE LORRE. KOPPIEKRAUW.

:')
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 25 februari 2014 @ 22:37:07 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_137143557
Even ontopic:

Je vriendin is niet meer verliefd op je en nu doet ze alsof het jouw schuld is. Naarmate zij minder interesse in je heeft ben jij meer je best gaan doen en voor jou voelt dat alsof je haar leuker bent gaan vinden.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_137143664
Geef haar een blauw oog en ze smelt weer voor jou.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_137143731
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:37 schreef SpecialK het volgende:
Even ontopic:

Je vriendin is niet meer verliefd op je en nu doet ze alsof het jouw schuld is. Naarmate zij minder interesse in je heeft ben jij meer je best gaan doen en voor jou voelt dat alsof je haar leuker bent gaan vinden.
Het probleem is dat ze ook zichzelf de schuld geeft dat ik zo ben geworden. Haha. We doen nog steeds evenveel voor elkaar en soms doet zij nog meer dan ik. Ze zegt dat ze nog steeds verliefd is alleen ze wilt de oude ik terug.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 22:42:15 #20
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_137143845
Hmm, ik heb niet gehad dat ik vond dat mijn (toen nog vriend) veranderd was, maar ik heb wel een periode gehad van 'even wat rustiger aan doen'. We woonden vrij snel samen, ben ook weer even naar mijn ouders terug gegaan.

Nu zijn we getrouwd, hebben twee kinderen, en we WhatsAppen (destijds SMS'en) nog steeds de hele tijd... :P

Van jaloezie/controledrang is trouwens nooit sprake geweest, van beide kanten niet.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_137144084
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:22 schreef CoolGuy het volgende:

Ik denk dat dit klopt
pi_137144091
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:40 schreef Shroomz het volgende:

[..]

Het probleem is dat ze ook zichzelf de schuld geeft dat ik zo ben geworden. Haha. We doen nog steeds evenveel voor elkaar en soms doet zij nog meer dan ik. Ze zegt dat ze nog steeds verliefd is alleen ze wilt de oude ik terug.
Och, die komt snel genoeg terug. Na 6 maanden tot 1 jaar is het ergste bij jou weer over en wil je weer vaker bieren met vrienden en scheten laten...

Zeg haar maar dat je opa dit vertelde, dan gelooft ze je wel..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_137144270
Fuck haar dan je bent wie je bent :P
pi_137144954
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef Zolder het volgende:
Fuck haar dan je bent wie je bent :P
Het probleem is dat ik eerst overal schijt aan had. Had nooit zin in een relatie. Dit is echt mijn eerste echte relatie waar ik moeite voor wil doen. Vandaar ook al die jaloezie van beide kanten want zij was precies hetzelfde als ik.
pi_137146538
Zo'n twee en half jaar geleden maakte ik precies hetzelfde mee bij mijn ex.
Zoals hierboven beschreven, is het mijn ex.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 23:33:16 #26
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137146635
Zoek er volgende keer 1 uit die al wel menstrueert.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  PR en moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 23:33:38 #27
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137146648
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zoek er volgende keer 1 uit die al wel menstrueert.
_O-
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 23:38:25 #28
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137146860
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:59 schreef Shroomz het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik eerst overal schijt aan had. Had nooit zin in een relatie. Dit is echt mijn eerste echte relatie waar ik moeite voor wil doen. Vandaar ook al die jaloezie van beide kanten want zij was precies hetzelfde als ik.
Ook in een echte relatie waar je moeite voor wilt doen is jaloezie niet normaal/gezond, hoor ;) Maar da's iets anders.

Bespreek eens met haar of ze concrete voorbeelden heeft waar jij aan zou kunnen werken, zodat jij weer die oude 'jij' wordt waar ze verliefd op is geworden.
Fuck the EBU.
pi_137147133
Is een mooi woord voor: Kalverliefdes.
pi_137149785
Welke vorm van autisme heb je?
Ik ben terug.
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:23:40 #31
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137156331
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:12 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Je was hoogstwaarschijnlijk ook al zo toen ze je net leerde kennen, alleen zag ze het door de welbekende roze bril niet. Iets waar 99% van de mensen volgens mij last van hebben :+
Dit, ze ergerde zich toen gewoon nog niet aan een aantal zaken die haar wel zouden hebben geirriteerd als ze ze toeliet. Ze vind het erg als jij iets doet maar als zij hetzelfde doet is dit prima, relativeren is moeilijk op een bepaalde leeftijd. Maar als ik dit zo lees heb jij daar ook last van, immers vind jij het moeilijk als zij jongens toevoegt maar voeg jij lekker toch meisjes toe. Daar staat los van dat jaloezie niet in een goede relatie hoort, of je het nou beide wel bent of niet. Simpelgezegt er is geen vertrouwen tussen jullie beiden. Ik betwijfel dat dit nog heel lang gaat duren.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_137156705
Misschien moet je eens niet meer elke minuut appen :')
pi_137156903
Dat zei mijn vriendin ook, twee weken later was ze weg. 10.gif
pi_137157494
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:59 schreef Shroomz het volgende:

[..]

Toen je nog overal schijt aan had was je nog een uitdaging voor haar, kon ze haar verleidingskills nog een beetje inzetten enzo. Nu je veel voor haar doet ben je een doetje en kan ze niet meer tegen je op kijken.

Bij gescheiden vrouwen met een kind maak je meer kans te mogen blijven :+
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_137158471
Om de minuut appen is best veel, alhoewel ik ook veel app met mijn vriendin. We praten de hele dag whatsapp, maar af en toe zijn we even bezig en praten we niet. Sommige meiden waarderen dit wel, andere willen liever veel rust regelmatig.

Zo beantwoordde mijn ex soms mijn berichten gewoon niet omdat ze geen behoefte had om de hele dag te praten, terwijl mijn huidige vriendin dit juist fijn vind. Zoek iemand die bij je past en ongeveer hetzelfde is, dat scheelt veel stress :)
pi_137158542
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:30 schreef Shroomz het volgende:
Ik ben ook iemand die liever een vaste relatie wil en niet zomaar door wil naar de volgende. Maar als het niet gaat, dan gaat het gewoon niet. Mijn ex maakte het uit omdat ze niet meer verliefd was, en daar kon ik zelf niets aan doen :P
pi_137158675
Iedereen verandert. Soms groei je naar elkaar, soms uit elkaar. Helaas is hier het laatste van toepassing.
pi_137159285
Je 16 jarige vriendin is gewoon op zoek naar drama. Zoals het hoort.
pi_137159351
4 maanden een relatie en dan die conclusie? Of lees ik het verkeerd?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_137308521
Denk niet dat er hier nog veel hoop is,
zeker niet na 4 maand en de leeftijden..

Je vriendin wilt je eigenlijk gewoon duidelijk maken dat ze je niet meer heel "leuk" vindt.
En je mag dan nog ingesteld zijn van, "ik wil blijven werken/vechten voor mijn relatie". Maar zo lukt het dus niet, je zal het gewoon moeten accepteren en verder gaan met je leven..
  maandag 3 maart 2014 @ 01:02:46 #41
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_137334125
Om de minuut appen? Dat is wel echt enorm veel en dan gun je elkaar ook geen ruimte. Dat lijkt me dus eerder een negatief dan een positief iets. En in vier maanden verander je doorgaans niet wezenlijk dus het zal inderdaad het wegvallen van een roze bril zijn of een overdosis aan contact. En als je moet 'werken aan/vechten voor de relatie' dan doe je iets niet goed. Een relatie hoort zichzelf te onderhouden imo, dat hoeft niet zo kunstmatig te zijn.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')