Totaal niet, als er een ander meisje bij mijn vriend zou slapen zonder dat ik daar bij was zou er wel wat natuurlijke/gezonde jaloezie naar boven komen. Maar dan meer omdat ik zelf liever de nacht met m'n vriend zou besteden dan dat ik bang ben dat er wat gebeurt ofzo, hoewel ik dan natuurlijk wel nieuwsgierig zou zijn waar ze het allemaal over hebben enzo.
Maar verder kan het me aan m'n reet roesten als hij praat met meisjes/vrouwen die ik niet ken, of als hij weer eens af spreekt met een vriendin die hij lang niet heeft gesproken ofzo.
Dat zijn gewoon vrijheden die je moet kunnen blijven behouden in je relatie, anders hou je het nooit de rest van je leven gelukkig met elkaar uit.
Mijn ex was wel enorm bezitterig en jaloers, ging inbreken op mijn accounts (Hyves, Facebook, email, mobiele telefoon, FOK! en zelfs een keer mijn internetbankieren) om maar dingen te controleren enzo, ook heeft 'ie een paar keer berichten en vriendschapsverzoeken van jongens verwijderd voordat ik ze zelf had gezien

Als ik wilde afspreken met een vriend die ik lang niet had gezien was het altijd ruzie, als het even kon zou hij ervoor zorgen dat ik daar niet naar toe kon en bij hem bleef. Zelfde met schoolfeesten/andere feesten/uitgaan

Ergens ben ik wel dankbaar voor die relatie, want ik weet nu wel dat ik het nóóit meer zo wil in een relatie, en dat ik het ook zéker mijn partner niet aan zal doen