Hmm, vind het toch raar dat ze op deze manier ritten verdelen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:38 schreef RenaultSport het volgende:
@kweenie1
Nee, eigen initiatief weer
Ik alleen als ik onderweg stop om wat anders te gaan doen zoals bij een vriend bier koffie te drinken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:15 schreef Sarasi het volgende:
Bij AR is een pauze in principe eigen tijd, al zag ik het laatst wel voor 80% terug op mijn loonstrook. Maar ik neem bijna nooit pauze, twee weken terug voor het eerst.
Zie DMquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:27 schreef trolley het volgende:
Naar welk e-mailadres moet je mailen als je iets verkeerd hebt ingevuld tijdens het invullen van je digitale ritbon?
Ik heb gisteravond om 22:30 uur m'n ritbon nog even verstuurd, alleen voor die rit heb ik moeten tanken en heb ik bij de tankkosten ¤19,57 neergezet, alleen dit was het aantal liters____
Dus dat moet even gewijzigd worden naar ¤27,65 .. Alleen naar welk e-mailadres moet ik dat nu sturen dan?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:47 schreef Kiprollade het volgende:
Zijn er meer mensen die carnaval afgrijselijk vinden?
Present.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:41 schreef Viezze het volgende:
Maandag maandwissel, succes in Brabant met het vinden van hikers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, skihut en apres ski muziek hebben dan ook helemaal niks met carnaval te maken. Da's nogal een misverstand van boven de rivieren. Evenals die zeldbenoemde bekende Nederlanders die een 'carnavalskraker' gaan makenquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog nooit carnaval gevierd en het trekt me ook totaal niet, hoewel ik tijdens het uitgaan na een flink aantal drankjes meestal in heule foute tenten zoals de Skihut beland
Wacht maar tot je een keer de handbak mee krijgt. Die komt recht uit een traktor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:24 schreef Amoeba het volgende:
Trouwens wat is zo'n Zafira een lompe wagen zeg. Die kickdown, rem, automaat, allemaal even lomp.
Ik heb ooit ook een Zafira automaat gehad, maar die wil je écht niet in de S-stand zetten, of je moet graag een nekblessure willenquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:24 schreef Amoeba het volgende:
Trouwens wat is zo'n Zafira een lompe wagen zeg. Die kickdown, rem, automaat, allemaal even lomp.
Eens. 5 dagen volle bak werken en dan cashen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:42 schreef zazzel het volgende:
Carnaval![]()
Hier in Breda is het dan echt drama, heel het "normale" leven is gestremd en de stad zit vol met al die malloten.. Maar 1 voordeel van studeren in Brabant, 2 weken vrij
![]()
Ben vol beschikbaar volgende week, dus ik heb stille hoop op 5 dagen rijden ivm de weinige hikers hier in het Zuiden.
Waarom zou je vrijwillig naar Belgenland gaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:04 schreef zazzel het volgende:
Heuj morgen:
Breda - Zaamstad Peugeot 308
Hulst - Kerkrade Citroen C4
Kerkrade - Almere 1 serie
Mag je eigelijk door België heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |