Wat heeft het voor zin om moderator te zijn op een forum waar niets te doen isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar Waarom Ben Je Nou Eigenlijk Echt Onslagen, LB?
Fokkiequote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik voel mij geliefd
Laatst met het abo van Fokkie kon ik ze zelfs lezenMaar ik wist al wat erin stond
Ik denk om dat gedoe met wp.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:15 schreef Chizu het volgende:
Oh ik heb een note
Jammer dat ik dat niet gratis kan zien, oh Well.
je krijgt tog je moneysquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om moderator te zijn op een forum waar niets te doen is
Er is zat te doen op CRE jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om moderator te zijn op een forum waar niets te doen is
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is zat te doen op CRE jaik post er ook
Wat?quote:
Het was een nette manier om haar niet weg te sturen na de sluiting van JNG. De positie op CRE sloeg natuurlijk verder nergens opquote:
Had je dat niet gemerkt?quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oh ik heb er maar 75 beetje overdreven dus
Was ze dan Mod op JNG? Ik kwam zo terug na een lange tijd en toen was het opeens wegquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was een nette manier om haar niet weg te sturen na de sluiting van JNG. De positie op CRE sloeg natuurlijk verder nergens op
quote:
Waarschijnlijk wel ja.quote:
Jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Was ze dan Mod op JNG? Ik kwam zo terug na een lange tijd en toen was het opeens weg
quote:
Vergeleken met wie dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Is niet veel hoor vergeleken met sommigen
Hou op man, je bent nog vrij nieuw op het forum en dan is 75 best veel. Ik heb er 29quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zorg voor positieve notes danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:17 schreef Chizu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.
Daar gaat m'n neutrale en perfecte status
Weg credits
Ik ben rijk door FOK! gquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oh ja ach mod is toch money daar gaat het uiteindelijk om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |