Student, dan kun je rustig een jaar met dezelfde doen, daarna koop je een nieuwe.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow,van je dekbedovertrek e.d. kun je er het best twee hebben, één in de was en dan kan de andere op het bed.
owja, dat kan ook. Dan kan ts beter ook wegwerpborden kopen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Student, dan kun je rustig een jaar met dezelfde doen, daarna koop je een nieuwe.
Eten uit de pan, daarna de pannelik erdoor want dat scheelt weer afwas.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
owja, dat kan ook. Dan kan ts beter ook wegwerpborden kopen.
Zo'n gezamenlijke magnetron moet je niet willen gebruiken. Bij mij komen er spontaan hororbeelden naar boven van magnetrons die eruit zien alsof je in een donkere tunnel kijkt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:17 schreef sim-l het volgende:
studenten huis. magenetron enz is er al. al heeft iedereen wel ze eigen keuken spullen
vooroordelen, die van ons werd elke week schoongemaakt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zo'n gezamenlijke magnetron moet je niet willen gebruiken. Bij mij komen er spontaan hororbeelden naar boven van magnetrons die eruit zien alsof je in een donkere tunnel kijkt.
Tot op heden heeft nog geen enkele student mij kunnen overtuigen dat er ook daadwerkelijk wordt schoongemaakt. Wellicht ben jij de eerste.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
vooroordelen, die van ons werd elke week schoongemaakt.
ik ben inmiddels student af. Maar iedereen volgde braaf het schoonmaakrooster.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Tot op heden heeft nog geen enkele student mij kunnen overtuigen dat er ook daadwerkelijk wordt schoongemaakt. Wellicht ben jij de eerste.
Een unicum onder studenten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ik ben inmiddels student af. Maar iedereen volgde braaf het schoonmaakrooster.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zo'n gezamenlijke magnetron moet je niet willen gebruiken. Bij mij komen er spontaan hororbeelden naar boven van magnetrons die eruit zien alsof je in een donkere tunnel kijkt.
Helpt dat in zo'n geval? Dit zal eerder helpen.quote:
Daar heb je geen plek meer voor als je op kamers gaat wonen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:43 schreef cvboer het volgende:
[..]
Helpt dat in zo'n geval? Dit zal eerder helpen. [ afbeelding ]
Dan maar een nieuwe magnetronquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Daar heb je geen plek meer voor als je op kamers gaat wonen...
En die ouwe gooi je gewoon van het balkon toch.quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En die ouwe gooi je gewoon van het balkon toch.
Onbelangrijk. Als je een beetje spoed hebt kost het twee minuten om uit te zoeken en bij veel spoed bel je toch 112 die een ambulance sturen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:58 schreef blup het volgende:
inventariseren: tandarts, dokterspost, eerste hulp, Je wilt dat niet uitzoeken als je ze met spoed nodig hebt.
Jij belt 112 als je gebit aan puin ligt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Onbelangrijk. Als je een beetje spoed hebt kost het twee minuten om uit te zoeken en bij veel spoed bel je toch 112 die een ambulance sturen.
Wel belangrijk, je hoeft niet voor alles wat haast heeft 112 te bellen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Onbelangrijk. Als je een beetje spoed hebt kost het twee minuten om uit te zoeken en bij veel spoed bel je toch 112 die een ambulance sturen.
Nee, dan pak ik een computer en zit ik vijf minuten later bij de dichtstbijzijnde tandarts. Of je die vijf minuten een dag of een maand of een jaar eerder hebt besteed maakt niets uit. Of heb jij een lijst van medici op je route als je eens een keer verder dan tien kilometer van huis gaat?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:49 schreef blup het volgende:
[..]
Jij belt 112 als je gebit aan puin ligt.
Mijn punt is dat je even kunt opzoeken waar je naartoe moet als je geen noodgeval hebt. Serieus, we leven in het derde millenium, alle informatie die je nodig hebt om niet dood te gaan is binnen seconden te vinden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wel belangrijk, je hoeft niet voor alles wat haast heeft 112 te bellen.
... als die techniek werkt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nee, dan pak ik een computer en zit ik vijf minuten later bij de dichtstbijzijnde tandarts. Of je die vijf minuten een dag of een maand of een jaar eerder hebt besteed maakt niets uit. Of heb jij een lijst van medici op je route als je eens een keer verder dan tien kilometer van huis gaat?
[..]
Mijn punt is dat je even kunt opzoeken waar je naartoe moet als je geen noodgeval hebt. Serieus, we leven in het derde millenium, alle informatie die je nodig hebt om niet dood te gaan is binnen seconden te vinden.
Dat heet algemene kennis.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
... als die techniek werkt.
Daarbij: als je de info al eens opgezocht hebt, is het makkelijk om het nog eens te vinden als je het écht nodig hebt.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nee, dan pak ik een computer
SPOILER: viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yeah right, je achternaam is Norris zeker? je gaat er niet dood aan, maar jij gaat ff computeren en binnen 5 seconde een dienstdoende weekend arts vinden als de helft van je tanden op de vloer liggen op zaterdag avond..
Maargoed, het was maar een tip.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:55 schreef blup het volgende:
[..]Als mijn tanden op zaterdagavond op de grond liggen (helaas, been there done that) dan heeft het geen zin om het nummer van mijn eigen tandarts onder snelkeuzetoets 1 heb staan, of het adres al heb voorgeprogrammeerd in mijn navigatie. De kans dat mijn eigen tandarts op de betreffende zaterdagavond ook de dienstdoende tandarts is voor noodgevallen is namelijk zéér klein en waarschijnlijk zit mijn tandarts dus lekker thuis bij vrouw en kids in zijn woonplaats 30 kilometer verderop.SPOILER: viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yeah right, je achternaam is Norris zeker? je gaat er niet dood aan, maar jij gaat ff computeren en binnen 5 seconde een dienstdoende weekend arts vinden als de helft van je tanden op de vloer liggen op zaterdag avond..
Maargoed, het was maar een tip.![]()
Veel makkelijker is het om gewoon even te googlen naar 'dienstdoende tandarts <woonplaats>' of even de huisartsenpost te bellen. 99% kans dat de telefoniste op de huisartsenpost naast haar computer ook een lijstje heeft met wie namen, adressen en telefoonnummers van de dienstdoende tandarts, apotheek etc.
Daarom ook:quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:24 schreef Ivo1985 het volgende:
Veel makkelijker is het om gewoon even te googlen naar 'dienstdoende tandarts <woonplaats>' of even de huisartsenpost te bellen. 99% kans dat de telefoniste op de huisartsenpost naast haar computer ook een lijstje heeft met wie namen, adressen en telefoonnummers van de dienstdoende tandarts, apotheek etc.
Je hoeft het allemaal niet in de puntjes te weten als een prepper maar gewoon de grote lijnen. kom je een eind. Zorg dan zoals jij zegt voor een telnr van een post. Maargoed, genoeg over dit.quote:
Ik maak er motorblokken mee schoon dus een magnetron moet wel te doen zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:43 schreef cvboer het volgende:
[..]
Helpt dat in zo'n geval? Dit zal eerder helpen. [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |