Ze gaat ze later via de webshop verkopen...quote:
die staat samen met de inventarisatie en account modules in de planning voor de aankomende termijn van 7 dagenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik mis nog een positioneringsmatrix.
die moeten we uitkristalliseren, ik wet niet of daar het lage fruit hangt cq tickets mee kunnen inschietenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik mis nog een positioneringsmatrix.
standaard evaluatie periode, waarna we het resultaat grondig doornemen en vergelijken met de doelstellingen, dan hebben we een birs eye view om te bepalen of deze pilot eenvervolg krijgtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:01 schreef martend het volgende:
[..]
die staat samen met de inventarisatie en account modules in de planning voor de aankomende termijn van 7 dagen
klinkt mij niet geheel onlogisch ligt aan de context natuurlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:03 schreef -sabine- het volgende:
Isa zegt:
Het aantal weet ik wel, maar de hoeveelheid niet.
natuurlijk dienen wij er op een constructief niveau rekening mee te houden, dat het grosinkomen onder invloed staat, van de huidige fluctuaties, gezien het hele nominatie proces en desorganisatie dan wel hergroepering van de hele groep aan zich, nu hakim feitelijk niet meer deel uit maakt van het gehele concept Utopia B.V.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
die moeten we uitkristalliseren, ik wet niet of daar het lage fruit hangt cq tickets mee kunnen inschieten
Intressantquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:04 schreef snetje het volgende:
Nico vroeg aan Rienk of Andrea altijd al zo warrig was geweest of dat het meer van de laatste tijd is?
Rienk wil Andrea zoveel mogelijk weghouden bij projecten omdat alles dan in de soep loopt.
ik denk dat erg goed is voor het merk beleving en dat we dan zelfs geen elevator pitch nodig hebben, quick wins zijn mooi megenomen maar de core busniess zal op de lange termijn ook rendabel moeten zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:04 schreef martend het volgende:
[..]
natuurlijk dienen wij er op een constructief niveau rekening mee te houden, dat het grosinkomen onder invloed staat, van de huidige fluctuaties, gezien het hele nominatie proces en desorganisatie dan wel hergroepering van de hele groep aan zich, nu hakim feitelijk niet meer deel uit maakt van het gehele concept Utopia B.V.
pfiew mooi, nu kan ik vannacht rustig slapenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:06 schreef -sabine- het volgende:
Voor diegenen die het bijhouden:
Ruud pakte net een schone short en lange broek van de waslijn.
Nico moet toch een hele vieze nasmaak hebben overgehouden aan dat Humana project en Andrea.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:04 schreef snetje het volgende:
Nico vroeg aan Rienk of Andrea altijd al zo warrig was geweest of dat het meer van de laatste tijd is?
Rienk wil Andrea zoveel mogelijk weghouden bij projecten omdat alles dan in de soep loopt.
Maar wel bezig met een kledinglijn waar de grootste ontwerpers nog een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:07 schreef snetje het volgende:
Wel jammer dat het gesprek bij Nico en Rienk weg isWil ik een keer naar hun luisteren ... krijgen we alleen weer een klussende Paul te zien of een Billy achter pliepelplpieplpliep apparaat
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat erg goed is voor het merk beleving en dat we dan zelfs geen elevator pitch nodig hebben, quick wins zijn mooi megenomen maar de core busniess zal op de lange termijn ook rendabel moeten zijn
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:04 schreef snetje het volgende:
Rienk wil Andrea zoveel mogelijk weghouden bij projecten omdat alles dan in de soep loopt. gejat wordt
lmao ja! (En ze gaat nu een uurtje liggen want ze is kapot)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar wel bezig met een kledinglijn waar de grootste ontwerpers nog een puntje aan kunnen zuigen.
denk je dat pearlbitch me zal aannemen?quote:
Denk ik toch ook, het was ook duidelijk te zien dat Nico zich erg schaamde. Anderen zullen het wel niet zien hoe Andrea is. Zelfs op dat feest toen ze de microfoon greep en Hiejaaaaaa Hujooo Utopiaaaaaa, kif me oolj in mai lemp, begon te blaten, hebben sommigen nog niet door dat er een grote kronkel zit in haar kersenpit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:07 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Nico moet toch een hele vieze nasmaak hebben overgehouden aan dat Humana project en Andrea.
Dat kan niet anders.
Ik heb het capaciteitstekort op dit project in de week gelegd bij het MT. Ik heb dat teruggekoppeld naar de inhoudsdeskundige. Gezien het aantal bottlenecks moeten we overwegen naar het management te escaleren. We moeten nu wel gas geven, ookal zijn die issues geen showstoppers.Hier mag je op schieten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat erg goed is voor het merk beleving en dat we dan zelfs geen elevator pitch nodig hebben, quick wins zijn mooi megenomen maar de core busniess zal op de lange termijn ook rendabel moeten zijn
"Toeval bestaat niet" - Rienkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:10 schreef formule het volgende:
Staat een groepje buiten te praten over hoe gaan we verder met de projecten opeen sl
koeien in beeld.minuut later iedereen als robots weer binnen aan het knutselen
ik weet niet hoor
ik hoorde dat de python in de efteling buiten werking is getseld omdat hij stuk van jaloezie is op der kronkelsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:10 schreef Haropro het volgende:
[..]
Denk ik toch ook, het was ook duidelijk te zien dat Nico zich erg schaamde. Anderen zullen het wel niet zien hoe Andrea is. Zelfs op dat feest toen ze de microfoon greep en Hiejaaaaaa Hujooo Utopiaaaaaa, kif me oolj in mai lemp, begon te blaten, hebben sommigen nog niet door dat er een grote kronkel zit in haar kersenpit.
LOLquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoorde dat de python in de efteling buiten werking is getseld omdat hij stuk van jaloezie is op der kronkels
true that, boksquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb het capaciteitstekort op dit project in de week gelegd bij het MT. Ik heb dat teruggekoppeld naar de inhoudsdeskundige. Gezien het aantal bottlenecks moeten we overwegen naar het management te escaleren. We moeten nu wel gas geven, ookal zijn die issues geen showstoppers.Hier mag je op schieten.
gezien de doelgroep, de potentiële cliënten en rekening houdende met de poule van excellerende kandidaten, ben ik voornemens om een positieve stem te doen uitgaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk je dat pearlbitch me zal aannemen?
ik kan nml wel overweg met excel ook
Waar is Ruud?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:10 schreef RVer het volgende:
Billy is kapot? Waarvan? Ze wil een uur gaan liggen
Saai geworden zonder Hakim he?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:14 schreef Baconbus het volgende:
Stream 1 en 2: Klussen met kijkers
Stream 3 en 4: Crea Bea
valt wel mee, was daar ook al wel op uitgekeken, de plannetjes, het stoken enzv.quote:
Standaard twee streams voor de zeekoe Lotje he?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:14 schreef Baconbus het volgende:
Stream 1 en 2: Klussen met kijkers
Stream 3 en 4: Crea Bea
blijft een beetje jammer dat de streams 2 aan 2 zijn. 4 verschillende onderwerpen op de streams was mooier geweest denk ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Standaard twee streams voor de zeekoe Lotje he?
Ik denk dat de Utalpianen er niks meer over mogen zeggen en ze hopen dat de hele heisa rondom dat mens doodbloedt. Het is toch een vorm van imagoschade, al denk ik niet dat Talpa daar echt wakker van zal liggen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:07 schreef -sabine- het volgende:
Nico moet toch een hele vieze nasmaak hebben overgehouden aan dat Humana project en Andrea.
Dat kan niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |