ja dat vreesde ik al..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:48 schreef astie het volgende:
Dan zul je de muur ook niet inkomen. Huren of lenen kan altijd natuurlijk!
Inderdaad, je kunt ook niet met karton je biefstukje snijdenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:48 schreef astie het volgende:
Dan zul je de muur ook niet inkomen. Huren of lenen kan altijd natuurlijk!
nee.. maar ik had wel gedacht dat ik er dan met een betonspijker in zou kunnen komen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt ook niet met karton je biefstukje snijden.
ah, dat kan ik proberen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:50 schreef minkuukel het volgende:
Je zit op betonijzer denk ik.
Probeer het een centimeter verderop.
Klopboor moet je weggooien, boorhamer gebruiken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:46 schreef Burdie het volgende:
Klopboor of boorhamer gebruiken. En als je het meteen mooi wilt doen, niet een enkel gaatje boren maar langs het plavond een rail ophangen.
Dat zit iets dieper dan een halve cm. TS is met zijn Lidl accuboor net door de stuclaag heen en komt het beton niet in.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:50 schreef minkuukel het volgende:
Je zit op betonijzer denk ik.
Probeer het een centimeter verderop.
geen idee, normale boortjes? het is inderdaad een vrij gare boormachine, uit 1970 vermoedt ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:46 schreef DonJames het volgende:
Wat voor boortje gebruik je, TS?
houtboortjes doen het niet zo best in beton
wel creatief.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
Bij ons in het plafond ook gehad. Ik kwam er met niets doorheen (twee boortjes naar de knoppen)
Toen het haakje (of in mijn geval oogje) afgezaagd - het gat stof en vetvrij gemaakt - het topje van de ring in het gat met secondelijm vastgemaakt toen met zo'n bus kant en klare muurvulling de rest opgevuld.
Resultaat een ringetje die verzonken is in de muur en zo stevig dat ik er bijna aan kon hangen.
Niet de beste oplossing, maar het werkt wel
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:07 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
geen idee, normale boortjes? het is inderdaad een vrij gare boormachine, uit 1970 vermoedt ik.
okee, misschien maar een boorhamer huren voor een dagje dan. moet ook nog een kapstop ophangen namelijk, aan een soortgelijke muur.
bedankt voor het advies, iedereen!
ah okee.. ja die was het niet, inderdaad. kom je daarmee wel in een betonmuur, met een normale boor, dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:22 schreef DonJames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet nr. 3 gebruiken, het boortje waar een "stukje" in de kop zit. Anders wil het niet. Heb je een ander boortje gebruikt, gooi deze dan weg want dan je hebt 'm gesloopt
82, valt mee. aan de andere kant, ik ben geen klusser (als dat nog niet duidelijk was, lol..) dus waarschijnlijk gebruik ik hem nauwelijks meer, nadat ik mn moe dr huisje in orde heb..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:32 schreef bluemoon23 het volgende:
https://www.gamma.nl/asso(...)l_NL%2fcategories%3C{catalog01_catgnc04}%2fcategories%3C{catalog01_catgnc04_catgnc04s001}%2fcategories%3C{catalog01_catgnc04_catgnc04s001_catp0340134}%2fbrand_name%3E{bosch}%2ffh_item_type%3d{product}%26fh_refview%3dlister%26fh_start_index%3d0%26fh_lister_pos%3d1%26fh_eds%3d%25C3%259F%26fh_view_size%3d20%26fh_secondid%3db_product_b021414081
Bosch hamerboormachine, inclusief korting (zie je pas bij "winkelwagen" kom je op ¤82, zelfde korting heb je natuurlijk ook bij de bouwmarkt zelf.
Setje boren erbij tot 10 mm en je bent het mannetje.
2 of 3x een huren is net zo duur, en na afloop moet je hem weer inleveren.
Je gaat hopelijk toch ook ooit op jezelf wonen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:35 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
82, valt mee. aan de andere kant, ik ben geen klusser (als dat nog niet duidelijk was, lol..) dus waarschijnlijk gebruik ik hem nauwelijks meer, nadat ik mn moe dr huisje in orde heb..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |