Wowquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:09 schreef Chizu het volgende:
[..]
Fuck
We postten dit tegelijk in andere topics
[..]
Freaky
Ik zal het plaatje uit dat eerder door mij geposte grapje nog even erbij zetten ter verduidelijkingquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ik las daarnet een grapje ergens ik zal hem vertellen hij gaat zo:
watt is love, baby dont hertz me, dont hertz me, no morse
Dit is ook best effectief. Ik snap alleen niet waar het vandaan komt. Ik durf het niet op oudheid te gooien aangezien jij mij laatst voorbij bent geschoten in jaren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het komt allemaal door je schouder. Wees gerust.
FUCKING STOP ITquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal het plaatje uit dat eerder door mij geposte grapje nog even erbij zetten ter verduidelijking [ afbeelding ]
Haha, je hebt het nu al in een plaatje gezet met hun foto's erachter.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal het plaatje uit dat eerder door mij geposte grapje nog even erbij zetten ter verduidelijking [ afbeelding ]
Waaromquote:
Ik had het zelfs al vóór je post gepost. Zo snel ben ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha, je hebt het nu al in een plaatje gezet met hun foto's erachter.Supertof!
Dan ben ik nog geschikter met 0 notiesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hoe word je eigenlijk echt mod ik denk dat ik geschikt ben ik heb maar 120 notes
Maar de vraag is: Wil je het? En ik ben al 1 jaar lidquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:12 schreef Chizu het volgende:
[..]
Dan ben ik nog geschikter met 0 noties
User-gebonden. Ik kreeg 2 maanden voor foto's zonder naakt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weekje is boobies posten volgens mij, of twee weken
Ik heb maar 2 notes.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hoe word je eigenlijk echt mod ik denk dat ik geschikt ben ik heb maar 120 notes
maarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb er 2quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:12 schreef Chizu het volgende:
[..]
Dan ben ik nog geschikter met 0 noties
Wtfquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
User-gebonden. Ik kreeg 2 maanden voor foto's zonder naakt.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waar zie je dat ook alweer laast was het 120 iig
Tuurlijk. Ik bijna tweequote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar de vraag is: Wil je het? En ik ben al 1 jaar lid
Is wel logisch. Als ik nu weer privegegevens oid zou verspreiden, zou ik ook weer een halfjaar, of langer zelfs, krijgen.quote:
Ik voel mij geliefdquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
iedereen ook zo serieus erop ingaanalsof OF er 120 heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |