Ik heb er ooit gestaan. Toen was er niet t schuim, maar toen schoot ie (de huge ass dildo) vlammen over t publiek heenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:20 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hahaha, geweldig.
Het is dat ik niet van brullende gitaren hou (Mamasé, Mamasa!) want dit klinkt echt hilarisch.
Die mensen in dat publiek ook!!!.
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:27 schreef Dirk het volgende:
Dat quote-alert gebeuren hè? Werkt dat ook over verschillende topics? Dus stel dat ik de aandacht van Yvonne wil trekken, kan ik dan gewoon een willekeurige quote van haar naar dit topic kopieëren en dat zij dan een notificatie krijgt? Even proberen.
Het ergste is dat ik ook al gewoon een melodie heb en hem dus ritmisch oplees steedsquote:
Jep...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:27 schreef Dirk het volgende:
Dat quote-alert gebeuren hè? Werkt dat ook over verschillende topics? Dus stel dat ik de aandacht van Yvonne wil trekken, kan ik dan gewoon een willekeurige quote van haar naar dit topic kopieëren en dat zij dan een notificatie krijgt? Even proberen.
Hallo, yvonne!!!quote:
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:39 schreef Dirk het volgende:
En als yvonne dan zo uit de lucht komt zetten, dat je dan zo heel dramatisch Rammstein hoort:
"HIER KOMMT Y-VONNE!!!!!!!"
Voor de musical moeten we dan misschien een dramatisch lied schrijven over hoe we het zat zijn en ons eigen forum op gaan starten. Beetje een op-de-barricade-achtig Les Miserables protestlied-ding. Zeg maar. Forumhoerenquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:36 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hallo, yvonne!!!.
We zijn vandaag jarig (het spijt me!.) en om dat te vieren schrijven we een musical met licht en geluid en een Rammstein piemel die over het publiek spuit. Het moet een compleet cross-dimensional immersive-experience worden. En we dachten dan dat in de *live live live* bijna sterf-scene van Gboy27 (vlak voorafgaand aan zijn daadwerkelijke sterfscene), dat we dan het hele publiek 150 pillen geven en dat jij dan á la Angels in America uit de lucht kon komen zetten om hem te redden. Maar, we vinden dan wel dat je echt compleet dronken moet zijn op dat moment zodat je je dan iets beter kunt verplaatsen in Emma Thompson als persoon. Dus, kun je daar iets mee?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:39 schreef Dirk het volgende:
En als yvonne dan zo uit de lucht komt zetten, dat je dan zo heel dramatisch Rammstein hoort:
"HIER KOMMT Y-VONNE!!!!!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |