Wie heeft het over een uitzondering? Mij was het allang bekend dat dingen die bij kleine kinderen of baby's gebeuren, levenslange implicaties kunnen hebben. Dit is slechts een voorbeeld.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die ene uitzondering is bij deze dus inderdaad de standaard.![]()
Uh, oke. Topickaap. Maak maar een eigen topic aan. On-topic gaarne.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wie heeft het over een uitzondering? Mij was het allang bekend dat dingen die bij kleine kinderen of baby's gebeuren, levenslange implicaties kunnen hebben. Dit is slechts een voorbeeld.
Neuh, niet nodig. Anyway, hier nog wat extra achtergrondinformatie over de dader:quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Uh, oke. Topickaap. Maak maar een eigen topic aan. On-topic gaarne.
Tja, dat moet haast wel natuurlijk. Ze zullen constant een nieuwe auto en geld nodig hebben om weer een tijdje uit de klauwen van de politie te kunnen blijven.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:18 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik hoorde dat het duo vannacht of gisteravond weer had toegeslagen? Klopt dat?
Tja, neefje neukt een van z'n nichtjes en dan krijg je dit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dat wijf lijkt trouwens wel een beetje op Özil met een pruik.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, neefje neukt een van z'n nichtjes en dan krijg je dit.
Nouquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]![]()
Ja, zo gaat dat in die kringen. Zou me niks verbazen als die 2 broer en zus en man en vrouw blijken te zijn.
Weet je hoe duur zo'n hotelovernachting is? Er moet wel bezuinigd wordenquote:Op woensdag 26 februari 2014 08:07 schreef Halcon het volgende:
Typisch Nederlands dat zo iemand vrij rond loopt
Bron: TVEnschedeFMquote:Opnieuw arrestatieteam rond Enschede
Gepubliceerd op: 26/02/2014
Opnieuw is woensdagochtend een arrestatieteam in de buurt van Enschede op pad gegaan, melden diverse mensen sinds 10.00 uur via Twitter. Het is onbekend of dit iets te maken heeft met de klopjacht naar het tweetal Van der Ploeg en Bircan. Volgens ooggetuigen reden auto’s met zwaailichten over de A35 tussen Almelo en Enschede. Boven Enschede en Haaksbergen is een politiehelikopter gezien. Een politiewoordvoerder zei dinsdag dat elke moment ergens een arrestatieam kan opduiken in de zoektocht naar het vuurwapengevaarlijke tweetal.]
Dat kan ook best. Door zo'n hotelovernachting goedkoper te maken of ze ergens op een Poolse vlakte wasknijpers te laten maken. Dan levert het nog wat op.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Weet je hoe duur zo'n hotelovernachting is? Er moet wel bezuinigd worden
Ja en ze is 19? Wtf man.. ziet er uit als 39.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dat wijf lijkt trouwens wel een beetje op Özil met een pruik.
Daar moet je wel het geld voor hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:46 schreef Dejannn het volgende:
Wel een guur gebeuren dit. Ben benieuwd waar ze straks opduiken en of ze überhaupt gepakt worden. Ik snap vooral niet dat die twee schijnbaar nog steeds in Nederland zijn, als je dit weet pak je toch de auto naar Verwegistan of zo.
Niet te slim doen hè. Dat is niet overheidwaardigquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan ook best. Door zo'n hotelovernachting goedkoper te maken of ze ergens op een Poolse vlakte wasknijpers te laten maken. Dan levert het nog wat op.
http://www.muensterscheze(...)ur-fuehrt-nach-Ahaus;art29854,2288616quote:Großfahdnung im Münsterland: Auto des Geiselgangster-Paares in Münster gefunden
AHAUS Gangstersuche in Münster: Das gefährliche Verbrecher-Duo, das seit Dienstag im Grenzgebiet zu den Niederlanden von der Polizei gejagt wird, ist möglicherweise in Münster. Der blaue Honda CRV ist auf einem Parkplatz im Westen der Stadt gefunden worden.
Je kunt toch niet zomaar die ouders de schuld gaan geven, of zijn ze bang voor schreeuwende tokkies voor hun huis?quote:De ouders van de uit Brazilië geadopteerde Antonio zitten op advies van de politie ondergedoken op een geheim adres.
Niet zo ver van Enschede. Zullen ze vanaf daar toch weer op een of andere manier verder geraakt moeten zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:19 schreef aarontje112 het volgende:
Auto gevonden in Münster
[..]
http://www.muensterscheze(...)ur-fuehrt-nach-Ahaus;art29854,2288616
Eerder bang dat ze naar "huis" komen lijkt me...quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik las het op ad.nl:
[..]
Je kunt toch niet zomaar die ouders de schuld gaan geven, of zijn ze bang voor schreeuwende tokkies voor hun huis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |