Als je m morgen aanvraagt, krijg je m misschien nog op tijd. En anders moet je ff aan de balie vragen of je alvast tickets kan kopen voor Utrecht. Er is extra beveiliging, maar dat betekent niet dat ze niet een beetje meebewegen. En niet geschoten is altijd mis! Zo'n kaart is toch gratis.quote:
Ja probleem zit hem erin, dat ik al in het bezit ben van een Ajax clubcard, aangezien deze club het dichtst bij mijn huis isquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Als je m morgen aanvraagt, krijg je m misschien nog op tijd. En anders moet je ff aan de balie vragen of je alvast tickets kan kopen voor Utrecht. Er is extra beveiliging, maar dat betekent niet dat ze niet een beetje meebewegen. En niet geschoten is altijd mis! Zo'n kaart is toch gratis.
quote:
Dan weet je dat het tijd is om te degraderen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:52 schreef Kruitdampje het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)in-de-maak-1.4262519
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x1000000
Bron: OGquote:Kalle Johnsson wordt mogelijk gepasseerd
NIJMEGEN - Kalle Johnsson is niet langer onomstreden als eerste doelman van NEC. De Zweed wordt zondag tegen FC Utrecht mogelijk gepasseerd.
Dennis Gentenaar zou dan voor het eerst dit seizoen in het doel van de Nijmegenaren staan. Trainer Anton Janssen wilde geen uitspraak doen over wie er zondag het doel verdedigt, maar hij sprak zeker geen onvoorwaardelijk steun uit in Johnsson. "Ik kan daar nog geen verdere mededeling over doen", was het enige dat hij meldde.
Johnsson is de meest gepasseerde doelman van de eredivisie. Hij blunderde tegen Roda JC tweemaal en was een bron van onrust. Ook de twee wedstrijden daarvoor ging de doelman niet vrijuit bij enkele tegendoelpunten.
Ik mag hopen dat dat niet gebeurt... Is gewoon een prima keeper. Heeft een klotewedstrijd gespeeld en pech dat de vier verdedigers voor hem niet zo samenwerken dat er één verdediging staat. Heeft ons er echter heel vaak lang ingehouden en soms zelfs punten weten te pakken. Verder nog niet gepasseerd in het bekertoernooi. Tot slot breek je dat jong ook nog eens. Gentenaar stopt er toch mee aan het einde van dit seizoen en is vrees ik op dit moment geen fractie van Johnsson; Johnsson moet je het vertrouwen geven, zodat hij verder ontwikkelt en volgend jaar van grote waarde is (in de Eredivsie!). Je moet geen tweede Bovenberg creëren.quote:
Perfect verwoordquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:43 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat niet gebeurt... Je moet geen tweede Bovenberg creëren.
Maar met 5 punten verschil op de 'veilige zone' kun je de nacompetitie al bijna niet meer ontlopen.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:40 schreef larry91 het volgende:
Puntje is eigenlijk te weinig. Maar laten we het positief zijn, we staan in ieder geval geen laatste meer.
Veilige zone was na de nederlaag van vorige week al niet meer realistisch (eigenlijk is het dat het hele seizoen al niet). Ik ben tevreden met de nacompetitie. Wel alleen als we ons handhaven natuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2014 19:43 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Maar met 5 punten verschil op de 'veilige zone' kun je de nacompetitie al bijna niet meer ontlopen.
En qua doelpunten tegen 18e met "slechts" 11 tegendoelpunten meer dan Roda. 69 OMG. op naar de 75quote:Op maandag 17 maart 2014 09:12 schreef Mark het volgende:
Higdon voldoet bij mij wel aan de verwachtingen, qua doelpunten voor staan we 8e. Alleen krijgen we ontstellend veel goals tegen, wat ontzettend on-NEC is, als je naar de laatste jaren kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |