Ze moeten History wel op DVD uitbrengen vind ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moest persoonlijk zelfs janken toen hij doodging![]()
Het was inderdaad verreweg de beste performer van de 20e eeuw, gewoon legendarisch. Jammer dat history nooit op dvd is gekomen, maar de beste tour (bad) gelukkig welga ik zeker aan m'n kinderen laten zien dit, tijdloos was hij
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moest persoonlijk zelfs janken toen hij doodging
Voor 100% mee eens!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is zo`n waanzinnig show
Er kan NIKS tippen aan "Bad" Michael Jackson in mijn ogen.
Ah, jij bent er zeker zo een die Freddie Mercury ook "Maar een fucking zanger" vind of niet?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:05 schreef deadprez het volgende:
Wat is deze allemaal, het was maar een fucking zanger
Ja, inderdaad. Maar ik doel meer op het feit dat mensen blijkbaar moesten janken en zich nog precies voor de geest kunnen halen hoe ze zich voelden toen ze het nieuws hoorde. Alsof je mattie net overleden is ofzo.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zeker zo een die Freddie Mercury ook "Maar een fucking zanger" vind of niet?
Je hebt er nou eenmaal dat soort mensen tussen zitten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ik doel meer op het feit dat mensen blijkbaar moesten janken en zich nog precies voor de geest kunnen halen hoe ze zich voelden toen ze het nieuws hoorde. Alsof je mattie net overleden is ofzo.
Wat is het verschil met Justin, Justin en Robbie behalve de LP. Dat jij het niet goed vind mag je hun wel maar een fucking zanger noemen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zeker zo een die Freddie Mercury ook "Maar een fucking zanger" vind of niet?
Justin Bieber, Justin Timberlake, Robbie Williams, over elk van die gasten kan je zeggen " Het is maar een fucking zanger" Maar niet over iemand die 100 miljoen copies verkocht van 1 LP, die de danswereld zo`n beetje opnieuw uitvond, die fantastische elementen in zijn shows verwierf, die enorm veel succes had met al zijn shows en tours.
Mja, daar heb je wel een punt. Kan het me alsnog moeilijk voorstellen, maar goed.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je hebt er nou eenmaal dat soort mensen tussen zitten.
Toen ik de dag van zijn overlijden "Man In The Mirror" hoorde heb ik ook lopen janken als een klein kind.
Dat heet nou "Fandom" waarom denk je dat er nog jaarlijks honderden mensen naar "Garden Lodge" gaan, het huis van Freddie Mercury.
Herkenbaar. Man in the Mirror heb ik een tijdje niet kunnen luisteren, hoor. Speciaal dat nummer ontweken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je hebt er nou eenmaal dat soort mensen tussen zitten.
Toen ik de dag van zijn overlijden "Man In The Mirror" hoorde heb ik ook lopen janken als een klein kind.
Dat heet nou "Fandom" waarom denk je dat er nog jaarlijks honderden mensen naar "Garden Lodge" gaan, het huis van Freddie Mercury.
De shows.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wat is het verschil met Justin, Justin en Robbie behalve de LP. Dat jij het niet goed vind mag je hun wel maar een fucking zanger noemen?
Dat had ik heel erg lang met "These Are The Days Of Our Lives" van Queen, ook zoiets..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:11 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Herkenbaar. Man in the Mirror heb ik een tijdje niet kunnen luisteren, hoor. Speciaal dat nummer ontweken.
Gastquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:11 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Herkenbaar. Man in the Mirror heb ik een tijdje niet kunnen luisteren, hoor. Speciaal dat nummer ontweken.
Heartbreak Hotelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:15 schreef Copthorne het volgende:
Tussen alle discussies door: Another Part of Me tijdens de BAD Tour in full HD.
Eens met jouquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Justin Bieber, Justin Timberlake, Robbie Williams, over elk van die gasten kan je zeggen " Het is maar een fucking zanger" Maar niet over iemand die 100 miljoen copies verkocht van 1 LP, die de danswereld zo`n beetje opnieuw uitvond, die fantastische elementen in zijn shows verwierf, die enorm veel succes had met al zijn shows en tours.
Kwam aardig uit, want na z'n dood werd ie groter dan ie de afgelopen 20 jaar geweest was... Maar goed, Bad en History tour live gezien, dus mag niet klagen, maar had graag This Is It gezien, om te kijken of het dit keer geen playbackshow zou worden...quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:12 schreef matthijst het volgende:
Hij kan misschien beter dood gaan.
dan blijft er nog iets van zijn "glorie" over
Reken er maar niet op helaasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:20 schreef matthijst het volgende:
Had kaarten voor tweede concert, maar die hadden ze verplaatst, zodat het opeens bijna het laatste concert was, bijna een jaar later
[..]
Kwam aardig uit, want na z'n dood werd ie groter dan ie de afgelopen 20 jaar geweest was... Maar goed, Bad en History tour live gezien, dus mag niet klagen, maar had graag This Is It gezien, om te kijken of het dit keer geen playbackshow zou worden...
Hoop dat ze Neverland nog een keer opengooien voor publiek
Dit nummer.quote:
Dit gaat over de artiest, niet over zijn privéleven en het vermeende kindermisbruik waar hij nooit voor is veroordeeld.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
Waarom eigenlijk al die haat op wise, omdat hij zegt dat Michael Jackson een pedo was?
Als de artiest in zijn vrije tijd graag kinderen misbruikt, kun je dat mijns inziens niet echt los van elkaar zien. Dat hij er nooit voor veroordeeld is, zegt natuurlijk niks.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:25 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit gaat over de artiest, niet over zijn privéleven en het vermeende kindermisbruik waar hij nooit voor is veroordeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |