Ik heb er ooit gestaan. Toen was er niet t schuim, maar toen schoot ie (de huge ass dildo) vlammen over t publiek heenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:20 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hahaha, geweldig.
Het is dat ik niet van brullende gitaren hou (Mamasé, Mamasa!) want dit klinkt echt hilarisch.
Die mensen in dat publiek ook!!!.
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:27 schreef Dirk het volgende:
Dat quote-alert gebeuren hè? Werkt dat ook over verschillende topics? Dus stel dat ik de aandacht van Yvonne wil trekken, kan ik dan gewoon een willekeurige quote van haar naar dit topic kopieëren en dat zij dan een notificatie krijgt? Even proberen.
Het ergste is dat ik ook al gewoon een melodie heb en hem dus ritmisch oplees steedsquote:
Jep...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:27 schreef Dirk het volgende:
Dat quote-alert gebeuren hè? Werkt dat ook over verschillende topics? Dus stel dat ik de aandacht van Yvonne wil trekken, kan ik dan gewoon een willekeurige quote van haar naar dit topic kopieëren en dat zij dan een notificatie krijgt? Even proberen.
Hallo, yvonne!!!quote:
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:39 schreef Dirk het volgende:
En als yvonne dan zo uit de lucht komt zetten, dat je dan zo heel dramatisch Rammstein hoort:
"HIER KOMMT Y-VONNE!!!!!!!"
Voor de musical moeten we dan misschien een dramatisch lied schrijven over hoe we het zat zijn en ons eigen forum op gaan starten. Beetje een op-de-barricade-achtig Les Miserables protestlied-ding. Zeg maar. Forumhoerenquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:36 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hallo, yvonne!!!.
We zijn vandaag jarig (het spijt me!.) en om dat te vieren schrijven we een musical met licht en geluid en een Rammstein piemel die over het publiek spuit. Het moet een compleet cross-dimensional immersive-experience worden. En we dachten dan dat in de *live live live* bijna sterf-scene van Gboy27 (vlak voorafgaand aan zijn daadwerkelijke sterfscene), dat we dan het hele publiek 150 pillen geven en dat jij dan á la Angels in America uit de lucht kon komen zetten om hem te redden. Maar, we vinden dan wel dat je echt compleet dronken moet zijn op dat moment zodat je je dan iets beter kunt verplaatsen in Emma Thompson als persoon. Dus, kun je daar iets mee?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:39 schreef Dirk het volgende:
En als yvonne dan zo uit de lucht komt zetten, dat je dan zo heel dramatisch Rammstein hoort:
"HIER KOMMT Y-VONNE!!!!!!!"
Ik heb dit effect op mensen in de meest uiteenlopende situaties.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:53 schreef LeBeau het volgende:
Ik moest zelfs bijna een traantje laten.
Ik ken Ripleys vriendjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:58 schreef Dirk het volgende:
En Ripley mag niet meedoen want die heult met Etten-Leur.
The owls are not what they seem!!!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:09 schreef Luigi het volgende:
Godver het is echt al weer lang geleden.
Zo zat ik van de week. Twin Peaks
. te herkijken en toen was het opeens zo van "IT'S TAMMY WYNETTE TIME DARLING
". Was ik ook helemaal vergeten.
Waarvan?quote:
ooooooooo me moedre ik was et ook bijna vergete maar nu weetik et weer!!!!!!quote:
Fokquote:
Etten-Leur, een terugkerend thema!quote:Ik was vroegah echt bestestest matties met haar, tot ik mijn eerste man [/LizaWithaZ] inruilde voor mijn huidige. Zij kon het ook goed met hem vinden en toen was 't afgelopen. Later nog eens een poging gewaagd, maar dat liep nergens op uit. Tot ze zich ineens meldde in de reacties onder dat Etten-Leur gebeuren (blijft wel een thema zeg, sorry!.) en vertelde dat ze die moeder toch wel snapte. Ja doeiiiiii, flikker nou maar op ook.
.
Hey baby, how's your plumbing?quote:
Die moeder van dat jongetje dat de zedenpolitie ging bellen na mijn K3 uitnodiging woont in Etten-Leur. Het is nu mijn symbool geworden van de algemene vertrutting van dit land.quote:
zeg zie ik der cultureel uit ofzo.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Zeg KLF! Ken je ook een samenvatting maken van t toneelstuk van Antigone en Crean? Moe'k nl binnen twee weken kennen
Ja ja!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:17 schreef Ang3l het volgende:
FokEn een keer mee op t terras gezeten.
Oh my. Je had een knulletje uitgenodigd om mee te gaan naar een K3 concert? Ja, dat kan niet meer in dit land idd. Dan ben je pedo.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:25 schreef Dirk het volgende:
[..]
Die moeder van dat jongetje dat de zedenpolitie ging bellen na mijn K3 uitnodiging woont in Etten-Leur. Het is nu mijn symbool geworden van de algemene vertrutting van dit land..
Oh wacht, jij hebt helemaal geen Facebook. Ik ga er zomaar blindelings vanuit dat de hele wereld dit zomaar vanzelf weet, sorry.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:29 schreef Luigi het volgende:
Oh my. Je had een knulletje uitgenodigd om mee te gaan naar een K3 concert? Ja, dat kan niet meer in dit land idd. Dan ben je pedo.
Dat Grieks achtige woordquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:20 schreef Luigi het volgende:
[..]
Welk gedeelte van platonisch snap je niet?!
Je kent me. Braaf en zo/quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:27 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja ja!.
Jij "op 't terras" met een hetero....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |