Schop 'm in z'n kruisquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:32 schreef fluffy2 het volgende:
Gaat hij helemaal over de rooie wie die kerels zijn bla bla...
Luxaflex is een jaloezieën fabrikant.quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:46 schreef JustAsEasy het volgende:
Je vriend van mag zich wel wat minder aanstellen zeg, net een wijf
natuurlijk is dat onaantrekkelijk... hij weet ook dat ik t irritant vind.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Wat is je vriend een huilie zeg. Dat vind je niet onaantrekkelijk??
Ziekelijke jaloezie zou voor mij een prima reden zijn om de relatie te verbreken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:08 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
natuurlijk is dat onaantrekkelijk... hij weet ook dat ik t irritant vind.
zozo jou man/vriend mag met andere naar bed! Jij bent de droomvrouw van iedere vent haha!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:35 schreef vera166 het volgende:
Ik heb ook erg weinig last van jaloezie. Mijn man/vriend mag met anderen naar bed etc, en ik vind het niet erg. Heb ik zelf alleen niet nodig, ik wil dat niet![]()
Maar ik zou het eigenlijk helemaal niet leuk vinden als mijn man/vriend helemaal niet jaloers is![]()
Ook niet te overdreven maar een beetje jaloezie heeft wel wat eigenlijk.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
zozo jou man/vriend mag met andere naar bed! Jij bent de droomvrouw van iedere vent haha!
Het is wel vaak de vrouw die jaloers is. Dus in feite heeft hij wel gelijk dat de vriend van TS net een wijf is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Fixed.
Ben zelf eigenlijk helemaal niet jaloers, en m'n vriend ook niet.
Ik denk eigenlijk dat dat wel mee valt. Ik ken zo enorm veel gevallen van ziekelijk jaloerse jongens/mannen/vriendjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het is wel vaak de vrouw die jaloers is. Dus in feite heeft hij wel gelijk dat de vriend van TS net een wijf is.
En al zou dat wel zo zijn, zolang ze er niet op ingaat is er toch niks aan de handquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:04 schreef VitamineL het volgende:
Vind die reactie van de vriend van TS zwaar overdreven en pur egoïstisch. Ze werd toch niet van hun voor een trio uitgenodigd...
Als je naar bed wilt met andere mensen dan moet je je afvragen waarom je in je relatie blijft hangen. Als mijn vriend zou zeggen dat ik met andere mannen naar bed mag dan zou ik toch even achter m'n oren krabben hoe blij hij eigenlijk met ons is. En ik weet bijna wel zeker dat dat andersom ook zo oa. Of je dus de droom van iedere man bent met zo'n mindset vind ik nogal twijfelachtig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
zozo jou man/vriend mag met andere naar bed! Jij bent de droomvrouw van iedere vent haha!
Als je naar bed wilt met andere mensen dan moet je je afvragen waarom je in je relatie blijft hangen. Als mijn vriend zou zeggen dat ik met andere mannen naar bed mag dan zou ik toch even achter m'n oren krabben hoe blij hij eigenlijk met ons is. En ik weet bijna wel zeker dat dat andersom ook zo is. Of je dus de droom van iedere man bent met zo'n mindset vind ik nogal twijfelachtig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Waarom praat je tegen mij? Mijn vent mag niet met andere naar bed! Dan zou ik wel jaloers zijn haha.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als je naar bed wilt met andere mensen dan moet je je afvragen waarom je in je relatie blijft hangen. Als mijn vriend zou zeggen dat ik met andere mannen naar bed mag dan zou ik toch even achter m'n oren krabben hoe blij hij eigenlijk met ons is. En ik weet bijna wel zeker dat dat andersom ook zo is. Of je dus de droom van iedere man bent met zo'n mindset vind ik nogal twijfelachtig.
Ga ik zo even kijken, kan m via mn mobiel niet bekijken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:04 schreef Puntenjager het volgende:
TS, kijk dit stukje eens:
http://www.wetenschap24.n(...)orderlicht%20TV¤;tPage=2&item=b67eb724-cc23-4b53-ad29-0b6424334179
Een must see als je meer van jaloezie wilt begrijpenquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:09 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ga ik zo even kijken, kan m via mn mobiel niet bekijken.
Nee hoor, lijkt mij helemaal niks.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Exact! Ik heb een beetje het gevoel dat de mensen hier het niet willen toegeven omdat jaloezie als iets negatiefs wordt gezien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als je naar bed wilt met andere mensen dan moet je je afvragen waarom je in je relatie blijft hangen. Als mijn vriend zou zeggen dat ik met andere mannen naar bed mag dan zou ik toch even achter m'n oren krabben hoe blij hij eigenlijk met ons is. En ik weet bijna wel zeker dat dat andersom ook zo oa. Of je dus de droom van iedere man bent met zo'n mindset vind ik nogal twijfelachtig.
Denk dat meer mannen die mentaliteit wel hebben, het probleem is echter dat ze niet kunnen zien of ze 'slapen' of 'wakker liggen'. Hierdoor ontstaat de frustratie, niet om het feit dat ze bij elkaar liggen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:00 schreef Raggingbull het volgende:
Haha als ik een vriendin zou hebben zou ze rustig met een andere gast mogen slapen. Zal mij een rotzorg zijn zolang ze maar slapen. Met wakker liggen heb ik meer problemen.
Innocent untill proven quilty!quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:40 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Denk dat meer mannen die mentaliteit wel hebben, het probleem is echter dat ze niet kunnen zien of ze 'slapen' of 'wakker liggen'. Hierdoor ontstaat de frustratie, niet om het feit dat ze bij elkaar liggen.
Wow, dat hoor je ook niet vaakquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:35 schreef vera166 het volgende:
Ik heb ook erg weinig last van jaloezie. Mijn man/vriend mag met anderen naar bed etc, en ik vind het niet erg. Heb ik zelf alleen niet nodig, ik wil dat niet
Maar ik zou het eigenlijk helemaal niet leuk vinden als mijn man/vriend helemaal niet jaloers is
Ook niet te overdreven maar een beetje jaloezie heeft wel wat eigenlijk.
Nou liever niet. Ik wil niet dat mijn partner het bed deelt met een ander, en ook andersom zou ik het bed niet willen delen met een ander.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef fluffy2 het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:41 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Wow, dat hoor je ook niet vaak. Persoonlijk zou ik mijn partner nooit kunnen delen met een ander, best knap dat je dat zo makkelijk kunt zeggen.
Heb je die ook helemaal nooit gehad? Of zijn ze gewoon weggetrokken later?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
Haha![]()
Ja maar ja als je die jaloerse gevoelens niet hebt dan is dat nou eenmaal zo
Dan ligt je grens hoog. Niet laag...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:32 schreef fluffy2 het volgende:
Ik vraag me af tot in hoeverre jullie jaloers zijn?
Mijn grens ligt laag.. vind het niet erg als mijn partner sjans heeft of als hij met een onbekende dame zou staan praten.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:41 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Innocent untill proven quilty!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik denk dat het verschilt per man/vriend hoe ik erover denk. Ik zal namelijk duidelijke afspraken daarover maken. Het is niet de bedoeling dat ik op een 2e plaats ga komen zegmaarquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:34 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Heb je die ook helemaal nooit gehad? Of zijn ze gewoon weggetrokken later?
18 ja?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:52 schreef vera166 het volgende:
Ik denk dat het verschilt per man/vriend hoe ik erover denk. Ik zal namelijk duidelijke afspraken daarover maken. Het is niet de bedoeling dat ik op een 2e plaats ga komen zegmaar en andere afspraken. Als ik denk dat ie zich daar niet aan zal houden dan is het snel gebeurd zegmaar En misschien komen die gevoelens juist later nog wel, want ik ben nu nog maar 18. Alhoewel ik, toen ik 14 was, wel vrij jaloers kon zijn. Maar dat had waarschijnlijk ook te maken met mijn eigen onzekerheid
Net een vrouwquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:50 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Fixed.
Ben zelf eigenlijk helemaal niet jaloers, en m'n vriend ook niet.
Je hebt 18 jaar en je hebt 18 jaarquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:16 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
18 ja?Ik had je eigenlijk ouder geschat aan je taalgebruik/manier van spreken te zien. Wellicht ga ik met niet al te snuggere 18 jarige meiden om.
![]()
Hoe dan ook, jij doelt dus op dat je vriend/man een ONS zou mogen hebben? En niet dat hij ook regelmatig met haar seks heeft, of is dat ook goed ?
Waar !quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:24 schreef JustAsEasy het volgende:
Je hebt 18 jaar en je hebt 18 jaar
Hahahaquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:16 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
18 ja?Ik had je eigenlijk ouder geschat aan je taalgebruik/manier van spreken te zien. Wellicht ga ik met niet al te snuggere 18 jarige meiden om.
![]()
Hoe dan ook, jij doelt dus op dat je vriend/man een ONS zou mogen hebben? En niet dat hij ook regelmatig met haar seks heeft, of is dat ook goed ?
Haha ja snap ik zeker, en ook erg begrijpelijk. Ooit zo'n open relatie gehad al, of is het een principe van je waarvan je weet dat het in de toekomst plaats zal vinden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:34 schreef vera166 het volgende:
Hahaha dank u Jaa een ONS en dat mag ook wel vaker dan 1x. Maar ik blijf zijn vriendin zegmaar. Ik zal het echt heeeeel erg vinden als hij dan opeens verliefd wordt op dat meisje met wie hij seks heeft, terwijl ik het dan toegelaten heb zegmaar. Snap je mn punt? Ik wil op nummer 1 staan altijd Als hij dan een ander tegenkomt, daar door, zal ik het in andere relaties nooit meer goedkeuren. Heb wel als voorwaarden dat ik niet ga zorgen voor een eventueel kind dat zo tot stand is gekomen, en dat als ik opeens rare ziektes krijg omdat ie zonder condoom heeft geneukt is het ook exit. Want ik weet dan zeker dat ik niet degene ben die met een ander iets heeft gedaan snap je
Heb je een open relatie?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:34 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hahahadank u
Jaa een ONS en dat mag ook wel vaker dan 1x. Maar ik blijf zijn vriendin zegmaar. Ik zal het echt heeeeel erg vinden als hij dan opeens verliefd wordt op dat meisje met wie hij seks heeft, terwijl ik het dan toegelaten heb zegmaar. Snap je mn punt? Ik wil op nummer 1 staan altijd![]()
Als hij dan een ander tegenkomt, daar door, zal ik het in andere relaties nooit meer goedkeuren.
Heb wel als voorwaarden dat ik niet ga zorgen voor een eventueel kind dat zo tot stand is gekomen, en dat als ik opeens rare ziektes krijg omdat ie zonder condoom heeft geneukt is het ook exit. Want ik weet dan zeker dat ik niet degene ben die met een ander iets heeft gedaansnap je
We zijn 6 jr samen en 2 kids verder...quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:30 schreef Dokkertje het volgende:
Afgaande op de reacties in dit topic komt jaloezie zeer zelden voor en lijd je aan een psychische aandoening als je jaloezie in je hebt. Wat een bullshit allemaal. Ik beschuldig niemand van liegen, maar een groot gedeelte kent zichzelf waarschijnlijk niet zo goed. Het is niet normaal dat wanneer je partner bij een andere jongen/meisje slaapt dat je daar niet mee in je maag zit. Jaloezie is een heel menselijke eigenschap waarvan ieder mens weleens last van heeft. Hetzij in de liefde, hetzij materieel, etc. Een gezonde vorm van jaloezie wil ik ook hebben en ik zou niet willen dat mijn vriendin dat helemaal niet zou hebben.
Vriend van TS moet idd dimmen. Hij ziet niet of kan niet verhinderen dat zijn houding averechts werkt, maar dit de kant van het verhaal van TS. Wie weet ligt het genuanceerder en heeft TS een verleden met vreemdgaan of waarvan bekend is dat ze moeilijk "nee" op avances kan zeggen. Dat weten we niet. Dan nog moet ie heel wat versnellingen terugschakelen maar al die lui hier die hun relatie er voor zouden verbreken![]()
TS, behalve in parenclubs misschien, is e mens gemiddeld genomen in een groep dus niet zo extreem niet-jaloerzig. Ik bedoel, het zou niet terecht zijn je vriend af te rekenen op (o.a.) de reacties hier. Die zijn voor een groot deel ook niet "normaal" te noemen..
Dat is in het algemeen gesproken geen garantie dat je partner niet vreemd zal gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:33 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
We zijn 6 jr samen en 2 kids verder...
Vertrouwen moet er zijn hoor...
Mijn ex was nooit jaloers, tenminste niet op ongezonde wijze, toen is er iets voorgevallen waardoor hij extreem jaloers en achterdochtig werd, zo erg dat ik zelfs niet meer op een terrasje kon zitten met mijn beste vriendin omdat hij zich dan buiten het huis sloot met de kinderen binnen, dan moest ik wel naar huis komen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat is in het algemeen gesproken geen garantie dat je partner niet vreemd zal gaan.
Btw, stukje nog gekeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |