Kennen ze De Fax al?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken ook wel wanhopige vrouwen in mijn omgeving hoor.
ik heb nochtans gehoord dat jij leuk en vrolijk overkomt in het echie. dus ik niet meer snap nu.quote:
Wat maakt jou dan zo uitzonderlijk tov andere mannen dat geen vrouw je zou moeten?quote:
Drommel, my main manquote:
We moeten dus naar het oosten verhuizen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken ook wel wanhopige vrouwen in mijn omgeving hoor.
Nee in Utrecht heb je ze ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We moeten dus naar het oosten verhuizen?
benzin. ja, echt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Heeft er nog iemand weten te scoren in de afgelopen 2 jaar?
Ja, benzin heeft een vriendin.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:12 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee in Utrecht heb je ze ook juist
Je eigen locatie als referentiepunt nemenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is naar het oosten vanaf hier.
Definieer scorenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Alsof ik het nog snap....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:10 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb nochtans gehoord dat jij leuk en vrolijk overkomt in het echie. dus ik niet meer snap nu.
nee, ik zeg niet wie.
je bent te laat met je d66-ava. valt me vies tegen van je manneke.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is dit voor trolltopic geworden
Ik eis bewijs
Waarom niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je eigen locatie als referentiepunt nemen
Zeg het maarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat maakt jou dan zo uitzonderlijk tov andere mannen dat geen vrouw je zou moeten?
Had je anders verwacht? Daarom is Utrecht wel een leuke stad:7quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, en mannen maken er gruwelijk misbruik van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |