Als je in Breukelen moet zijn gaat dat niet op, daar laten ze je wachten omdat ze niet willen dat je de auto voor de afgesproken tijd aflevert. Wel kan je daar prima wachten, gewoon boven in de showroom met gratis koffie en thee, en ook WiFi.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:53 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
[..]
Voor beide valt wat te zeggen, ik zie morgen wel waar ik zin in heb denk ik
Wel een prima dagje, hoef pas om 9 uur de deur uit en ben wel benieuwd naar de Focus.
Het gaat om de grote A uit Almere, maar dan in Nijmegen. Maar goed, ik zal het daar wel even vragen. Ik heb geen enkel probleem met (betaald) wachten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:08 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Als je in Breukelen moet zijn gaat dat niet op, daar laten ze je wachten omdat ze niet willen dat je de auto voor de afgesproken tijd aflevert. Wel kan je daar prima wachten, gewoon boven in de showroom met gratis koffie en thee, en ook WiFi.
Ja want zonder hardloopjack kun je natuurlijk niet hardlopen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:23 schreef Sarasi het volgende:
Morgen om zeven uur de deur al uit, maar ook om drie uur alweer thuis, als alles goed loopt. Als mijn hardloopjack dan al bij de Perry is, kan ik even gaan rennen, anders duik ik nog even de UB in.
Haha, ik mag ook de distributieriem doen, die zit weer aan de compleet andere kant... Is ook een grappig klusjequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een klusje dan. Distributieketting vervangen inclusief guideblades en spanner. Ohja, symmetrisch blok, dus de ketting hangt tussen cilinder 2 en 3. Veel plezier
En dan 500/800 euro aan manuren voor zo'n stel lompe donders betalen, ik ken de plaatselijke garages hier en heb er niet zo'n hoge pet op van die figuren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:32 schreef Kiprollade het volgende:
Je rot maar een eind op naar een garage![]()
Ik ben niet
Auto krijg je daar gewoon mee. Klant een dealer of particulier?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:16 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Het gaat om de grote A uit Almere, maar dan in Nijmegen. Maar goed, ik zal het daar wel even vragen. Ik heb geen enkel probleem met (betaald) wachten.
Particulier. Bij particulieren worden die tijden niet zomaar verzonnen geloof ik. (bedrijven vaak welquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:56 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Auto krijg je daar gewoon mee. Klant een dealer of particulier?
Te koud man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:47 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ja want zonder hardloopjack kun je natuurlijk niet hardlopen!
En je hebt geen andere vesten/thermo shirts?quote:
Nee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:06 schreef Fiorano het volgende:
[..]
En je hebt geen andere vesten/thermo shirts?
We moeten wel voldoen aan het stereotype he.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef Kiprollade het volgende:
Vrouwen hebben altijd wel wat te zeiken he
Trek je ook wel weer een nummer van youtube zegquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:04 schreef joppie_saus het volgende:
Wij Groningers zijn te nuchter voor die rare fratsen.
Man, dit is toch tyfus voor je oren?
Ik heb wat posts van je in andere topics gelezen, dat doe je best.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
We moeten wel voldoen aan het stereotype he.
Bij dat soort groepen moet in de studio alles uit de kast getrokken worden om het een beetje te laten klinkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Lawineboys, daar heb ik nog een keer een "live"-optreden van gezien op een of ander feest![]()
Inderdaad jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:16 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Bij dat soort groepen moet in de studio alles uit de kast getrokken worden om het een beetje te laten klinken
Sowieso mensen die op het album reageren ipv een fotoquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:20 schreef Solidberg het volgende:
En sommige lui die op dat fotoboek van EW reageren
'Hey ik ken jou'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |