SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* 29 maart Rotterdam-Maastricht 170km en 30 maart Ivo's 200km.
MarcoD
Kanoboy
Kaasplank
* za 26 april Ivo's 300km Mariembourg (nieuwe route)
* Iets in limburg ofzo - 29 mei t/m 1 juni
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door kanovinnie op 25-02-2014 12:55:02 ]
Zeker van die chinese toko langs de a2 daar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:32 schreef Patroon het volgende:
Wel sushi en biefstuk, helaas geen eendenbout dit keer..
Klopt, dat doe ik tot zekere hoogte ook wel, maar langere footage werkt wel lekker als ik op de rollers zit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook wel wat inknippen? Dat je 1 kort filmpje maakt met highlights en dan losse filmpjes van de beklimmingen oid?
waaro? De kaboutertocht?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:45 schreef muzas het volgende:
Niet dat ik het zou redden maar ik heb 30 maart al een toertochtje
Zijn die supplementen 50 euro?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:49 schreef Oksel het volgende:
30 maart? Ben ik net terug van Mallorca. Even kijken hoe ik me dan voel.
2e keer sportvasten, eerste x in oktober 2013. Toen van 90 naar 86kg gegaan, nu terug op 88kg door te weinig sporten / teveel eten. Kosten? Kost me niets, onder de streep. Wat je uitgeeft aan supplementen bespaar ik op 't eten / trainen.
Okkie, wij zitte toch niet tegelijk op Mallorca he?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:49 schreef Oksel het volgende:
Ik vlieg vrijdag 21..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Okkie, wij zitte toch niet tegelijk op Mallorca he?. Wij van 18tm25 maart.
Oh, dacht meer aan bier drinken 's avondsquote:
Patroon komt nog geeneens aan 1000 in een maand dus idd beter gaan jullie niet samen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
Oh, dacht meer aan bier drinken 's avonds
Ik ga met 1 maatje. We zijn beiden niet zo snel als jij, maar hij kent wel álle mooie routes. Hij heeft vorig jaar geloof ik 1000km in 1 week gefietst, met 12.000hm's in totaal. Echt bizar veel.
Oh 2e keer.. Dacht je er vaker over gehoord te hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:49 schreef Oksel het volgende:
2e keer sportvasten, eerste x in oktober 2013. Toen van 90 naar 86kg gegaan, nu terug op 88kg door te weinig sporten / teveel eten. Kosten? Kost me niets, onder de streep. Wat je uitgeeft aan supplementen bespaar ik op 't eten / trainen.
Nee zandvoort. Mag je ook een rondje over het circuitquote:
Ach zijn korte klimmen he en ga niet constant vollebak natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
Oh, dacht meer aan bier drinken 's avonds
Ik ga met 1 maatje. We zijn beiden niet zo snel als jij, maar hij kent wel álle mooie routes. Hij heeft vorig jaar geloof ik 1000km in 1 week gefietst, met 12.000hm's in totaal. Echt bizar veel.
Niet happen patroon, niet doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Patroon komt nog geeneens aan 1000 in een maand dus idd beter gaan jullie niet samen.
AH, dat valt samen met de zandvoortcircuitrun?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Oh 2e keer.. Dacht je er vaker over gehoord te hebben.
Wat is je lengte? Ik ben nog een goede 5 kilo zwaarder dan jij nu.
[..]
Nee zandvoort. Mag je ook een rondje over het circuit
Je begint het te leren! En je hebt gelijk ook hoor van dat woon-werk verkeer.quote:
1m80, vetpercentage van 22% nu ofzo. Ook wel aardig wat spiermassa.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Oh 2e keer.. Dacht je er vaker over gehoord te hebben.
Wat is je lengte? Ik ben nog een goede 5 kilo zwaarder dan jij nu.
[..]
Ja klopt, vriendje van me ging die rennen... En zodoende kwam ik er achter dat je 'm ook kan fietsen. Doe de 120k. Op de fiets er heen (8 hele kilometersquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:11 schreef kanovinnie het volgende:
AH, dat valt samen met de zandvoortcircuitrun?
Ja dat mis ik. Train eigenlijk alleen m'n benen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:12 schreef Oksel het volgende:
1m80, vetpercentage van 22% nu ofzo. Ook wel aardig wat spiermassa.
Kloptquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja dat mis ik. Train eigenlijk alleen m'n benen.
Maar dan is het toch niet zo heel erg gesteld met je? Dan kan je van het voorjaar toch ook 'gewoon' afvallen door wat meer te fietsen?
Alles bij elkaar toch een afstand waar je een maand of 3 terug nog over zat te piepen dat het veel te ver was!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja klopt, vriendje van me ging die rennen... En zodoende kwam ik er achter dat je 'm ook kan fietsen. Doe de 120k. Op de fiets er heen (8 hele kilometers)
Voor afvallen is het ook wel handig om je romp en armen een beetje te trainen. Daar kan je ook denk ik wel makkelijk wat meer spier krijgen waardoor je ook in rust al meer verbrand.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja dat mis ik. Train eigenlijk alleen m'n benen.
Maar dan is het toch niet zo heel erg gesteld met je? Dan kan je van het voorjaar toch ook 'gewoon' afvallen door wat meer te fietsen?
Oh, je gaat met je vrouw! Cool. Ga jij fietsen met m'n fietsmaat, ga ik aan 't zwembad liggen met je chick.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:14 schreef Patroon het volgende:
Okkie, ik ga niet opeens 30u ofzo fietsen. denk 15-20u .Wil ook genieten met vriendin en door vermoeidheid zie je vaak ziek worden bij terugkomst in kouder NL
Mylaps, ik heb btw iets over 't hoofd gezien.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
Wat voor chip heb ik ookweer nodig voor op sloten? Kan het zo snel niet vinden
Doen we vanuit Utrecht toch? Hoe laat zou je weg kunnen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mylaps, ik heb btw iets over 't hoofd gezien.Ik heb een familie uitje de 28e en slaap daar. Kan dus de 29e niet vanuit Rotterdam maar wel vanuit Utrecht. En dan ws. niet te vroeg ook.
Ben benieuwd ik heb die rooie koopchip.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef Patroon het volgende:
Ik heb net wat uitgezocht met die chips. Zit addertje onder het gras met die levenslange. Zal vanavond even posten.
die kost 100 dollar toch? Je kan 'm alleen levenslang kopen blijkbaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben benieuwd ik heb die rooie koopchip.
Liever wat later, uurtje of 11/12 ofzo start in Utrecht. Zou dat nog te doen zijn voor het donker?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doen we vanuit Utrecht toch? Hoe laat zou je weg kunnen?
Prima toch? Ik schat dat we ergens rond de 25 gem. zullen rijden. Nog ff ergens koffie ofzo zijn we (uitgaande van 12 uur) om 7 uur in Maastricht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Liever wat later, uurtje of 11/12 ofzo start in Utrecht. Zou dat nog te doen zijn voor het donker?
Edit:
7 uur rijden aan 25 gemiddeld uitgaande van 175km, 5.8 uur bij 30 gemiddeld. is 162km over kortste afstand op google. Dus tussen de 6 en 7 uur, het is licht die dag tot 19u. En de zomertijd gaat die nacht in trouwens.
tjoek tsjoekquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:08 schreef Oksel het volgende:
Maar dan zet je de auto neer in Utreg, heo kom je de volgende dag terug?
Nee ik zet de camionette niet in Utrekt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:08 schreef Oksel het volgende:
Maar dan zet je de auto neer in Utreg, heo kom je de volgende dag terug?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee ik zet de camionette niet in Utrekt.
Hmm ja, houd het op 1130 of 1200 in ieder geval niet later. En een lampje mee voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima toch? Ik schat dat we ergens rond de 25 gem. zullen rijden. Nog ff ergens koffie ofzo zijn we (uitgaande van 12 uur) om 7 uur in Maastricht.Dan nog ff de supermarkt in om wat proviand voor de volgende dag te kopen en daarna eten in de stad
Ik heb die pro geloof ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.mylaps.com/en/products/prochip-flex/241
http://www.mylaps.com/en/products/prochip/151
Welke heb ik dan nodig?
Lampjes heb ik er eigenlijk altijd op zitten. Geen schijnwerpers, gewoon om gezien te worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm ja, houd het op 1130 of 1200 in ieder geval niet later. En een lampje mee voor de zekerheid.
Ik vind het best!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm ja, houd het op 1130 of 1200 in ieder geval niet later. En een lampje mee voor de zekerheid.
Dan moet je wel heel vroeg uit je bedje hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:15 schreef Gripper het volgende:
Ik wil ook wel mee met de 200 op 30 maart. Maar ga gewoon die zondag met de broembroem (eigenlijk heb ik een zoembroem) naar Maastricht.
Dan kost het niet meteen weer een heel weekend.
Ivo, is dit de versie die om Aken heen gaat?
Dat haal je toch nooit als je halfweg moet opladen? Of laat je dan No-P duwen tot Maastricht?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:25 schreef Oksel het volgende:
AhDan pik ik je om 0500 op met de zoemzoem.
Als er NNW 6 staat fiets ik vanaf huisquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik bestel van NW 6 voor zaterdag en zondag rustig weer.
Met jouw loonstrook mag je sowieso niet in de ploeg van Oksel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ja als oksel komt kom ik niet want dan wil hij de hele tijd wedstrijdjes doen.
Hoeft niet, ik heb samen met mijn neefje een ploeg. We gaan gesponsord worden door een automerk en een drankstokerij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met jouw loonstrook mag je sowieso niet in de ploeg van Oksel.
Want hoeveel krijgt oksel?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met jouw loonstrook mag je sowieso niet in de ploeg van Oksel.
Vertel me meer over die ploeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb samen met mijn neefje een ploeg. We gaan gesponsord worden door een drankstokerij.
Je beschikt niet over de juiste achternaam. En dat is cruciaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vertel me meer over die ploeg.
Ik ben bereid een nieuwe naam aan te nemen. Knut de Olifant.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je beschikt niet over de juiste achternaam. En dat is cruciaal.
Die "levenslange" prochip kost even veel als de chip flex van 5 jaar. Het verschil is dat de prochip 2 jaar garantie heeft en de batterij 4-5 jaar meegaat (afhankelijk van mate gebruik). Verlies je de prochip, of gaat de batterij leeg na 2 jaar, moet je een nieuwe kopen a 100euro/dollar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben benieuwd ik heb die rooie koopchip.
Kan je geen nieuwe batterij erin doen? Of je flex opladen via usb?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die "levenslange" prochip kost even veel als de chip flex van 5 jaar. Het verschil is dat de prochip 2 jaar garantie heeft en de batterij 4-5 jaar meegaat (afhankelijk van mate gebruik). Verlies je de prochip, of gaat de batterij leeg na 2 jaar, moet je een nieuwe kopen a 100euro/dollar.
De flex loopt 5 jaar, maar je hebt de volledige 5 jaar garantie. Dus 5 jaar lang krijg je kosteloos een nieuwe bij verlies of lege batterij.
De prochip loopt dus feitelijk even lang als de flex(max 5 jaar), maar heb je maar 2 jaar garantie ipv 5.
De flex kan je met usb aan de computer hangen om het batterij niveau te checken, zodat je niet aan de start staat met een lege batterij.
Wel verneukeratief, dat levenslang niet levenslang blijkt te zijn.
Oh, dat valt wel mee joh. 1,5 uur rijden voor mij naar maastricht, dus 6 uur in de auto, half 8 bij de stay-okay.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel vroeg uit je bedje hoor.
Wordt wel een cool ploegje zo.![]()
Ik hoorde lift?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee joh. 1,5 uur rijden voor mij naar maastricht, dus 6 uur in de auto, half 8 bij de stay-okay.
Mocht ik me nog bedenken en toch wel een heel weekend willen fietsen, dan doe ik zaterdag ook gewoon mee, want een avondje stappen in Maastricht in fietskleding zie ik dan weer wel zitten. Zo kom ik Gijs ook vaak tegen, dansend op zn fietsschoenen![]()
Ik kan ook nog zaterdagavond met de auto die kant op, heb ik het beste van 2 werelden: wel plezier met jullie, en de dag erop kan ik nog mensen een lift terug geven ook.
Nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je geen nieuwe batterij erin doen? Of je flex opladen via usb?
Ik heb de flex gekozen om de redenen die patroon opnoemt, hij maakt alleen 1 foutje en dat is dat je een nieuwe chip bij verlies krijgt. Bij diefstal of verlies krijg je geen nieuwe, als de chip kapot is of leeg dan krijg je wel een nieuwe.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je geen nieuwe batterij erin doen? Of je flex opladen via usb?
Thanks. Koop ik die flex. 1 jaar, 35 euro. Als ik 't koersen leuk blijf vinden koop ik wel weer een nieuwe.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou flex kopen. Is gunstiger, omdat je gele periode nieuwe krijgt. Pro heeft geen usb
Dan hoef je alleen het lidmaatschap te verlengen. Je kan hem trouwens ook op alle schaatsbanen in NL gebruiken om je rondetijden terug te zien. Mocht je dat ook ooit willen doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Thanks. Koop ik die flex. 1 jaar, 35 euro. Als ik 't koersen leuk blijf vinden koop ik wel weer een nieuwe.
Ah, handig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:47 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Dan hoef je alleen het lidmaatschap te verlengen. Je kan hem trouwens ook op alle schaatsbanen in NL gebruiken om je ronde tijden terug te zien. Mocht je dat ook ooit willen doen.
Heen ook, of alleen terug op zondag?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoorde lift?Hoeveel man kan er in de zoemzoem?
Alleen terug.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Heen ook, of alleen terug op zondag?
Niet terugkrabbelen he, jij gaat lekker met kaas naar Maastricht fietsen!
Maarre, max 3 man. 2 fietsen op de trekhaak en nog 1 plat in de achterbak.
En die kan ik weer niet vinden, wat een kutwebshopquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:48 schreef MarcoD het volgende:
Standaard zit er een enkelband bevestiging bij. Fiets bevestiging kan je meebestellen>kost geld (ben hem even aan het zoeken, moeilijk te vinden).
fietsbevestiging wordt niet meer geleverd, omdat de chip er vaak af viel. Met tiewrap dus. Heb er een stukje binnenband tussen, om de vorkpoot geschoven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:48 schreef MarcoD het volgende:
Standaard zit er een enkelband bevestiging bij. Fiets bevestiging kan je meebestellen>kost geld.
Kano Marco en ik doen geen kopwerk zondag dan hoor, dat mogen jullie doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Heen ook, of alleen terug op zondag?
Niet terugkrabbelen he, jij gaat lekker met kaas naar Maastricht fietsen!
Maarre, max 3 man. 2 fietsen op de trekhaak en nog 1 plat in de achterbak.
Kan je daar ff een foto van maken?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
fietsbevestiging wordt niet meer geleverd, omdat de chip er vaak af viel. Met tiewrap dus. Heb er een stukje binnenband tussen, om de vorkpoot geschoven.
quote:
Bij mij zit ie best goed vast hoor, over van alles en nog wat heen gereden en is er nooit afgevallen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
fietsbevestiging wordt niet meer geleverd, omdat de chip er vaak af viel. Met tiewrap dus. Heb er een stukje binnenband tussen, om de vorkpoot geschoven.
ik ken die houder niet. Mylaps wist mij te melden, dat ze hem uit de handel hebben gehaald ivm de verliesmeldingen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:01 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Bij mij zit ie best goed vast hoor, over van alles en nog wat heen gereden en is er nooit afgevallen.
Maar het zal wel, kan je vanavond een foto maken hoe jij hem nu vast heb zitten? haha
Geen ideequote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:11 schreef No-P het volgende:
Welke 200 is het eigenlijk. Hebben we die al een keer (deels) gedaan.
200km Vennbahn routequote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:11 schreef No-P het volgende:
Welke 200 is het eigenlijk. Hebben we die al een keer (deels) gedaan.
Cool. Ik ga weer naar het centerparcs fietsweekendquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee
Ga tijdens het hemelvaartweekend met een collega 3 dagen MTB'en in het Sauerland
Wat een eind zeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Deze denk ik?
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=czfcotmwubujnrbd
Wel mooi rijden daar, hoe heet dat gebied in de omgeving van Monschau ook alweer. Ben er wel eens geweest met de fiets.quote:
Eifel?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wel mooi rijden daar, hoe heet dat gebied in de omgeving van Monschau ook alweer. Ben er wel eens geweest met de fiets.
Waar huur jij ze daar? Ik kwam al wel Wheelssport tegen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:11 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een CANNONDALE SYNAPSE ULTEGRA gehuurd, voor 135 EUR.
Nee, dit is de versie over de Vennbahn. 1e 60km min of meer gelijk als het rondje Aken, maar dan verder via de Vennbahn helemaal rond de Hoge Venen tot in Trois Ponts. Daarna via Coo naar het noorden, terug over Banneux en Fléron.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:15 schreef Gripper het volgende:
Ik wil ook wel mee met de 200 op 30 maart. Maar ga gewoon die zondag met de broembroem (eigenlijk heb ik een zoembroem) naar Maastricht.
Dan kost het niet meteen weer een heel weekend.
Ivo, is dit de versie die om Aken heen gaat?
Dat is die van vorig jaar. Er zitten wat kleine veranderingen in. Zo'n 2 weken voor de start komt de nieuwe versie online.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Deze denk ik?
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=czfcotmwubujnrbd
Mooie sprong 't water in!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:17 schreef No-P het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is bij Eupen toch? Daar heb ik een triathlon gedaan. In dat water heb ik gezwommen, fietsroute was rondom het water.
[/quote]quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:18 schreef kanovinnie het volgende:[quote]
[..]
Mooie sprong 't water in!
Kaas gaat met de bakfiets. Je kan gewoon koffertje meenemen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:17 schreef kanovinnie het volgende:
Effe een serieuze vraag kaas, wat neem jij mee naar Maastricht dan? Een broek, andere schoenen, ondergoed/sokken en een shirt? Jas eventueel?
Ja, die wij gedaan hebben toen was zeker een hele schöne. Ik was vorig weekend in Monschau, en we reden door een dorpje, en zag ik ineens 1 van die ravels waar we over gefietst hebben. herkende m meteenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:51 schreef No-P het volgende:
Die hebben Gripper en ik geloof ik al eens gedaan. Zelf ook in Eupen, Monschau en in Malmedy gezeten en rondgefietst. Vond dat misschien wel de mooiste route (met uitzondering van het stuk langs de Maas op het eind).
Ah niet helemaal dus.
Hee onze vriend was er ook weer bij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:11 schreef ultra_ivo het volgende:
Zo de foto's van eergisteren staan online:
http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/ernmaastrichtcitadelroute2014/1
en https://www.facebook.com/(...)54.1416563510&type=1
De foto's van m'n verkenningen over de rit van volgende maand staan hier: http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/ernmaastrichtvennbahn2014
Behalve fietskleding zo weinig mogelijk denk ik. Anders moet ik dat allemaal mee torsen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:17 schreef kanovinnie het volgende:
Effe een serieuze vraag kaas, wat neem jij mee naar Maastricht dan? Een broek, andere schoenen, ondergoed/sokken en een shirt? Jas eventueel?
Klopt, dat is de Wesertalsperre in Eupen. Een nieuw stukje van de route.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:17 schreef No-P het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is bij Eupen toch? Daar heb ik een triathlon gedaan. In dat water heb ik gezwommen, fietsroute was rondom het water.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hee onze vriend was er ook weer bij.
[ afbeelding ]
Jep, al dat gekloot met fietskoffers, en je bespaart niets.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:55 schreef luc.sken het volgende:
[..]
Waar huur jij ze daar? Ik kwam al wel Wheelssport tegen.
Tja als je echt wilt gaan trainen zou ik toch 10x liever mijn eigen karretje mee hebben. Nu ben ik niet zo heel kritisch qua afstelling van de fiets, maar toch, stuur ws net te hoog of pen te kort, klotezadel etc.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jep, al dat gekloot met fietskoffers, en je bespaart niets.
Wil best een BBQ organiseren daarnaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 wordt de SportvoedingwebshopTecklenburg Rundfahrt voor de 27e keer georganiseerd, Schrijf je nu in!!
Echt? Balen manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:07 schreef kanovinnie het volgende:
Post uit groningen![]()
En hij past op de schoen
Alleen is de band te breed
Carbon natuurlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:21 schreef Oksel het volgende:
Ah.
Ik twijfel tussen een 11SP Campa Athena alu of carbon groep. 100 gramVoor 120 EUR. Nu boeit me dat gewicht niets, maar ziet dat carbon er niet veel sjieker uit, of zie je er geen zak van ? Wat vind jij Kaas?
Mooi nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Echt? Balen man
Ik dacht dat dat bij Specialized allemaal hetzelfde was qua breedte
Boeit toch geen fuck man. Zolang je wel die deep black uitvoering neemt dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:21 schreef Oksel het volgende:
Ah.
Ik twijfel tussen een 11SP Campa Athena alu of carbon groep. 100 gramVoor 120 EUR. Nu boeit me dat gewicht niets, maar ziet dat carbon er niet veel sjieker uit, of zie je er geen zak van ? Wat vind jij Kaas?
110 gebruikt 80 kb vrij. En er staat geen training route of kaart op. De fuk is dit.quote:
Raarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
110 gebruikt 80 kb vrij. En er staat geen training route of kaart op. De fuk is dit.
Misschien heb ik er per ongeluk porno op gezet.
Die klim valt echt reuze mee, als je iig weet dat 'ie eraan komt, heel veel mensen komen op t grote blad aanzetten en dan sta je wel geparkeerd. Tis overigens een heel kort klimmetje, minuutje ofzo, prima te doen. Die tocht staat zeker op mijn planning, mooi fietsen daar!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:33 schreef Oksel het volgende:
Als je 't over mooie tochten hebt:
[..]
Wil best een BBQ organiseren daarna![]()
http://www.sportvoedingwe(...)om/cms/route-160-km/
http://www.sportvoedingwe(...)imgrafieken-2013.pdf
Max 25% klim, als 2e klim.
Toch ga ik 25% niet redden denk ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:15 schreef Aal321 het volgende:
[..]
Die klim valt echt reuze mee, als je iig weet dat 'ie eraan komt, heel veel mensen komen op t grote blad aanzetten en dan sta je wel geparkeerd. Tis overigens een heel kort klimmetje, minuutje ofzo, prima te doen. Die tocht staat zeker op mijn planning, mooi fietsen daar!
Ik ken 'mquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:15 schreef Aal321 het volgende:
[..]
Die klim valt echt reuze mee, als je iig weet dat 'ie eraan komt, heel veel mensen komen op t grote blad aanzetten en dan sta je wel geparkeerd. Tis overigens een heel kort klimmetje, minuutje ofzo, prima te doen. Die tocht staat zeker op mijn planning, mooi fietsen daar!
Hij doet even pijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch ga ik 25% niet redden denk ik
Huuj, 31 Mei is mijn tocht met BBQ al...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:33 schreef Oksel het volgende:
[..]
Bij normaal weer wel ja.quote:
Ah, op die foto's op hun website is niet echt te zien hij er uit ziet. Ik vroeg me al af of er oogjes aan zaten. Thanks!quote:
En duurtrainingen dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:23 schreef Patroon het volgende:
Gripper ziet gewoon in dat er hard en intensief getraind moet worden. Die randonneurstochten zijn leuk voor de kilometer geilerds, maar Grip gaat dit jaar knallen, niet toeren.
Ach. Ben toch maar een toerder.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
Die heeft een echte criteriumtijger natuurlijk niet nodig
Start is om half 8 dacht ik? Of 8 uur ofzo? Moet je wel vroeg op!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:41 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ja fiets je ook mee?
Nee ik ben even met mn ouders een weekendje in het zuiden te plannen, dat we zaterdag naar familie in Uden gaan en dan zondag dat ze me dan naar Maastricht bringen. Ze zegt alleen dat ze de zondag wat minder vind omdat we dan 's avonds nog ver terug moeten rijden. Maar ik denk dat het wel doorgaat.
Is er al een gps file?
8 uur in de ochtend. Met 25 km/h gemiddeld ben je dan om 16.00 uur terug in Maastricht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:41 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ja fiets je ook mee?
Nee ik ben even met mn ouders een weekendje in het zuiden te plannen, dat we zaterdag naar familie in Uden gaan en dan zondag dat ze me dan naar Maastricht bringen. Ze zegt alleen dat ze de zondag wat minder vind omdat we dan 's avonds nog ver terug moeten rijden. Maar ik denk dat het wel doorgaat.
Is er al een gps file?
Ik train ook nooit. Ik ga gewoon lekker een stukje fietsenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
Jij doet ook alles om onder trainingen uit te komen
Die Sigma's zijn prima stukkies elektronika. En nog van een behoorlijke diesijn ook. Maar als je met een koelkast, inclusief diepvriezer wilt rondrijden omdat je een topografische nono bent, moet je zoals Patroon zegt, natuurlijk een Garmin 800 aanschaffen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:30 schreef Steven184 het volgende:
Even hier buurten om advies te vragen als simpel fietsertje.
Ik heb nu een simpele fietscomputer erop zitten (domste beslissing ooit, want kon nagenoeg dezelfde aanschaffen voor 15 euro meer met cadansmeter, maar liet me overtuigen door de verkoper dat die geen nut had).
Een optie die me toch wel erg praktisch lijkt en zie nu bij Rose de Sigma 16.12 sts CAD voor vier tientjes inclusief cadansmeter. Is dat wat?
Een stuk duurder, maar de Sigma ROX CAD 6.0 lijkt me dan weer wat nuttiger, aangezien er wat meer informatie in het scherm kan staan(+ hartslagmeter, heb een losse, maar die wordt ook steeds regelmatiger door mijn vriendin gebruikt). Daarnaast moet ik zeggen dat de BBB Digiboard BCP-52WAH me ook wel aanspreekt.
Maar nu vooral de vraag of er iemand wat licht hierop kan laten schijnen. Hoe nuttig/noodzakelijk is een cadansmeter? Hoe nuttig is een geïntegreerde hartslagmeter? Andere zeer nuttige zaken waar ik aan moet denken(waarbij GPS wel buiten budget en ook wel buiten noodzaak is)?
Toch fijn dat er hier iemand zoals jij is met jarenlange ervaring om ons op het juiste spoor te houden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:23 schreef Patroon het volgende:
Gripper ziet gewoon in dat er hard en intensief getraind moet worden. Die randonneurstochten zijn leuk voor de kilometer geilerds, maar Grip gaat dit jaar knallen, niet toeren.
En nu de schuld doorschuiven naar Gripper, lekkere vriend ben jequote:Op woensdag 26 februari 2014 08:09 schreef Patroon het volgende:
Hehe, Gripper lult eens uit zijn nek en ik ben gelijk de boeman. Gewoon doen wat jullie zelf willen, komt vast ook allemaal goed dan. Make love.
Bedankt Buzz. Ik heb juist een hekel aan grote tellers, dus een Garmin zal het niet snel worden. Dan ga ik maar even kijken welke Sigma voor mij het meest geschikt is, inclusief hartslagmeter of niet. Even een stukje googlen dan maar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 04:49 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die Sigma's zijn prima stukkies elektronika. En nog van een behoorlijke diesijn ook. Maar als je met een koelkast, inclusief diepvriezer wilt rondrijden omdat je een topografische nono bent, moet je zoals Patroon zegt, natuurlijk een Garmin 800 aanschaffen.
Zelf reed ik jaren met een Polar CS200 maar toen die de geest gaf, heb ik weer een Polar CS100 voor een paar knaken aangeschaft. Al die files en historische data is leuk voor een fetish met een statistische dwangneurose zoals Patroon, maar met een good old toerboekje (bestaan ze nog?) of een XLSX file kun je natuurlijk ook alles bijhouden wat je wilt.
xxx gerritquote:Ah, anders hadden we vanaf Beckum samen naar Eibergen kunnen fietsen v.v.
Parcours Eibergen is vrij bochtenrijk, wel iets voor jou!
quote:Beste fietsvrienden,
Na lang wikken en wegen moet ik besluiten om de activiteiten met de winkel wat terug te brengen.
Sommige van jullie zijn op de hoogte van mijn prive-situatie en dat is dan ook de rede voor deze beslissing.
Het wordt tijd om voor wat meer zekerheid en tijd voor mijn kinderen en gezin te kiezen en wat meer voor mijzelf.
Na 8 jaar EPBIKE is het helaas nog niet op het nivo waar ik op gehoopt had, al dan niet door aanwijsbare
omstandigheden. In die zin ben ik dan ook genoodzaakt om het over een andere boeg te gooien.
Gezien het feit dat meer dan de helft van mijn werk middels een afspraak tot stand komt, zal het voor veel
niet heel anders worden. Even binnenlopen is wat lastiger L ..
Vanaf 02 maart :
EPBIKE zal dan ook nog steeds voor je klaar staan en z’n uiterste best doen om vakwerk te blijven leveren bij het aanschaffen
van een nieuwe fiets, of voor het onderhoud/reparatie aan jouw racefiets of moutainbike.
Dit zal echter alleen op afspraak zijn.
Het kan dus wel inhouden dat je misschien iets minder snel terecht kunt, of een paar dagen langer moet wachten alvorens de fiets klaar is.
Wel zal het wat flexibeler zijn mbt de momenten op de dag/avond. Kortom misschien voor sommige juist een beter alternatief.
Er komt een online afspraken mogelijkheid zodat men z’n/haar afspraak zelf kan inplannen. Dus altijd overzicht van de mogelijkheden
en nooit een gesloten deur. Hoe fijn is dat ??!!
Ik hoop dat ik op deze manier toch nog iedereen kan bedienen met mijn diensten in de toekomst en hoop op een beetje begrip.
Bijkomend voordeel is dat ik graag van mijn collectie kleding en schoenen af wil, en dus met leuke korting weg mag.
Er komt ook nog een mooie sell-out voor alles wat niet snel genoeg is verkocht van kleding en helmen. Dus heb je nog iets nodig
kom dan snel langs op donderdag, vrijdag op zaterdag.
Ik hoop dat alle afspraken snel ingepland zijn elke keer en wie weet keert het tij en kan ik over een tijd(je) wellicht weer een paar dagen
open in de week. Tot die tijd graag tot ziens op afspraak.
Ps. De koffie blijft gewoon natuurlijk.
Groeten,
Eric van Tellingen
Sjiek shirtje hoor.. niet te overdreven schreeuwerig, maar ook niet te saai.. (en ik houd van zwartquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:00 schreef Patroon het volgende:
Ons pekske. Shirt heeft van die elastische mouwen tot over de bicep. Alles sluit mooi aan.
[ afbeelding ]
das inderdaad een hoop gedraai in eibergen... wel strak asfalt, maar constant draaien en kerenquote:
ppff zelfde weekend als limburg... lastige keuze!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:33 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dus morgenavond ff voor Goedkoper nieuwe schoenen en shirts scoren?quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:52 schreef Blik het volgende:
Slecht nieuws van EP-Bike, de beste lokale fietsboer in omgeving Utrecht
[..]
Goedkoper.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus morgenavond ff voor goedkoop nieuwe schoenen en shirts scoren?
Staat wel raar hoor, een hoofdletter midden in mijn zin.quote:
Je bent zelf raar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Staat wel raar hoor, een hoofdletter midden in mijn zin.
Zit je tampon scheef?quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:09 schreef Patroon het volgende:
Hehe, Gripper lult eens uit zijn nek en ik ben gelijk de boeman. Gewoon doen wat jullie zelf willen, komt vast ook allemaal goed dan. Make love.
Echt waar?quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:24 schreef poiuytr het volgende:
Laatste zonnige dagje vandaag voor deze week.
Echt kansloos hé?quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En nu de schuld doorschuiven naar Gripper, lekkere vriend ben je
Zondag valt hier niet te fiesten met allemaal die carnavalsoptochten...quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:50 schreef kanovinnie het volgende:
Zondag is 't toch redelijk droog? Staat bij mij iig een rondje markermeer op het programma
Raar gebruik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zondag valt hier niet te fiesten met allemaal die carnavalsoptochten...
Bier zuipen, feesten en gewillige vrouwen? Neuh, dan zit ik ook liever op mijn zadel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik moet er dan ook helemaal niks van hebben.
Ik zuip geen bier, het is niet mijn muziek en ik ben getrouwd. Ik heb daar dus gewoon niks te zoeken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bier zuipen, feesten en gewillige vrouwen? Neuh, dan zit ik ook liever op mijn zadel.
Dan zal het je bij ons op het clubparcours ook wel bevallen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:23 schreef Oksel het volgende:
Die heeft mij zien beesten vorig jaar op een bochten circuit dus die zag natuurlijk direct talent
Clubparcourmuziek is ongeveer hetzelfde als schaatsbaanmuziekquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan zal het je bij ons op het clubparcours ook wel bevallen.
Ik had het over de bochten schele.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Clubparcourmuziek is ongeveer hetzelfde als schaatsbaanmuziek
Ja joh, ik let nooit op. Maar goed dat het op sloten rechttoe recht aan is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik had het over de bochten schele.
Kan je daar wel waaiers trekken dan? Anders heeft het nog geen zin.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan zal het je bij ons op het clubparcours ook wel bevallen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:35 schreef Blik het volgende:
Carnaval, fantastisch volksfeest. Heb er echt zin in
Oh ja want jij woont in Limburg he?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zondag valt hier niet te fiesten met allemaal die carnavalsoptochten...
Ja, ik kreeg de mail ook. Best kut voor m... Aan de andere kant, zo'n klein zaakje, zo gespecialiseerd, en alles in je eentje, dat is ook bijna niet vol te houden. En dan is de regio Zeist ook nog eens zwaar vertegenwoordigd met grote(re) fietsenzaken dan EP.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:52 schreef Blik het volgende:
Slecht nieuws van EP-Bike, de beste lokale fietsboer in omgeving Utrecht
[..]
Nou, gewoon dezelfde pedalen als waarmee je nu rijdt natuurlijk. Of ga je ook andere schoenen kopen om te koersen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:49 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een Chorus 11SP carbon groep gekocht voor op de Chinarello. Overjarig, want achterder heeft wat alu in zich. Maar daar was de prijs dan ook naar.
Iemand nog goede tip voor pedaalluh?
Dat is toch niet te doen of wel?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, gewoon dezelfde pedalen als waarmee je nu rijdt natuurlijk. Of ga je ook andere schoenen kopen om te koersen?
Het loont echt om elke fiets die je hebt precies hetzelfde af te bouwen qua stuur, geometrie en pedalen. Zodat je op alles precies hetzelfde zit en rijdt.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is toch niet te doen of wel?
Limburg inderdaad.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh ja want jij woont in Limburg he?
Toen No-P en ik de vorige keer de 200 rondom Aken reden kwamen we midden in maaseik ook in zo'n optocht terecht. Maar dat was al na de carnaval in Nederland, die rare belgen vieren het zo'n beetje per dorp op een andere datum. Dus als je carnavalstoerist bent, kun je tussen januarie n april in ieder waals of vlaams dorp wel ergens in een optocht mee hoempa-pa-en.
Hetzelfde lukt denk ik nooit omdat je fietsen qua geometrie al net wat anders zijn toch? Lijkt me niet dat dat allemaal te compenseren valt via je pennenquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
het is alleen een hele puzzel, en je moet wat verschillende stuurpennen en zadelpennen proberen. Ik zit op de simplon uiteindelijk 1 cm dieper en 1 cm hoger dan op de giant. Exact hetzelfde lukte niet, maar het voelt nu wel redelijk naadloos.
Ik maak 'm niet elke keer schoon.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:18 schreef Oksel het volgende:
Ik doe 6000-7000 met een ketting. Campa Record van 34 EUR, OEM. Elke x schoonmaken.
Voor sommigen hier dus de perfecte uitkomst.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:10 schreef Oksel het volgende:
Carnaval is een vies duivels sexfeest.
Dik? Kettingen slijten doordat je er veel kracht op zet. Vandaar dat hij er 10K mee doet, okkie er 6-7K en ik 2.8K. Ik ben te sterkquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:22 schreef Gripper het volgende:
Kolonel, niks mis met jouw fietsprestaties, maar je weegt de helft van die dikke kano en oksel, dus je spullen hebben wat minder te lijden...
Je ranselt de pedalen waarschijnlijk niet met hetzelfde geweld als zij![]()
Dat scheelt al heel veel voor slijtage van je aandrijflijn.
Hier ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:25 schreef Patroon het volgende:
Zonnetje schijnt hier mooi. Dus zo uurtje verlof en 2u trainen. 2x10min D3 op programma. hoi
Ik heb m'n trainingsfiets ook bijna hetzelfde afgesteld als m'n koersfiets. Zelfde zadel ook. Stuur is wel breder, moet ik nog aanpassen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
het is alleen een hele puzzel, en je moet wat verschillende stuurpennen en zadelpennen proberen. Ik zit op de simplon uiteindelijk 1 cm dieper en 1 cm hoger dan op de giant. Exact hetzelfde lukte niet, maar het voelt nu wel redelijk naadloos.
Ja die van mij is ook al lang aan vervanging toe, maar ik ben te lui om naar de fietsenmaker te fietsen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:22 schreef Gripper het volgende:
Kolonel, niks mis met jouw fietsprestaties, maar je weegt de helft van die dikke kano en oksel, dus je spullen hebben wat minder te lijden...
Je ranselt de pedalen waarschijnlijk niet met hetzelfde geweld als zij![]()
Dat scheelt al heel veel voor slijtage van je aandrijflijn.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef Gripper het volgende:
Ik dacht vanmiddag al, er is toch nog iets die zaterdag de 29e.... Maar nu weet ik het weer![]()
Dan ga ik 11-gangen dineren + bijpassende wijnen bij FG in Rotterdam (**)
Dus ik schat de kans dat ik zondagochtend paraat aan de start sta in Maastricht heel klein. We zijn waarschijnlijk niet eens voor 1 uur 's nachts klaar met eten
Te vroeg gejuicht, ik ben er dus niet bij met de 200.
Zou wel stoer zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:48 schreef Oksel het volgende:
SPD, schroef ik er zo onder. Waterdicht, en harder dan carbon.
Nou mocht na na al die muizehappies nog steeds trek hebben kan je natuurlijk ff een bal met friet gaan eten in de Ballentent das vlakbij. En tenminste echt Rotterdams gezellig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef Gripper het volgende:
Ik dacht vanmiddag al, er is toch nog iets die zaterdag de 29e.... Maar nu weet ik het weer![]()
Dan ga ik 11-gangen dineren + bijpassende wijnen bij FG in Rotterdam (**)
Dus ik schat de kans dat ik zondagochtend paraat aan de start sta in Maastricht heel klein. We zijn waarschijnlijk niet eens voor 1 uur 's nachts klaar met eten
Te vroeg gejuicht, ik ben er dus niet bij met de 200.
Dat was geen carnaval, dat was halfvastenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh ja want jij woont in Limburg he?
Toen No-P en ik de vorige keer de 200 rondom Aken reden kwamen we midden in maaseik ook in zo'n optocht terecht. Maar dat was al na de carnaval in Nederland, die rare belgen vieren het zo'n beetje per dorp op een andere datum. Dus als je carnavalstoerist bent, kun je tussen januarie n april in ieder waals of vlaams dorp wel ergens in een optocht mee hoempa-pa-en.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
Hoppa 1500km in februari al op de fiets.
Haha ja hier ook. Het was ook wel écht heel erg lekker.. Maar nog iets te koud daarvoor. Zeker door dat windje. Hier ging op een goed moment ff een wolk voor de zon en dan zou ik het toch koud hebben in kort kortquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:31 schreef ddx het volgende:
Vandaag paar gekken zien fietsen die denken dat kort/kort prima kan met dit weer
Mijn collega was naar de fabriek geweest en daar de fiets uitgekozen en besteld.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:09 schreef poiuytr het volgende:
Mijn volgende fiets gaat waarschijnlijk ook een Canyon worden, nadeel is alleen je 'm online moet kopen en alleen mag testen tijdens events of buiten op de parkeerplaats. Geloof dat Jasper en Patroon van hier ook een Canyon hebben.
Lelijke fietsen zijn dat man.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:07 schreef fetss het volgende:
Heeft iemand ervaringen met canyon fietsen? Een collega attendeerde mij hier op, oa omdat je er naar de fabriek kan en een perfecte fiets kan laten aanmeten tegen een mooie prijs..
Pasta koken en een biefstuk bakken kan ik zelf ook wel. Ik ga hierheen voor een overdonderende eetervaring, en ik verwacht zeer voldaan en rollend de tent te verlaten aan het eind van de avondquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou mocht na na al die muizehappies nog steeds trek hebben kan je natuurlijk ff een bal met friet gaan eten in de Ballentent das vlakbij. En tenminste echt Rotterdams gezellig.
Waarom zou je daarvoor naar Canyon afreizen? Zat fabrikanten veel dichterbij die hetzelfde doen, en vaak zelfs beter.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:07 schreef fetss het volgende:
Heeft iemand ervaringen met canyon fietsen? Een collega attendeerde mij hier op, oa omdat je er naar de fabriek kan en een perfecte fiets kan laten aanmeten tegen een mooie prijs..
Koblenz is niet het einde van de wereld toch.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvoor naar Canyon afreizen? Zat fabrikanten veel dichterbij die hetzelfde doen, en vaak zelfs beter.
Zoals?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvoor naar Canyon afreizen? Zat fabrikanten veel dichterbij die hetzelfde doen, en vaak zelfs beter.
Zat kleinere zaken in het Brabantse en de beide Hollanden bijvoorbeeld.quote:
Dat het je mag smaken uiteraard.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Pasta koken en een biefstuk bakken kan ik zelf ook wel. Ik ga hierheen voor een overdonderende eetervaring, en ik verwacht zeer voldaan en rollend de tent te verlaten aan het eind van de avond
Das een leuk shirt no-P![]()
Maar het is niet alleen uit liefde voor mn meisje dat ik daar ga eten hoor. Ik ben gewoon dol op eens in de zoveel tijd zo'n culinaire avond. We sparen er ook echt voor.
Die van movistar is wel leukquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:03 schreef kaasplankje het volgende:
Prijs x kwaliteit scoort zoon Canyon erg goed natuurlijk. Alleen missen ze een beetje uitstraling, hoewel ik die witte van Patroon erg mooi vind. Verder vind ik het een beetje 13 in een dozijn spul.
Ze hebben heel veel matzwart en grijs. En dat vind ik zo.. grauw.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:11 schreef Gripper het volgende:
Nou, in matzwart en met een rood streepje.... Dan zien ze er ook echt wel goed uit hoor!
Oh die is wel mooi inderdaad. Qua kleurstelling net de Simplon waar team net-app op rijdt!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ze hebben heel veel matzwart en grijs. En dat vind ik zo.. grauw.
Hier zou ik wel iets mee kunnen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |