Nee, je snap het nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:39 schreef Pino0 het volgende:
Schandalig!
Waar ouderen lang moeten wachten op hulp in verzorgingstehuizen, word even 600 per maand op de bank van meneer bijgeschreven omdat hij weer terug gaat naar zijn vaderland.
Dit hele land is verneukt, als ik klaar ben met mijn studie wil ik zo snel mogelijk weg uit dit kutland!!!
Oja, en ouders van jongeren die in moslim internaten zitten, krijgen dubbele zorgtoeslag![]()
Wat zijn dit allemaal voor een grappen, het is ongelofelijk.
RIP NEDERLAND
Ze worden zelfs aan de dwangarbeid gezet (werken voor hun uitkering en beneden minimumloon) en moeten al hun privacy opgeven ten behoeve van de 'controleurs'.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:08 schreef kasper het volgende:
[..]
Nee, maar ze worden wel gedwongen om na verloop van tijd elk werk (iig benenden hun niveau) te accepteren.
Waarom kan dat niet bij allochtonen?
Maak je geen zorgen, in die landen is altijd wel een vriendelijke ambtenaar te vinden, die een "niet dood" verklaring wil opstellenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe controleren "we" eigenlijk of deze mensen nog leven, en niet al 30 jaar dood zijn terwijl het geld gewoon die kant op blijft stromen?
Fantastisch dit, en die 600 euro per maand zal de komende eeuwen wel geindexeerd worden, zodat je familie er nog honderden jaren van kan genieten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:38 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, in die landen is altijd wel een vriendelijke ambtenaar te vinden, die een "niet dood" verklaring wil opstellen
Geen idee. Oprotpremies zijn al sinds de vroege jaren tachtig een stokpaardje geweest van de rechtervleugel. Ik weet dat Janmaat en de rechterkant van de VVD het er wel vaak over hebben gehad. Ook andere clubs als de LPF en NieuwRechts zeiden dat ze oprotpremies wilden invoeren. Misschien moet je bij die partijen navraag doen.quote:
Tijdelijk zou het een goede oplossing zijn maar tot aan je dood met of zonder werk is natuurlijk een achterlijk idee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:25 schreef UpsideDown het volgende:
Ik geloof wel dat het duurder is om ze hier te (onder)houden dan om ze het land uit te trappen met een zak geld na. Ik vind het helemaal niet zo'n rare oplossing.
Je moet het ook een beetje mooi verkopen hé, anders happen ze minder snel toe.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tijdelijk zou het een goede oplossing zijn maar tot aan je dood met of zonder werk is natuurlijk een achterlijk idee.
http://www.svb.nl/int/nl/(...)ie/voor_wie_bedoeld/.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:17 schreef SeLang het volgende:
WTF! Ik ben ook geëmigreerd. Kan ik ook afstand doen van mijn Nederlanderschap voor ¤600 totaan mijn dood? Dat zou ik gelijk doen namelijk.
Maar waarom zou je gezonde mensen van 45 jaar moeten "onderhouden"?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:25 schreef UpsideDown het volgende:
Ik geloof wel dat het duurder is om ze hier te (onder)houden dan om ze het land uit te trappen met een zak geld na. Ik vind het helemaal niet zo'n rare oplossing.
Omdat de meeste immigranten ouder dan 45 werkloos zijn en toch geen goede baan meer kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:32 schreef kasper het volgende:
[..]
Maar waarom zou je gezonde mensen van 45 jaar moeten "onderhouden"?
Ze hebben toch dezelfde plichten als werkloze autochtonen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:34 schreef UpsideDown het volgende:
Omdat de meeste immigranten ouder dan 45 werkloos zijn en toch geen goede baan meer kunnen krijgen.
Ja, daarom is de grens dus ook verhoogd naar 55 jaar, vanaf 1 juli a.s.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:27 schreef Confetti het volgende:
Dit is gewoon een investering. Wel is het bizar dat het al vanaf 45 jaar geldt. Een 45-jarige kost de schatkist helemaal niet zoveel.
Laten we het verhogen naar 67 jaar, dan hoor je er niemand meer over.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:49 schreef freako het volgende:
Ja, daarom is de grens dus ook verhoogd naar 55 jaar, vanaf 1 juli a.s.
Ah, het is de schuld van rechts.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:24 schreef Ulx het volgende:
Geen idee. Oprotpremies zijn al sinds de vroege jaren tachtig een stokpaardje geweest van de rechtervleugel. Ik weet dat Janmaat en de rechterkant van de VVD het er wel vaak over hebben gehad. Ook andere clubs als de LPF en NieuwRechts zeiden dat ze oprotpremies wilden invoeren. Misschien moet je bij die partijen navraag doen.
Ja. Het is de schuld van rechts. Die wilden zo'n premie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:56 schreef kasper het volgende:
[..]
Ah, het is de schuld van rechts.
Maar wat vind jij ervan als linkse rakker?![]()
De regeling in stand houden of afschaffen?
Mag ik hieruit concluderen dat jij de regeling graag afgeschafd zou willen zien?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:28 schreef Ulx het volgende:
Ja. Het is de schuld van rechts. Die wilden zo'n premie.
Of is het dankzij de linksen dat er veel allochtonen terugkeren naar het land van herkomst?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:33 schreef arjan1112 het volgende:
de re-migranten uitkering is ook keihard rascime
u bent 55 jaar heeft al 3 jaar een uitkering en komt uit Turkije, Marokko, Suriname, Tunesië, Kaapverdië, Servië, Bosnië-Herzegovina, Kroatië, Montenegro, Macedonië (FYROM), Slovenië, Kosovo, de Molukken, Griekenland, Italië, Portugal of Spanje of u heeft ooit asiel gekregen in Nederland.
nu mag je teruggaan en dan krijg je tot je 67ste een uitkering van 650 euro per maand
u bent Nederlands? u mag niet vertrekken naar het buitenland en u krijgt niets.
Auw. Mijn ogen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |