https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Paniek=overreactie, dus de koers zal nog wel even flink op en neer stuiteren. Ik ben wel benieuwd wie zijn trading bots nu aan durft te laten staan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:48 schreef Kadooosh het volgende:
Maar eerlijk gezegd kan ik mij niet voorstellen dat het niet nog enorm veel daalt. Zoveel geld kwijt... mensen met veel btc gaan nu toch wel panicksalen.
Of ze waren een poging om heel sneaky weer munten in Gox te krijgen, zoals al eerder door een aantal mensen geopperd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:57 schreef Kadooosh het volgende:
Bitcoinbuilder zal nu ook wel zwaar failliet zijn.
Ja daar had ik ook aan gedacht. Hebben ze toch even nog een hoop extra schade gemaakt...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Of ze waren een poging om heel sneaky weer munten in Gox te krijgen, zoals al eerder door een aantal mensen geopperd.
Dat zou ik niet doen. Hoor er alleen maar slechte dingen over op het nieuws.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Als de koers vanmiddag verder daalt, ga ik iets ongelofelijks doen: investeren in bitcoin
Dat hoor ik ook regelmatig over beleggen, maar dat moeten we ook allemaal gaan doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:10 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen. Hoor er alleen maar slechte dingen over op het nieuws.
Omgquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:16 schreef Kadooosh het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)w_much_did_you_lose/
Wow zoveel mensen die gewoon een paar 100k hebben verloren.
Sorry maar hoe dom ben je dan als je dat nog op Mt gox hebt staan na het vele gefaal van hun.
I lost $357,000. Not to try to earn a bunch of sympathy or anything but this was not only my money but it was going to be my 5 year old son's education fund
.....
Mooie contra-indicator. Over de huizenmarkt hoor je al 5 jaar op het nieuws dat het beter gaat terwijl het elk jaar minder wordt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:10 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Er moet ooit een bodem komen, nu staat ie iig nog te hoog.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:10 schreef Ranjit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:40 schreef Faazz het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)w_much_did_you_lose/
quote:$16k was my initial investment, though the actual value at time of closing was closer to $40k.
I will tell myself I lost $16k and sleep somewhat better.
Sigh.
quote:About 1998 BTC
Wat een dramaquote:Lost 26k$. Fuck man
Dan had ik eerder verkocht en veel winst gehadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Dat crashen gaat prima tijdens de nachtrust hoor.
O, zo. Ik ben in ieder geval blij dat ik gisterenavond voor ik ging slapen mijn sell van MINT nog even op 50 heb gezet. Heb ik ze nog met winst verkochtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had ik eerder verkocht en veel winst gehad
BIT / [COIN] Het grote Bitcointopic #76 | Uprising! (maar dan bijna)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Waar is de tijd dat de koers bovenaan dit topic stond, in een plaatje?
Ik sta op break-even na die sell vannacht, met de helft van mijn bitcoinsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, zo. Ik ben in ieder geval blij dat ik gisterenavond voor ik ging slapen mijn sell van MINT nog even op 50 heb gezet. Heb ik ze nog met winst verkocht.
Als die coins gestolen zijn, dan heeft iemand anders ze nuquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:26 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
heeft iemand anders die mt gox coins nu of zijn ze voorgoed verdwenen? Zou de prijs op de lange termijn goed doen. voor de rest iedereen gecondoleerd met de verloren munten.
Als die pdf legit is (wat nog steeds niet zeker is), zijn ze over lange periode gestolen, dus niet verdwenen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:26 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
heeft iemand anders die mt gox coins nu of zijn ze voorgoed verdwenen? Zou de prijs op de lange termijn goed doen. voor de rest iedereen gecondoleerd met de verloren munten.
kan ook zomaar met andere duistere exchanges gebeuren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als die coins gestolen zijn, dan heeft iemand anders ze nu.
Ik ben toch blij dat ik nooit iets met Gox heb gedaan nu.
Ik vind het wel enorm zielig voor al die mensen die nu tienduizenden dollars kwijt zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als de Roemenen van BTC-E beslissen dat het welletjes is geweest, kunnen zij met één druk op de knop precies hetzelfde doen..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Daarom gebruik ik ook gewoon de lokale wallet op mijn computer om de bitcoins te bewaren, op een kleine hoeveelheid na die ik gebruik om te handelen. En sowieso heb ik tot nu toe het wereldbedrag van 50 euro geïnvesteerd, dus het financiële risico is een stuk lager dan mensen die nu duizenden BTC kwijt zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:29 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
kan ook zomaar met andere duistere exchanges gebeuren.
Volgens mij zijn het geen Roemenenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:29 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Als de Roemenen van BTC-E beslissen dat het welletjes is geweest, kunnen zij met één druk op de knop precies hetzelfde doen..
Dat wel. Maar aan de andere kant kun je je afvragen of het nou echt slim is om zo veel op die exchange te laten staan...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik vind het wel enorm zielig voor al die mensen die nu tienduizenden dollars kwijt zijn.
$102quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:31 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
bij welke prijs gaan jullie weer kopen? zit te denken aan plus minus 350 $
sommige mensen waren al vanaf vorig jaar bezig die coins/dollars er vanaf te krijgen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wel. Maar aan de andere kant kun je je afvragen of het nou echt slim is om zo veel op die exchange te laten staan...
Klopt. Maar daar heb ik toch alleen maar 0,19 PPC staanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:29 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Als de Roemenen van BTC-E beslissen dat het welletjes is geweest, kunnen zij met één druk op de knop precies hetzelfde doen..
Houden zo met die kleine bedragenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Daarom gebruik ik ook gewoon de lokale wallet op mijn computer om de bitcoins te bewaren, op een kleine hoeveelheid na die ik gebruik om te handelen. En sowieso heb ik tot nu toe het wereldbedrag van 50 euro geïnvesteerd, dus het financiële risico is een stuk lager dan mensen die nu duizenden BTC kwijt zijn.
Ja, de afgelopen dagen heb ik de instellingen van cgminer aangepast, waardoor het wat stabieler lijkt. Ben de vastlopers en blue screens kwijt, en ben van 415 naar 455 KH/s gegaan. Nu eerst even doorgaan met LTC totdat ik de uitbetalingsgrens van die pool bereikt heb, en daarna gewoon via clevermining, is toch wel handig dat ik zelf niks hoef te verkopen danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Houden zo met die kleine bedragen, het beste wat je kunt doen is minen. Het enige waar je dan geld aan kwijt kan raken is de hoge energierekening
.
Ik heb zelf ook iets te veel geld verloren met TIPS. Heb wel een beetje goed kunnen maken, maar toch...
Of je verloor iets wat er uitziet als 1EJNoP1PseywF3hE3VAtPnaGztVccbgg9d .... Het stelt allemaal zo weinig voor.quote:
Daar heb ik zo enorm geen medelij mee. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:39 schreef Leafeon672 het volgende:
In de VS waren er studenten die zelfs leningen aanvraagden om btc te kunnen kopen. Lekker dan, ben je niet alleen je geld kwijt, heb je ook nog eens een schuld van bijv. 10k bovenop je studieschuld
...
Dan ben je gewoon achterlijk. Net zoals die mensen die al hun spaargeld er in stopten. Geen medelijden mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:39 schreef Leafeon672 het volgende:
In de VS waren er studenten die zelfs leningen aanvraagden om btc te kunnen kopen. Lekker dan, ben je niet alleen je geld kwijt, heb je ook nog eens een schuld van bijv. 10k bovenop je studieschuld
...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar heb ik zo enorm geen medelij mee. Kom op zeg.
Ze hadden beter een goede computer kunnen kopen, daar hadden ze dan mee kunnen minen en als dat geen succes was geworden hadden ze tenminste nog een mooie computer gehadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon achterlijk. Net zoals die mensen die al hun spaargeld er in stopten. Geen medelijden mee.
Ik heb ook wel eens zitten denken aan aandelen. Daarom nu ook even BTC, want dat is ook handelen. En dat brengt me wisselend succes, dus ik blijf maar weg bij de aandelenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:45 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik kan me nog zo'n topic herinneren uit AEX waar een student een paar jaar lang op een houtje had gebeten om iets van 15.000 euro te kunnen sparen. Toen hij wilde gaan handelen in aandelen was hij het allemaal in een zeer korte tijd kwijt.
Denken dat je uit het niets het licht hebt gezien in het handelen in de grote mensen wereld.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:45 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik kan me nog zo'n topic herinneren uit AEX waar een student een paar jaar lang op een houtje had gebeten om iets van 15.000 euro te kunnen sparen. Toen hij wilde gaan handelen in aandelen was hij het allemaal in een zeer korte tijd kwijt.
Naar de moon natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Die koers, zo lastig dit
Verder naar de afgrond, of terug naar moon...
Ik zit er niet inquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Naar de moon natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:I just nmapped their ip space and found a way in through one of mark's custom services. Turned on a webcam in their office. Haven't seen this much carnage since the Führerbunker.
quote:what did you see on the other end? Dark rooms? I'm curious.
quote:Looks like a dead dog on floor... hard to tell since shredded paperwork covers the floor. I see several melted servers, a couple bodies piled up in far corner. There's a mountain of starbucks cups on the desk where this webcam is. "we're too big to fail" is written in blood on a wall. A fluorescent light is blinking, casting an eerie pall over the whole scene.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:52 schreef Leafeon672 het volgende:
http://www.reddit.com/r/Bitcoin/comments/1yuxl8/mtgox_is_down/
[..]
[..]
[..]
Ik ga gelijk mijn huis verkopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit er vol in. Hypotheek afgesloten en alles op BTC.
Echt, het kan niet fout gaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:55 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ga gelijk mijn huis verkopen.
Komt ook nog wel. Vooral handig als je voor langere tijd je coins veilig op wil bergen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:58 schreef Leafeon672 het volgende:
In november zaten mensen hier nog te gillen dat ltc op Gox zou komen.
is gewoon leergeld.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:58 schreef smiths het volgende:
godverdomme, gisteravond na een tijdje fiat maar weer bitcoins gekocht op 550$, dat geinvesteerd in altcoins. Beide gedaald.
Iets van Bitcoin. Maar op een goed geprogrammeerde exchange is dit niet te exploiten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:02 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
is dat malleability probleem nu iets van mtgox of bitcoin?
Het is een bekende bug in bitcoin, waar mtgox toch op programmeerde.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:02 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
is dat malleability probleem nu iets van mtgox of bitcoin?
Herkenbaarquote:
Plus dat alle grote correcties van de afgelopen 3 jaar steeds te wijten waren aan MtGox fuck-ups.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:00 schreef smiths het volgende:
Plus punt: Gox is nu wel uit de weg. Koersen zijn nu niet meer gox-nieuws dependent.
Al hoewel er nog wel wat apen uit de mouwen zullen komen
en dat heeft met het aantal confirmations te maken?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:02 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Iets van Bitcoin. Maar op een goed geprogrammeerde exchange is dit niet te exploiten.
nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:04 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
en dat heeft met het aantal confirmations te maken?
quote:buttcoin is SA, they're still mad /g/entoomen rused them from mining bitcoin in 2010 and 2011 when bitcoin was under $1/BTC. we told them bitcoin was a scam and made them some OC and they ran with it. it kept mining difficulty low and we made a shitton of money. pic related.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze in de volgende OP?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehehequote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:07 schreef Leafeon672 het volgende:
https://boards.4chan.org/biz/res/132353
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Kom maar doorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:17 schreef Ticootje het volgende:
Moet ik nu ook een foto maken van mn bolide?
quote:You know why there isn't such a thing as widely used private currency /biz/? Sovereignty. Sovereignty allows governments to protect their populace and their machinations through force.
If someone tries to fuck up a state's currency, or steal it, or manipulate it beyond an acceptable level, that state can use the rule of law to punish those accountable and prevent such activity to happen again. If another state tries to usurp a state's currency, it can declare war and do whatever is necessary to protect the security and value of their own currency.
Businesses aren't sovereign. They can have all the wealth in the world, but ultimately their wealth is only possible due to the security of value offered by their or other state's currency. If they try to use their own currency but have no sovereignty or power to protect it, it will hold no true value.
This is why you shouldn't use cryptocurrency, because companies like Mt. Gox can't protect the value of the currency they trade in. It is the most nominal means of exchange imaginable, truly monopoly money. So unless dogecoin has some Abrams tanks to blow eleet hackorz scaming their currency the fuck out, invest in something real. Like Zinc or something.
Precies. Even wachten tot hij over een paar uur weer 150 dollar gezakt is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:41 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
hij is net bijna 100 dollar gestegen, nee dankje.
Halve USA slaapt nog. Komen nog wel wat panic sells aan komende uren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:45 schreef Ludacriss het volgende:
Ik zie het nog wel lager worden straks. Er is niet echt vertrouwen in de BTC markt op dit moment.
Ik ken wel iemand die er 10 BTC had staan ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:47 schreef Sosa het volgende:
Zijn er hier fokkers die BTC verloren zijn op MTGox dan?
Ik zit overigens zelf met al mijn BTC in cryptostocks, maar wegens de ene scam na de andere (SAI, SBFS, LTCBank, ALTSWAP, GetCoin365) ben ik al ruim 5 BTC verloren de laatste maand...
Het lijkt wel nergens meer veilig
Online wallets? Dan vraag je er omquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:47 schreef Sosa het volgende:
Ik zit overigens zelf met al mijn BTC in cryptostocks, maar wegens de ene scam na de andere (SAI, SBFS, LTCBank, ALTSWAP, GetCoin365) ben ik al ruim 5 BTC verloren de laatste maand...
Kutje, altswap market is gestopt. Ik had er eerder moeten uitgaan..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:47 schreef Sosa het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:47 schreef Sosa het volgende:
Waarom maak je dan ook geen gebruik van de veiligheid van Bitcoin zelf en zet je het lekker in wallets onder eigen beheerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:47 schreef Sosa het volgende:
hoezo? andere exchanges nemen t wel over, als ze dat al niet gedaan hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]![]()
Het ziet er sowieso niet zo goed uit voor crypto´s nu Mt.Gox verdwenen is....
neuh, gewoon dubieuze projecten die plots niet meer bestaan en delisted worden. Cryptostocks interesseert het geen fuck.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Online wallets? Dan vraag je er om
Welke cypto's stonden op Gox?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]![]()
Het ziet er sowieso niet zo goed uit voor crypto´s nu Mt.Gox verdwenen is....
ik koop aandelen van diverse fondsen. Zoals Scharmbeck etc. Dat die vervolgens de kluit belazeren, is buiten mijn macht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarom maak je dan ook geen gebruik van de veiligheid van Bitcoin zelf en zet je het lekker in wallets onder eigen beheer
Tja, de media zal btc nu helemaal gaan afbranden en ik heb nou niet echt het idee dat veel mensen nu warmlopen om crypto´s te gaan kopen nu mensen enorm veel geld kwijt zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:52 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
hoezo? andere exchanges nemen t wel over, als ze dat al niet gedaan hebben.
scambeck heeft weer wat getweet zie ik, ze gaan voor minimaal een maand offlinequote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:54 schreef Sosa het volgende:
[..]
ik koop aandelen van diverse fondsen. Zoals Scharmbeck etc. Dat die vervolgens de kluit belazeren, is buiten mijn macht.
Die aandelen kelderen en weg 5 btc. Niks te maken met een wallet oid. Ik kan die aandelen niet verkopen als de handel erin opgeschort wordt wegens scam, snap je.
Maar dat heeft dus ook niks met BTC/crypto zelf te maken. Als je een scammer fiat geeft ben je het ook kwijt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:54 schreef Sosa het volgende:
[..]
ik koop aandelen van diverse fondsen. Zoals Scharmbeck etc. Dat die vervolgens de kluit belazeren, is buiten mijn macht.
Die aandelen kelderen en weg 5 btc. Niks te maken met een wallet oid. Ik kan die aandelen niet verkopen als de handel erin opgeschort wordt wegens scam, snap je.
Ik hoop het. Verkocht precies op het verkeerde moment.quote:
Hoe hoog?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik hoop het. Verkocht precies op het verkeerde moment.
nmc op 2.8quote:
naja, mijn punt was dat het nergens veilig lijkt. Of je het nu belegt in coins via een exchange als Gox (blijkbaar) of in de aandelen gaat. Je wordt gewoon gelicht. De helft van de fondsen waarin ik belegd had bleek een scamquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar dat heeft dus ook niks met BTC/crypto zelf te maken. Als je een scammer fiat geeft ben je het ook kwijt.
In mijn wallet staat het prima andersquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:04 schreef Sosa het volgende:
[..]
naja, mijn punt was dat het nergens veilig lijkt. Of je het nu belegt in coins via een exchange als Gox (blijkbaar) of in de aandelen gaat. Je wordt gewoon gelicht. De helft van de fondsen waarin ik belegd had bleek een scam![]()
ben er ook een beetje klaar mee nu. Heb nog 5 btc ofzo en die betaal ik uit vd week.
Verstandigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In mijn wallet staat het prima anders
Als je hier regelmatig mee leest en je duwt je coins nog steeds in Gox (en dit zal ik wel niet mogen zeggen) ben je het ook aardig zelf schuld. Niemand hier kan zeggen dat ze geen waarschuwing hebben gehad imo.
En die aandelen is weer een heel andere tak van sport. Ik heb er geen verstand van en blijf er ver bij weg.
Volgens mij is dat geen voorwaarde om er aan mee te mogen doenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:06 schreef Maxbet het volgende:
Ik heb er geen verstand van en blijf er ver bij weg.
Die komt niet. De rem is eraf.quote:
Precies, gedurende jaren zijn alle btc gestolenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:54 schreef Ludacriss het volgende:
Ik vraag me het inderdaad af. Wie zegt dat de eigenaren van Mt.Gox het geld er niet zelf af hebben gehaald?
Ik wilde toen van die Altswap-aandelen kopen, maar had even geen BTC over die ik naar Cryptostocks kon sturen. Nu ben ik blij dat die poging niet verder is gekomen dan daar een account aanmakenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je hier regelmatig mee leest en je duwt je coins nog steeds in Gox (en dit zal ik wel niet mogen zeggen) ben je het ook aardig zelf schuld. Niemand hier kan zeggen dat ze geen waarschuwing hebben gehad imo.
En die aandelen is weer een heel andere tak van sport. Ik heb er geen verstand van en blijf er ver bij weg.
Allemaal die nieuwe dot.com 2.0 projecten, waar je aandelen in kunt stoppen, zonder dat er maar enige vorm van controle achter zit vertrouw ik iig niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja in de VS traden ze alleen van 9 tot 5quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer wordt Amerika wakker? Ik wil een crash
Ik snap wat je bedoelt. Ik heb ook een wallet met btc erin. Laat niks op de exchanges staan, das logisch.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
wees maar blij idd. Dat kostte mij dus wéér een btc.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde toen van die Altswap-aandelen kopen, maar had even geen BTC over die ik naar Cryptostocks kon sturen. Nu ben ik blij dat die poging niet verder is gekomen dan daar een account aanmaken![]()
.
Er zijn volgens fiatleak de laatste anderhalf uur ongeveer 27.000 BTC verhandeld, waarvan ongeveer 26.750 BTC naar China zijn gegaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:17 schreef Jan-Slagter het volgende:
Over een paar uur ontwaakt usa , daar worden gewoonlijk de grootste sensatieartikelen geschreven in de media.
De koers houdt zich tot nu toe wel verbazend goed , de Chinezen hebben zo´n beetje de meeste coins gekocht de afgelopen uren.
Wat ik me dan af vraag, waarom wil je die aandelen kopen op zo'n moment?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde toen van die Altswap-aandelen kopen, maar had even geen BTC over die ik naar Cryptostocks kon sturen. Nu ben ik blij dat die poging niet verder is gekomen dan daar een account aanmaken![]()
.
Coins begrijp ik, die aandelen meuk niet (wil het ook niet leren bergrijpenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:18 schreef edcetera het volgende:
[..]
Allemaal die nieuwe dot.com 2.0 projecten, waar je aandelen in kunt stoppen, zonder dat er maar enige vorm van controle achter zit vertrouw ik iig niet.
Dan liever het risico in een goeie coin zelf
Vanmorgen zakte het bijna naar de 400 maar toen begonnen de chinezen massaal te kopen.quote:
Ik begrijp het, maar ik heb liever btc in mijn wallet in plaats van scammy aandelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:19 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Ik heb ook een wallet met btc erin. Laat niks op de exchanges staan, das logisch.
Maar wat je in aandelen belegt, kan niet in een wallet gezet worden. Begrijp je dat? Dat zit in die aandelen. Zo had ik 75 SBFS aandelen tegen 0.021 btc per stuk. Die zijn dus nu niks meer waard.
Omdat ik er hier positieve verhalen over las, wilde ik eens kijken wat het was. Nou ja, nu blijf ik daar ver vandaan inderdaadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat ik me dan af vraag, waarom wil je die aandelen kopen op zo'n moment?
Volgens mij waren ze in Amerika nog wakker toen bij MtGox de handel stopte. Dat was 3:00 NL tijd, dus het was toen 21:00 in New York en 18:00 in LA.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:17 schreef Jan-Slagter het volgende:
Over een paar uur ontwaakt usa , daar worden gewoonlijk de grootste sensatieartikelen geschreven in de media.
De koers houdt zich tot nu toe wel verbazend goed , de Chinezen hebben zo´n beetje de meeste coins gekocht de afgelopen uren.
Toen sliep ik nogquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Vanmorgen zakte het bijna naar de 400 maar toen begonnen de chinezen massaal te kopen.
Alleen zijn in de tussentijd de koersen flink gedaald, dus er is best kans dat er nog wat paniekverkopen gaan plaatsvindenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze in Amerika nog wakker toen bij MtGox de handel stopte. Dat was 3:00 NL tijd, dus het was toen 21:00 in New York en 18:00 in LA.
Al moeten de kranten en tv stations het nieuws daar nog melden, en die is in amerika standaard van telegraaf kwaliteit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze in Amerika nog wakker toen bij MtGox de handel stopte. Dat was 3:00 NL tijd, dus het was toen 21:00 in New York en 18:00 in LA.
naja, ik vond dat interessant. Hoef je niet dagelijks te kijken. Ik heb 15 cryptsy aandelen, en dat is gewoon vertrouwd. Dacht ik van SBFS en altswap ook. En LTCBank. Enz.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik begrijp het, maar ik heb liever btc in mijn wallet in plaats van scammy aandelen.
Voornaamste vraag hier is: waarom aandelen?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:30 schreef Kadooosh het volgende:
Ik heb mijn btc nu op mijn pc staan en 2 andere laptops. Met een wachtwoord natuurlijk.
Ga het later nog veiliger doen. Maar als ik btc wallet opstart vraagt hij niet om een wachtwoord. Of doet ie dat alleen als ik iets wil versturen?
Alleen bij versturen iddquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:30 schreef Kadooosh het volgende:
Ik heb mijn btc nu op mijn pc staan en 2 andere laptops. Met een wachtwoord natuurlijk.
Ga het later nog veiliger doen. Maar als ik btc wallet opstart vraagt hij niet om een wachtwoord. Of doet ie dat alleen als ik iets wil versturen?
Goxquote:
Oke dan is het nu wel veillig. Op de laptops staat het ook nog in een versleuteld gecomprimeerd bestand. Later maar kijken naar een paper wallet.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:32 schreef Ranjit het volgende:
Zojuist op CNN: Facebook gaat MtGox overnemen voor 19 miljard BTC. Mark zegt dat het wel een zelfstandige organisatie blijft.
Totoquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:40 schreef Sands het volgende:
Al die users die maanden hebben zitten wachten om tegen bitcoin te schoppen komen nu ook allemaal weer eens kijken.
Zie je ik zei het tochquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:40 schreef Sands het volgende:
Al die users die maanden hebben zitten wachten om tegen bitcoin te schoppen komen nu ook allemaal weer eens kijken.
Inderdaad, nobody caresquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |