abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137160998
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, want iedereen is o zo blij met die gedwongen bailouts geweest.
Ik denk het wel, anders zat je nu op een houtje te kluiven.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137161059
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:48 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik denk het wel, anders zat je nu op een houtje te kluiven.
En dat geeft precies het failliet aan van het huidige bankenstelsel. Bedankt voor het maken van mijn punt, wat mij betreft is deze 'discussie' wel voorbij :)

Kom maar weer terug als we wederom gaan crashen :W
pi_137161154
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En dat geeft precies het failliet aan van het huidige bankenstelsel. Bedankt voor het maken van mijn punt, wat mij betreft is deze 'discussie' wel voorbij :)

Kom maar weer terug als we wederom gaan crashen :W
Ik kom wel terug als het dood is.

Even lachen dan.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137161184
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je langspeelplaat blijft nogal hangen du_ke. Zijn we al dood met de Bitcoin trouwens?
Blijkbaar is de herhaling nogal nodig want je weigert te lezen wat er geschreven wordt.

of het is te hoog gegrepen voor je, dat kan ook natuurlijk :).
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:53:51 #205
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_137161190
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:53 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik kom wel terug als het dood is.

Even lachen dan.
Gezellig :Y
We houden een plekje warm voor je ;)
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 14:58:18 #206
42184 crew  DaMart
pi_137161347
Een objectief verhaal van CNN over de ondergang van Gox:

quote:
Bitcoin skeptics say the digital currency is doomed. They're wrong. But the failure of Mt.Gox shows the agony of an evolving industry without any government oversight and led by tech entrepreneurs with zero financial experience.

http://money.cnn.com/2014(...)urity/bitcoin-mtgox/
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_137161493
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:58 schreef DaMart het volgende:
Een objectief verhaal van CNN over de ondergang van Gox:

[..]

Kijk, eindelijk een objectief beeld. du_ke lees je mee?
pi_137161608
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kijk, eindelijk een objectief beeld. du_ke lees je mee?
Het eerder door mij aangehaalde stukje ook al gelezen?
pi_137161658
quote:
"I for one am glad to see Mt.Gox finally die. They've been giving Bitcoin a bad name for far too long," he said. "Onwards and upwards."
Juist _O_
pi_137161721
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:05 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het eerder door mij aangehaalde stukje ook al gelezen?
Ja, en ik moest heel hard lachen om deze statement:

quote:
The problem is that Bitcoin is a currency.
Duidelijk geschreven door een fossiel die geen enkel verstand heeft van de techniek achter Bitcoin en de manier waarop het gebruikt wordt.
pi_137161788
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, en ik moest heel hard lachen om deze statement:

[..]

Duidelijk geschreven door een fossiel die geen enkel verstand heeft van de techniek achter Bitcoin en de manier waarop het gebruikt wordt.
Het gaat uiteraard om het deel over vertrouwen en toepasbaarheid.
pi_137161866
Uit het "neutrale" stukje:

quote:
"The problems at Mt.Gox -- lack of strong controls and tight regulation -- are systemic to the Bitcoin industry. The reputational damage will spread," Williams said. "What was the largest exchange is now a collapsed tower of toxic sludge."

Dit soort ellende is funest voor het vertrouwen van buitenstaanders in jullie geloof.
pi_137161943
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:14 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dit soort ellende is funest voor het vertrouwen van buitenstaanders in jullie geloof.
Vooral selectief blijven quoten

quote:
The executives who signed the letter cast Mt.Gox's downfall as the typical industry evolution that weeds out bad actors. Tom Samson is a Bitcoin faithful in Portland, Ore., who sees Mt.Gox's failure as merely a bump in the road.
pi_137161988
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:14 schreef 99.999 het volgende:

[..]

EN NOGMAALS EXCHANGES STAAN LOS VAN HET HELE BITCOIN IDEE, NU MAAR EVEN MET HOOFDLETTERS, SJONGE JONGE.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_137161996
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vooral selectief blijven quoten

[..]

Daarom mijn "neutraal" ook tussen aanhalingstekens.

Maar zoals gezegd, ik gun je alle plezier in je geloof :).
pi_137162021
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:17 schreef raptorix het volgende:
Het wachten is op het moment dat 99.999

[..]

EN NOGMAALS EXCHANGES STAAN LOS VAN HET HELE BITCOIN IDEE, NU MAAR EVEN MET HOOFDLETTERS, SJONGE JONGE.
Als je schreeuwt moet je wel zorgen dat je wat zinnigs roept. Want gedonder met zo'n exchange straalt gewoon negatief af op het hele bitcoin idee.
pi_137162121
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als je schreeuwt moet je wel zorgen dat je wat zinnigs roept. Want gedonder met zo'n exchange straalt gewoon negatief af op het hele bitcoin idee.
Ik zie veel meer ellende bij banken en beurzen, sterker nog ik moet dik bijbetalen voor de ellende die ze uit halen.
pi_137162325
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik zie veel meer ellende bij banken en beurzen, sterker nog ik moet dik bijbetalen voor de ellende die ze uit halen.
Dat is heel mooi voor jou. Echter, dat zijn bestaande instanties, geen clubje wat probeert algemeen geaccepteerd te worden, een nogal essentieel verschil.
pi_137162493
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:27 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat is heel mooi voor jou. Echter, dat zijn bestaande instanties, geen clubje wat probeert algemeen geaccepteerd te worden, een nogal essentieel verschil.
Laat ze dan met hun "clubje" hun eigen tyfuszooi regelen, en niet gaan huilebalken als het misluk.
pi_137162530
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Laat ze dan met hun "clubje" hun eigen tyfuszooi regelen, en niet gaan huilebalken als het misluk.
Daarom ben ik ook zo verbaasd dat jij en anderen er als blinde gelovigen achter aan blijven hollen.
pi_137163012
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook zo verbaasd dat jij en anderen er als blinde gelovigen achter aan blijven hollen.
Hoezo loop ik er achteraan, ik heb geen bitcoins, en voorlopig doe ik dat ook niet, niet omdat ik niet geloof in het systeem maar omdat het op dit moment nog een te lage acceptatie graad heeft en dat de koers erg onderhevig is aan speculatie.
pi_137163289
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Volgens mij is de hele Bitcoin scene blij dat MtGox kapot is, wat dat betreft hadden de banken wat mij betreft nog veel harder kapot mogen gaan ware het niet dat zij als de echte machtsmisbruikers vuistdiep in zo ongeveer alles zitten.
  donderdag 27 februari 2014 @ 00:50:23 #223
416570 litecoin
cryptocurrency
pi_137186113
Wat maakt het kapotgaan van een handelsplatform als MtGox nou weer uit voor de simpele consument?

De huisjuffrouw zit toch niet te handelen op een exchange net als dat ze niet bezig is met het kopen van aandelen. Heel zo'n exchange staat los van Bitcoin als munt.

Als ik op zaterdag geld over maak naar mijn oma in Canada met Bitcoin dan is dit in 20 minuten geregeld. Heeft geen exchange iets mee van doen.

Als ik op zaterdag geld over maak naar mijn oma in Canada via internetbankieren dan gaan daar verdomme via het internationaal bankenverkeer meerdere werkdagen overheen. Moet de valuta onderweg worden gewisseld van euro's naar dollars dan kost dit nog een behoorlijke duit ook.

Kijk, dat is Bitcoin.

Als een of andere instabiele overzeese goksite offline gaat kunnen mensen toch ook al hun euro's kwijtraken als zij die daarop hebben gestald. Heeft niks met de euro te maken verder. Zelfde met MtGox en Bitcoin. Het is gewoon niet slim om je geld op onbetrouwbare plaatsen weg te zetten.
"Bitcoin is to banks, what email was to postal offices."
pi_137186634
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 00:50 schreef litecoin het volgende:
Als ik op zaterdag geld over maak naar mijn oma in Canada met Bitcoin dan is dit in 20 minuten geregeld.
2 seconden bedoel je :)
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_137188466
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 00:50 schreef litecoin het volgende:
Wat maakt het kapotgaan van een handelsplatform als MtGox nou weer uit voor de simpele consument?

De huisjuffrouw zit toch niet te handelen op een exchange net als dat ze niet bezig is met het kopen van aandelen. Heel zo'n exchange staat los van Bitcoin als munt.

Als ik op zaterdag geld over maak naar mijn oma in Canada met Bitcoin dan is dit in 20 minuten geregeld. Heeft geen exchange iets mee van doen.

Als ik op zaterdag geld over maak naar mijn oma in Canada via internetbankieren dan gaan daar verdomme via het internationaal bankenverkeer meerdere werkdagen overheen. Moet de valuta onderweg worden gewisseld van euro's naar dollars dan kost dit nog een behoorlijke duit ook.

Kijk, dat is Bitcoin.

Als een of andere instabiele overzeese goksite offline gaat kunnen mensen toch ook al hun euro's kwijtraken als zij die daarop hebben gestald. Heeft niks met de euro te maken verder. Zelfde met MtGox en Bitcoin. Het is gewoon niet slim om je geld op onbetrouwbare plaatsen weg te zetten.
Ja, en dan blijkt dat net nadat jij 100 bitcoins naar je oma hebt overgemaakt er weer een exchange ingestort te zijn. Zijn je bitcoins ineens 20% minder waard, zal oma blij mee zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')