abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 april 2014 @ 18:34:03 #91
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_139312093
Mijn kat had me eens buitengesloten door op de knip te gaan staan.
Zat ze lekker achter het raam in de zon naar mij te kijken.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_139358156
Zoek de katten.

Ik was Kitty kwijt... ik hoorde wel wat bewegen op de kast en toen kwam mevrouw tevoorschijn.

Zodra de vaatwasser open gaat zit Minoes erin..

Kitty klimt ook op het kiepraam. Ik ga maar eens kijken naar zo'n rekje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 28 april 2014 @ 22:43:16 #93
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_139358260
:D Zo klom mijn vorige chihuahua zo graag in de wasmachine tussen de vuile was :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_139417741
Mijn vorige konijn Guust had bij mijn ouders een tijdje een kooi die bestond uit een nis met een hoge plaat ervoor. Waar hij op de een of andere manier overheen kon springen. In een zomer is hij 's nachts over de plaat gesprongen, is naar boven gegaan (want door de hitte stond de deur open), is op het bed van mijn ouders gesprongen en heeft mijn vader in zijn teen gebeten!

Hij heeft ook een keer sla van mijn bord gejat; ik zat op de grond met mijn bord op de koffietafel, meneer springt op mijn schoot en rent er snel vandoor met een blaadje sla.

Plantjes waren ook niet veilig voor Guust en zijn vriendinnetje Cixi. Dan kocht mijn moeder nieuwe plantjes met bloemetjes, even op de grond zetten om wat spullen te pakken en bij terugkomst waren het hele kleine, zielige groene stengeltjes.

Verder was Guust wel echt een heel lief konijn. Het type dat continu op schoot wil zitten en je gezicht wil oplikken. Met Cixi was hij wel een soort crimineel duo, haha.

Huidig konijn Hobbes wil nog wel eens vanuit de ren op de bank springen (een ren aan de kooi vastgemaakt, maar boven het deurtje van de ren zit nog een ruimte waar ze net tussen kan springen op de kooi). En dan kijken alsof ze daar hoort. "He, hallo, jij ook hier?"
  † In Memoriam † donderdag 1 mei 2014 @ 00:07:01 #95
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139438411
zo had mijn vriend net egaline in de hal gegoten, maar was vergeten dat de kat nog op de bovenverdieping zat.
resultaat: pootafdrukken in de egaline en een prachtig spoor over ons nieuwe laminaat :(

en onze kc heeft vorige week zijn eerste vogel ooit gevangen.
nou ja gevangen, ik vermoed eerder opgeraapt want kc is een kat die al schrikt van zijn eigen schaduw en heeft in de vier jaar die hij oud is alleen maar vliegjes gevangen.

vogel mocht je het overigens nauwelijks noemen. een heel jong musje dat waarschijnlijk uit het nest gevallen was en amper kon lopen. heel zielig allemaal. vogeltje is na een dag alsnog doodgegaan.
pi_140572740
Alsof ze niet net te eten had gehad _O-

We have far more in common than that which devides us..
pi_140575071
Hahaha ja, zo ken ik er nog een.
We hadden een krukje verplaatst, maar waren even vergeten dat onze kater ook wel eens op dat krukje gaat zitten.

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')