Reizen ze soms met deze bus?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:58 schreef IkWilbert het volgende:
Ze zouden in Keulen gezien zijn... volgens de Kolner Express.
Politie daar doorzoekt hotels.
http://www.express.de/koe(...)-,2856,26349752.html
De vader zegt zelf niet bang te zijn dat zijn zoon de familie iets aan zal doen. De politie wilde ze uit hun huis hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Eerder bang dat ze naar "huis" komen lijkt me...
(ik zal zo ff in mn tuinhuisje kijken....)
Dat heeft ie al gedaan.... die houden hun leven lang er last van....quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:09 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
De vader zegt zelf niet bang te zijn dat zijn zoon de familie iets aan zal doen. De politie wilde ze uit hun huis hebben.
Ik denk niet dat vader precies weet waartoe zoon in staat is. Verstandig besluit van de politie.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:09 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
De vader zegt zelf niet bang te zijn dat zijn zoon de familie iets aan zal doen. De politie wilde ze uit hun huis hebben.
Iemand beweerd ze ook op station Hoogezand-Sappemeer te hebben gezien. Neem aan dat die twee niet met de trein reizen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit kan wel een beetje de kant opgaan dat ze ineens overal "gezien" worden natuurlijk
Voor zover bekend heeft ie alleen de man uit Enschede die hij in Holland had gegijzeld in Duitsland losgelaten, het misdrijf is dus in Holland gepleegd dus lijkt het me niet waarschijnlijk dat de Duitsers hem zullen berechten, maar gewoon onmiddelijk uitleveren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:11 schreef Richestorags het volgende:
Heeft iemand met een Juridische achtergrond eigenlijk een idee hoe het boeltje gaat verlopen bij een arrestatie in Duitsland? Ze hebben ook strafbare feiten in Duitsland gepleegd natuurlijk, maar de meeste in Nederland. Zal Duitsland hen eerst berechten in eigen land en daarna uitleveren aan Nederland of zal Duitsland hen eerst uitleveren aan Nederland omdat ze hier de meeste misdaden hebben begaan en na hun straf levert Nederland ze uit aan Duitsland? Ben benieuwd hoe dat gaat
Het vermoeden bestaat wel dat ze in Duitsland van Munster naar Keulen zijn gereist per trein.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:16 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Iemand beweerd ze ook op station Hoogezand-Sappemeer te hebben gezien. Neem aan dat die twee niet met de trein reizen.
Misschien dat er daar toen nog niet veel bekend was? Ze zullen vast niet in Winschoten de trein naar Hoogezand hebben genomen. Dan waren ze wel gezien, hangen camera's in de treinen van Arriva.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het vermoeden bestaat wel dat ze in Duitsland van Munster naar Keulen zijn gereist per trein.
De man is in Overijssel gegijzeld, niet in de provincie Noord- of Zuid-Hollandquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voor zover bekend heeft ie alleen de man uit Enschede die hij in Holland had gegijzeld in Duitsland losgelaten, het misdrijf is dus in Holland gepleegd dus lijkt het me niet waarschijnlijk dat de Duitsers hem zullen berechten, maar gewoon onmiddelijk uitleveren.
Best geinig getekend nogquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:29 schreef TLC het volgende:
Op Bild hebben die 2 blijkbaar nu hun eigen cartoon![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(http://www.bild.de/news/i(...)e-34842092.bild.html)
Ik wil ook mijn eigen stripverhaal hebben in een landelijke krant![]()
en nog een lekker wijf ook blijkbaar die ze overvallen hebben in haar huisquote:
Het is gewoon Duitse hentaiquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:33 schreef TLC het volgende:
[..]
en nog een lekker wijf ook blijkbaar die ze overvallen hebben in haar huis
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:29 schreef TLC het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een strip over een jongen die op zijn zolderkamertje de hele dag FOK!t? Wat denk jij?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:29 schreef TLC het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
altijd een groot succesquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een strip over een jongen die op zijn zolderkamertje de hele dag FOK!t? Wat denk jij?
Niet zo neerbuigend .quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:19 schreef TLC het volgende:
Op een gegeven moment zijn ze ook dom genoeg om terug te vallen op hun eigen familie-en vriendenkring en zo lopen ze dan in de val
Kennelijk waren die medegedetineerden niet zo bedreven daarin, anders zaten ze niet vast. Het is een race tegen de klok en je hebt de tijd tegen je, net als het feit dat je moet blijven overvallen om geld te verdienen / aan vervoer te komen, want publiek vervoer loop je geheid mee tegen de lamp. Deze gaan echt nog wel gepakt worden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:42 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Niet zo neerbuigend .
Antonio zit al tien jaar in het vak,dan weet je onderhand echt wel waar je mee bezig bent,
en binnen krijg je ook genoeg informatie van medegedetineerden hoe te handelen .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |