Mensen die tegen afvallen zijn, of van dik houden of gewoon flauw, denigrerend of vervelend zijn mogen wegblijven. Je berichten kunnen worden verwijderd en bij herhaling volgt een waarschuwing.
Sta je (nog steeds) niet op de lijst en wilde je dat wel dan kan je Isabeau ook emailen op isabeau@fok.nl of het in koeienletters nog een keer vermelden in het topic of stuur een emailtje aan ET (eloise_swets@planet.nl) dan kom je in een mailingsysteem waarbij je niet hier op Fok! je gewicht hoeft te posten! Beiden kan natuurlijk ook.
Vervolg van
Fok! Dieetclub
Fok! Dieetclub II
FOK! dieet club III
Aanvulling op dit topic:
"dieet' recepten
Overzichtje topics over lijnen en andere tips op Fok!:
Met succes gewicht verliezen
Mijn hongerdieet dagboek
TE DIK! Lijnen, maar hoe?
Bloedgroepen en verwante karaktertrekken/ dieten?
Afvallen
(On)gezonde levensstijl (qua eten), vòel jij dat?
Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken?
Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt!
Superhongerdieet! :)
Herbalife
Het grote dieet-topic!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Vetvrij vet
ervaring met Appelslank?
Nou, als daar niet voldoende tips bij staan om af te vallen dan weet ik het niet meer
quote:Links:
Het Fok! Dieetclubje bestaat uit:Atrimar(1m86) was 91 kg is nu 89,2 kg en wil graag zo'n 85 kg wegen -1,8
Bijou(1m76) was 77 kg, wil graag 70 kg wegen (en liefst 65)
Bolletje(1m80) is nu 83,5 kg en wil graag 75 kg wegen
Brad (1m78) was 92 kg, is nu 82 kg en wil graag 75 kg wegen -10
Brighteyes (1m72), was 82 kg, is nu 79 kg en wil graag 72 kg wegen -3
chrisie(1.72), woog 111 kilo nu 93, wil graag 75, is tevreden < 90 kg -18
Danny (1m77), was 92,5, is nu 89 kg en wil graag 75 kg wegen -3,5
Esk (1m72), was 90 kg, is nu 88 en wil graag 80 en liefst 65 kg wegen -2
Flying_Vee(1m73) woog 82.5 kilo, is nu 75,5 kg en wl graag 73 kg wegen -8
Gia (1m72), was 91 kg, is nu 89,5 kg wil graag 68 kg wegen, tevreden bij 74 kg -1,5
Glossy (1m68), was 115 kg, is nu 100,4 kg en wil graag 65 kg wegen -14,6
HiZ(1m80) was ooit 121 kg, is nu 113,6 en wil graag <80 kg wegen -7,4
Isabeau (1m67) was 93,6 kg, is nu 86,2 kg en wil graag 'onder de 70' kg wegen -7,4
Jessie, was 111 kg, is nu 96,4 en wil graag eerst 80 kg wegen en uiteindelijk 72 -14,6
Jojogirl (1m72), was 92 kg, is nu 86 kg en wil graag 80 kg wegen -6
killar_fairy(1m65) woog 70kg, is nu 63 kg en wil graag zo'n 60 kg wegen -7
Kleintje (1m63) was 71 kg, is nu 67,6 kg en wil graag 60 kg wegen -3,4
Knorretje (1m74) was 67,5 kg, is nu 64 wil graag 60 kg wegen, tevreden met 62,5 kg -3,5
LEiPiE(1m85) is nu 95 kg en wil graag zo'n 80 a 85 wegen
Lilithu (1m68) was 110,4 kg, is nu 103,4 en wil graag minder dan 80 kg wegen -7
Lurky (1m65), was 78 kg, nu 74,5 kg, wil graag 65 kg wegen -4,5
Luvstruck(1m98) is nu 106,2 en wil graag 96 kg wegen
m1tch (1m75), weegt nu 85 kg en wil naar 75 kg
Nausicaa(1m75), was 79 kg, is nu 78 streefgewicht(en): (1) 72 kg (2) 67kg (3) 62 kg -1
Ngiri (1m60) was 94,3 kg, is nu 74,3 kg en wil graag 64 kg wegen -20
Nyame(1m62) is nu 77,8 kg en wil graag 70 en uiteindelijk ca. 62 kg wegen
poep(1m69) was ooit 86, is nu 69 kg en wil graag 60-62 kg wegen -17
stinkie(1,86 m), was 94 kg, wil vetpercentage 10-12 (nu 16,8%)
TMoose (1m76), was 110 kg, is nu 102,5 kg en wil graag onder de 90 kg wegen -7,5
Vork (1m82) was 92 kg, is nu 81 kg en wil graag minder wegen -11Natuurlijk zijn er veel meer Fok!kers in het topic die tips geven en ook meedoen. Om op dit lijstje te komen moet je dat in je post expliciet aangeven! Als je het dus niet wilt, kom je ook niet in deze eerste post te staan. Deze post wordt zoveel mogelijk bijgehouden.
Bedenk dat mensen hierboven op verschillende momenten zijn begonnen! Sommigen zijn al maanden bezig en anderen zijn vandaag begonnen. Op deze manier hebben we best veel ervaringsdeskundigen die je tips en steun kunnen geven.bij een Quetelet Index onder de 21 voegt Isabeau je niet toe in de lijst
bij een QI onder de 24 zou je eigenlijk niet meer dan 10% van je huidige gewicht mogen afvallen
www.overgewicht.nl - bereken of je te zwaar bent en je kan er je voeding online voor elke dag invoeren!
Voedingsmiddelentabel - wat heb je nou per dag eigenlijk nodig?
www.jojoclub-afslanken.com - erg leuke en volledige site!
www.opdieet.nl - zeer nuttige link over alles wat maar met lijnen te maken heeft
www.opdieet.nl/beweging.htm - alles over beweging/sport en lijnen
www.opdieet.nl/erfelijkheid.htm - gewicht en erfelijkheid
www.opdieet.nl/obesitas.htm - bereken hier of je te zwaar bent
www.sportjefit.nl/ - prima sporttips/sportplan voor wie wil afvallen en sporten
De voedingssite van gezondheidsplein.nl - uitgebreide site over alles wat met voeding te maken heeft
Site van het voedingscentrum - niet zo'n uitgebreide site over afvallen
Libelle Dieet ABC - Libelle Dieet ABC, best nuttig en uitgebreid
Diëtistensite - medisch advies van/over diëtisten
Download een dieetprog. hier - downloadbaar software programma om lijnen bij te houden
www.digitale-dietist.nl/ - met online caloriëntabel, hoeveel verbruik je met sporten knop en voedingswijzer!
www.gezondgewicht.be/nl/index.asp - redelijk informatieve site
www.smulweb.nl/afslanken.html - leuke site met veel recepten en dagmenu's voor 10 weken
Nederlandse Obesitas Vereniging - site van de Nederlandse Obesitas Vereniging
http://onlijnclub.com/ - online dieetclub, lijkt me gratis, maar zie het zo snel niet
Yahoo group over lijnen/ - uitwisselingsmogelijkheid voor info en recepten (net als dit, maar dan anders)
Recepten!! - heel veel slanke recepten! (kijk bij de subgroep slank)
Dieten informatie - uitstekende printbare uitleg (en hoe je het moet volgen) over de volgende diëten:
Commercieel:
www.thermocare.nl/ - over Herbalife
www.slank-klup.nl/index.html - de site van Slankklub Nederland
www.weightwatchers.com/international/netherlands/ - weight watchers
www.afslanken.com/afslankenonline/index - afslankclub online (duur!) en ik zag niets wat wij je ook niet kunnen bieden (gratis!)
www.weightcare.nl/index.htm - site van weightcare, met wat tips om af te vallen
www.eganederland.nl/- site van E.G.A (afslankclubs die een stuk goedkoper zijn dan bijv. weight watchers)
www.slimfast.nl - met veel light recepten
www.bodysolution.nl - enkele Fok!kers doen aan bodysolution. Wat is dat nou precies?
En nogmaals: dit is een topic voor mensen die gewicht willen kwijtraken! Als je te licht bent en wat wilt aankomen zijn dit misschien topics voor je:
ik wil aankomen help me!
Hoe snel aankomen?
Niet afvallen, maar aankomen
Ik ben te licht....
Welke guys wegen te weinig?
Ik ben te licht....
Snel dikker worden?
Tips om aan te komen
Ik wil gewicht winnen!
Heb je ook nog een link die je regelmatig gebruikt? Laat het even weten!
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 15-10-2002 19:31]
* Lurky gaat sportief doen het moet maar eens voorbij zijn met de zieligheid.
Gisteren tussendoor, na de inmiddels bekende verpleegsterscacao, drinkbouillon gemaakt tegen de trek en de rillerigheid: dat is ook lekker zeg!
[..]
Wat ben jij een vervelend mens zeg. Bah.
(zo, moest ik even kwijt)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
ik ben het helemaal met je eens isabeau , lijnen slecht tsna of dik zijn goed voor je is ,we willen niet voor niks lichter worden.
waar bemoeid dat mens zich mee
quote:Iedereen is hier zo enthousiast en goed bezig en dan komt zo'n tuttante even om de hoek kijken om een domme opmerking over graten te maken. Kijk dan gewoon eens in de eerste post dan zie je dat de meesten die meedoen toch echt te zwaar zijn.
Op donderdag 10 oktober 2002 10:41 schreef glossy het volgende:
ik ben het helemaal met je eens isabeau , lijnen slecht tsna of dik zijn goed voor je is ,we willen niet voor niks lichter worden.
waar bemoeid dat mens zich mee
Lurky: ik drink altijd van die lekkere kopjes bouillon op mijn werk als ik 's nachts moet werken. Ik weet 's nachts nooit zo goed hoe en wanneer nou te eten en sinds kort hebben ze onze magnetron afgepakt Warm eten opwarmen wil dus niet meer en het was nou net zo'n ideale manier om om een uur of 4 's nachts weer wat wakker/fitter te worden. Nadat de magnetron weg was ben ik flink meer gaan snoepen op mijn werk; nu drink ik kopjes bouillon. Dat werkt ook
quote:Ik eet nu regelmatig zo'n reep als lunch, maar ik neem meestal die vruchtenreep (flink kauwen
Op donderdag 10 oktober 2002 02:11 schreef LEiPiE het volgende:
Inderdaad, vind het echt een perfect compromis:
- toch ontbijt en lunch, zonder al het gedoe
- meteen ook "verantwoord" afvallen
- kost eigenlijk ook niet veel (een broodje gezond is een stuk duurder)heb al een paar keer de Appie hier leeg gekocht, maar ja wat wil je als ze van de Yoghurt Citroen-Abrikozen repen maar acht doosjes van 2 hebben staan... da's echt de lekkerste! Daarna Yoghurt-bosvruchten. Zijn de enige twee met yoghurt, dat smeert nog een beetje, die andere repen zijn zo droog
quote:Die maaltijdvervangers van Nutricia, chocolade sinaasappel, die vind ik ook zo lekker.. maarre volgens mij is het niet de bedoeling dat je die als tussendoortje eet... en bij mij is dan zo'n pak in één keer op.. grr
Op donderdag 10 oktober 2002 10:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik eet nu regelmatig zo'n reep als lunch, maar ik neem meestal die vruchtenreep (flink kauwen) en die chocola-noga reep (best lekker, maar idd erg droog). Ik zal eens zo'n yoghurtreep halen, die heb ik nog nooit gehad en die leken me niet zo erg lekker. Maar omdat jij ze zo lekker vindt zal ik ze eens proberen
Zag gisteren trouwens ook 'tussendoortjes' van weight care van 90 kcal per reep. Iemand die al gehad en smaakt dat dan echt als een lekkere chocoladereep?
Het perfecte moment om iedereen er nog eens aan te herinneren hoe goed we bezig zijn. Bij de ene gaat het wat sneller dan bij de andere, maar het allerbelangrijkste is dat we er allemaal werk van maken. Een gezondere levensstijl zorgt ervoor dat je afvalt, hoe lang het ook duurt.
Deze namiddag ga ik (geïnspireerd door Ripley en de andere sportievelingen) mijn hometrainer halen.
Ik en een hometrainer, wie had dat kunnen denken? Maar ik ben er helemaal klaar voor, ik ga mezelf helemaal in shape trainen.
Ik woog deze morgen 104,3 kg . En daar ben ik verschrikkelijk trots op.
Ik kan niet wachten tot ik 99 op de weegschaal zie staan. Ik wilde er 10 kg af tegen Kerstmis, maar ik geloof dat ik mijn doel een stuk eerder ga bereiken.
Guys and girls, jullie zijn allemaal zo goed bezig, en ik zou het een stuk moeilijker hebben zonder het besef dat ik niet de enige ben.
Op naar deel V
quote:Cool! Leuk dat je zo positief bezig bent lilithu ! Succes op de hometrainer: het is even doorzetten, maar daarna wordt het een soort automatisme en lukt het steeds beter. Plus je voelt je fit en valt niet alleen af maar wordt ook strakker. Ik denk by the way dat ik maar aandelen in de hometrainerbusiness ga nemen
Op donderdag 10 oktober 2002 11:02 schreef lilithu het volgende:
Deel IVHet perfecte moment om iedereen er nog eens aan te herinneren hoe goed we bezig zijn.
Bij de ene gaat het wat sneller dan bij de andere, maar het allerbelangrijkste is dat we er allemaal werk van maken. Een gezondere levensstijl zorgt ervoor dat je afvalt, hoe lang het ook duurt.
Deze namiddag ga ik (geïnspireerd door Ripley en de andere sportievelingen) mijn hometrainer halen.
Ik en een hometrainer, wie had dat kunnen denken?Maar ik ben er helemaal klaar voor, ik ga mezelf helemaal in shape trainen.
![]()
Ik woog deze morgen 104,3 kg
. En daar ben ik verschrikkelijk trots op.
Ik kan niet wachten tot ik 99 op de weegschaal zie staan. Ik wilde er 10 kg af tegen Kerstmis, maar ik geloof dat ik mijn doel een stuk eerder ga bereiken.
![]()
Guys and girls, jullie zijn allemaal zo goed bezig, en ik zou het een stuk moeilijker hebben zonder het besef dat ik niet de enige ben.
![]()
Op naar deel V
quote:Jep, Same here
Op donderdag 10 oktober 2002 11:02 schreef lilithu het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik 99 op de weegschaal zie staan.
[correctie]
He, ik had me gisterenavond wel gewogen, maar dat was natuurlijk geen officiele maandagavondweging . Nu moet ik komende maandag onder de 102.5 proberen te komen, terwijl dat 103.5 moet zijn..
[correctie]
Ontopic: Iedereen ook vandaag weer veel sterkte met het lijnen!
Ik ben vandaag goed begonnen met een paar kiwi's. Ik kan wel wat extra vitaminetjes gebruiken. Ik ben de laatste weken zo snel moe, terwijl ik toch gezond eet.
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 10-10-2002 12:04]
Als anderen hier ervaring mee hebben mogen ze natuurlijk ook reageren....
quote:Mijn hometrainer kost dus 90 euro bij de kijkshop en van de andere dames hoorde ik dat bij neckermann/wehkamp voor dezelfde prijs hometrainers te koop zijn. Is dat nog te duur of valt dat wel binnen je budget? Anders zou je het tweedehands kunnen proberen.
Op donderdag 10 oktober 2002 12:21 schreef goudappeltje het volgende:
Gisteren mezelf weer in het zweet gewerkt op de squashbaan. Misschien ga ik ook een fitnesskaart nemen op de universiteit, kan ik de andere avonden met een huisgenoot gaan fitnessen. Maar da's nog niet helemaal zeker. Misschien vind ik een hometrainer ook wel wat, maar die zijn nog wel duur zeg...![]()
Nou ja, verder let ik goed op mijn eten, gisteravond geen alcohol gehad maar wel een paar van die kleine coctailworstjes. Moet kunnen, zo af en toe. Verder eet ik nog altijd veel fruit, yoghurt en bruin brood.
Ga misschien dit weekend maar eens op de weegschaal staan, bij mijn ouders. Zal maandag mijn gewicht posten dan, of zelfs zondagavond al, als dat ook mag
quote:Thanks voor de info, denk dat ik dat wel kan betalen hoor
Op donderdag 10 oktober 2002 12:33 schreef Ripley het volgende:[..]
Mijn hometrainer kost dus 90 euro bij de kijkshop en van de andere dames hoorde ik dat bij neckermann/wehkamp voor dezelfde prijs hometrainers te koop zijn. Is dat nog te duur of valt dat wel binnen je budget? Anders zou je het tweedehands kunnen proberen.
quote:ja dank je wel Rippie,
Op donderdag 10 oktober 2002 10:55 schreef Ripley het volgende:
Vork en bollie, kijk ook nog even in het vorige deel aub!
Nou allemaal nogmaals vreselijk veel succes, we kunnen het!
en een extra voor ripley
Als anderen hier ervaring mee hebben mogen ze natuurlijk ook reageren....
--------------------------------------------------------------------------------------------------
ik gebruik ook een thermo afslank gel van yves rocher , ik merk wel dat het werkt , ik smeer het na het douche op mijn buik die word dan ook eerst erg koud en daarna heel heet mijn buik ziet ook erg rood kwa cm ben ik al wat kwijt ook met name door bodysolution maar mijn buik/vel lubberd niet zo heel erg meer , ik vind het wel lekker spul
[..]
Mijn hometrainer kost dus 90 euro bij de kijkshop en van de andere dames hoorde ik dat bij neckermann/wehkamp voor dezelfde prijs hometrainers te koop zijn. Is dat nog te duur of valt dat wel binnen je budget? Anders zou je het tweedehands kunnen proberen.
----------------------------------------------------------------------------------------------
bij de neckermann farieert de prijs van de home trainer van 89.50 t/m 599 euro ( komt nog wel verzend kosten bij)
quote:die van de Neckerman heb ik gekocht en die is ook prima hoor
Op donderdag 10 oktober 2002 12:47 schreef goudappeltje het volgende:de hometrainers van de Kijkshop zijn uitverkocht
En natuurlijk trek in je-weet-wel...
BAH!
sorry hoor,moest ff spuien
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 11:23 schreef TMoose het volgende:[correctie]
He, ik had me gisterenavond wel gewogen, maar dat was natuurlijk geen officiele maandagavondweging. Nu moet ik komende maandag onder de 102.5 proberen te komen, terwijl dat 103.5 moet zijn..
[correctie]
Net voor het eerst de Weight Care reep banaan gehad en die vond ik toch niet zo heel erg lekker...
quote:Ow meid...gewoon even doorbijten, duurt maar heel eventjes en als je het echt niet houdt neem je gewoon wat lekkers (met mate
Op donderdag 10 oktober 2002 13:12 schreef MUUS het volgende:
Pffffffffffff, ff een bruut dippie.
Ga je je net een beetje goed voelen,je lijf voelt al beter;het gaat steeds meer bij je passen....word je ongesteld en voel je je godsamme net een luchtballonEn natuurlijk trek in je-weet-wel...
BAH!
sorry hoor,moest ff spuien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |