Zijn ze dat niet zelf nuquote:A year ago we gave Madrid a good game. Now we losing to the worst team in the competition.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Nog elf minuten doorbijten.quote:
XDquote:
Fascinerend gifje, heb er een tijdje naar gestaard en begrijp nog steeds niet hoe het in je opkomt te gaan bijten.quote:
Achjoh, dat gebeurde vroeger wekelijks, maar toen had je niet 50 camera's langs de velden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Fascinerend gifje, heb er een tijdje naar gestaard en begrijp nog steeds niet hoe het in je opkomt te gaan bijten.
Seems legit.quote:Look, let's stop this nonsense. He has to go.
You could give him messi, Ronaldo et al and it would be the same. He doesn't have a clue
Thanks voor het herinneren!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:16 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben blij dat Rijdende Rechter zo begint zeg
Ik ga zo ook zappen. Dit wordt niks meer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:16 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben blij dat Rijdende Rechter zo begint zeg
redcafe is echt een genot op zulke tijden, zal zo helaas wel weer platliggenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |