SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* 29 maart Rotterdam-Maastricht 170km en 30 maart Ivo's 200km.
MarcoD
Kanoboy
Kaasplank
* za 26 april Ivo's 300km Mariembourg (nieuwe route)
* Iets in limburg ofzo - 29 mei t/m 1 juni
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door kanovinnie op 25-02-2014 12:55:02 ]
Zeker van die chinese toko langs de a2 daar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:32 schreef Patroon het volgende:
Wel sushi en biefstuk, helaas geen eendenbout dit keer..
Klopt, dat doe ik tot zekere hoogte ook wel, maar langere footage werkt wel lekker als ik op de rollers zit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook wel wat inknippen? Dat je 1 kort filmpje maakt met highlights en dan losse filmpjes van de beklimmingen oid?
waaro? De kaboutertocht?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:45 schreef muzas het volgende:
Niet dat ik het zou redden maar ik heb 30 maart al een toertochtje
Zijn die supplementen 50 euro?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:49 schreef Oksel het volgende:
30 maart? Ben ik net terug van Mallorca. Even kijken hoe ik me dan voel.
2e keer sportvasten, eerste x in oktober 2013. Toen van 90 naar 86kg gegaan, nu terug op 88kg door te weinig sporten / teveel eten. Kosten? Kost me niets, onder de streep. Wat je uitgeeft aan supplementen bespaar ik op 't eten / trainen.
Okkie, wij zitte toch niet tegelijk op Mallorca he?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:49 schreef Oksel het volgende:
Ik vlieg vrijdag 21..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Okkie, wij zitte toch niet tegelijk op Mallorca he?. Wij van 18tm25 maart.
Oh, dacht meer aan bier drinken 's avondsquote:
Patroon komt nog geeneens aan 1000 in een maand dus idd beter gaan jullie niet samen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
Oh, dacht meer aan bier drinken 's avonds
Ik ga met 1 maatje. We zijn beiden niet zo snel als jij, maar hij kent wel álle mooie routes. Hij heeft vorig jaar geloof ik 1000km in 1 week gefietst, met 12.000hm's in totaal. Echt bizar veel.
Oh 2e keer.. Dacht je er vaker over gehoord te hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:49 schreef Oksel het volgende:
2e keer sportvasten, eerste x in oktober 2013. Toen van 90 naar 86kg gegaan, nu terug op 88kg door te weinig sporten / teveel eten. Kosten? Kost me niets, onder de streep. Wat je uitgeeft aan supplementen bespaar ik op 't eten / trainen.
Nee zandvoort. Mag je ook een rondje over het circuitquote:
Ach zijn korte klimmen he en ga niet constant vollebak natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
Oh, dacht meer aan bier drinken 's avonds
Ik ga met 1 maatje. We zijn beiden niet zo snel als jij, maar hij kent wel álle mooie routes. Hij heeft vorig jaar geloof ik 1000km in 1 week gefietst, met 12.000hm's in totaal. Echt bizar veel.
Niet happen patroon, niet doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Patroon komt nog geeneens aan 1000 in een maand dus idd beter gaan jullie niet samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |