Hij was boos op jouquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Waarom Was Tjacka dan boos waarom wilde hij een ban
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know, maar daarom evengoed wel grappig
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
STOP NU MET DEZE BAN TE BESPREKEN
quote:
Altijdquote:
Lang verhaal. Laten we het op een uit de hand gelopen Moderator-meeting houden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
You can take the girl out of the mod but you can;'t take the mod out of the girlquote:
Bedankt voor de tip ik zal me er op voor bereiden. Wel jammer want hij was best grappigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lang verhaal. Laten we het op een uit de hand gelopen Moderator-meeting houden.
Besef je wel dat ook jij als toekomstig baas vele vergaderingen af zal moeten gaan OF.
Het is te hopen dat hij de continue stroom aan informatie goed kan verwerken en geleiden zodat de spanning niet te veel wordt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lang verhaal. Laten we het op een uit de hand gelopen Moderator-meeting houden.
Besef je wel dat ook jij als toekomstig baas vele vergaderingen af zal moeten gaan OF.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
You can take the girl out of the mod but you can;'t take the mod out of the girl
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:06 schreef Rodawa het volgende:
eerst kwam meneer morse hij morste soep haha
mneer watt kwam daarna wat? ja watt hij vond stroom uit bzzt electricity!
en daarna kwam meneer hertz meneer hertz maakt muziek:
Te moe, teveel gedronken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is te hopen dat hij de continue stroom aan informatie goed kan verwerken en geleiden zodat de spanning niet te veel wordt.
Verdommequote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is te hopen dat hij de continue stroom aan informatie goed kan verwerken en geleiden zodat de spanning niet te veel wordt.
Het komt allemaal door je schouder. Wees gerust.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te moe, teveel gedronken.
Normaal zijn dit soort grappen mijn expertise. Ik ga huilend naar bed.
hoelang ban?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha,
Ja was wel te verwachten ook. Die had het ook geen probleem gevonden een paar maanden weg te zijn hier.
ik las daarnet een grapje ergens ik zal hem vertellen hij gaat zo:quote:
TC-sessions <3quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
LB, jij hier. (L) jij kent dat nummer nog wel, goede oude tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |