SPOILER: SchermOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PowerhouseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AccuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DualSIM & FrequentiebandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ondersteuning van AndroidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.
Dualcore: informatie over dualcore-toestellen is nog terug te vinden in de OpeningsPost van deel 28.SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.
Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.SPOILER: WebshopsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AliExpress & DHGateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao & TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aftersale: en nu?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html || www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |
› Jiayu G3-topicreeks op FOK!
OP Version 1.1 by shiznuts | İ 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNLMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Oké, eigenlijk kom ik, met alle eisen voor specs en zo, uit op de Sony Xperia Z1 Compact. Maar ja, dat is geen China phone en relatief duur.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Zit te twijfelen om een Jiayu G5 te kopen heb nu een Xiaomi M2S. Reden waarom ik halfjaar terug een M2S heb gekocht was de gps, nu heb ik dat niet meer nodig. De Jiayu designs van telefoons heb ik altijd stukken mooier gevonden. Heb begrepen dat de camera van de G5 beter is tov de M2S, ook meer werkgeheugen. Is het scherm van de G5 4.5inch scheper/ beter dan de M2S 4.3inch? Zijn de G5 op voorraad of zit er weer een lange wachttijd op?![]()
zal vanmiddag even een paar foto's maken.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef zik3100 het volgende:
Ik bedoelde inderdaad die bezel, alvast bedankt voor de foto's maar die had ik al gezien ik was vooral geïnteresseerd hoe het eruit zag op een zwarte smartphone.![]()
@ poiuytr: Als je een prima M2S hebt in feite, waarom nú dan wisselen naar een clone-design Jiayu ('em daarom mooier vinden)? Als je er echt op vooruit wilt gaan, dan haal je óf een snapdragon-phone of je wacht tot het next gen octocore phones-aanbod een beetje leuke opties biedt lijkt me, dan ga je niet nu een G5 halen. Maar goed, je moet 't natuurlijk vooral zelf weten, zoveel interessanter vind ik een G5 niet dan een M2S en zoveel beter zal 'ie ook niet zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat had ik al een paar topics lang voor.
Maar 1. blegh, moeite doen 2. teveel toestellen 3. binnen een maand missen er dan weer tientallen modellen.
Dus eigenlijk is het er niet van gekomen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik begrijp....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:00 schreef shiznuts het volgende:
Dat had ik al een paar topics lang voor.
Maar 1. blegh, moeite doen 2. teveel toestellen 3. binnen een maand missen er dan weer tientallen modellen.
Dus eigenlijk is het er niet van gekomen.
Yeah, is ook even een kutwerkje, en binnen 2-3 maanden zijn er weer mooie nieuwe toestellen.
Anders wellicht ipv de foto's van toestellen, gewoon de logo's van de bekende/betere merken? Zopo, Oppo, Meizu, Xiaomi, etc etc.![]()
Da's wel de way to-go inderdaad denk ik.
Krijg je zoiets als het Android tablets topic (waar verder ook modellen gelist staan die sterk outdated zijn).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
hoop dat hier even een japanse telefoon tussendoor mag, want deze is wel heel bijzonder:
http://www.phonearena.com(...)DGEST-design_id51676
dit is echt mijn visie van hoe een next-generation android telefoon eruit hoort te zien.Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5![]()
Natuurlijk mag datquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:51 schreef RDMKR het volgende:
hoop dat hier even een japanse telefoon tussendoor mag, want deze is wel heel bijzonder:
http://www.phonearena.com(...)DGEST-design_id51676
dit is echt mijn visie van hoe een next-generation android telefoon eruit hoort te zien.
quote:camera with f/1.9 aperture on the back that does some low-light shenanigans. Naturally, the phone is also waterproof,Tof wel, 3 minimale randjes en het design kan er verder ook mee door (niet wow tho).
Hmz, zie zojuist dat de volume knopjes ook onder aan het scherm zitten, beetje jammer
Water bestendig is ook wel een pre. Leuke concurrent voor de Sony Z1 compact
Veel kleiner gaat 4.5'' niet worden
[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 25-02-2014 15:07:40 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
zo maken ze tenminste gebruik van de onderste bezel. ik hoop alleen niet dat het in de weg gaat zitten als je je on-screen buttons naar +/- 10 pixels shrinkt (of auto hide't of hoe je dat ook grammatikaal correct zegt) en van onderen swipend indrukt.quote:Hmz, zie zojuist dat de volume knopjes ook onder aan het scherm zitten, beetje jammer
---
even sig aangepast voor dit telefoontje en voor de bedroevende samsung announcement :]Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Zie nu pas dat het een clone isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:00 schreef shiznuts het volgende:
@ poiuytr: Als je een prima M2S hebt in feite, waarom nú dan wisselen naar een clone-design Jiayu ('em daarom mooier vinden)? Als je er echt op vooruit wilt gaan, dan haal je óf een snapdragon-phone of je wacht tot het next gen octocore phones-aanbod een beetje leuke opties biedt lijkt me, dan ga je niet nu een G5 halen. Maar goed, je moet 't natuurlijk vooral zelf weten, zoveel interessanter vind ik een G5 niet dan een M2S en zoveel beter zal 'ie ook niet zijn.
hou 'm dan nog wel even. De G4 adv. blijf ik ook nog steeds mooier vinden dan mijn huidige phone.
![]()
Ik zou ook voor een snapdragon gaanDan zit je altijd goed.
Ik wacht nog eventjes op Ubuntu
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
ZOPO ZP998 Octa Core Smartphone 5.5 Inch Gorilla Glass FHD Screen 2GB 16GB OTG NFC
Regular Price: $319.99
Happy Price: $274.99
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=wednesdayAim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef zik3100 het volgende:
Ik bedoelde inderdaad die bezel, alvast bedankt voor de foto's maar die had ik al gezien ik was vooral geïnteresseerd hoe het eruit zag op een zwarte smartphone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij deze.![]()
zeer hard bedanktquote:quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef zik3100 het volgende:
Ik bedoelde inderdaad die bezel, alvast bedankt voor de foto's maar die had ik al gezien ik was vooral geïnteresseerd hoe het eruit zag op een zwarte smartphone.
SPOILER1 camera
SPOILER1 camera
SPOILER1 camera
SPOILER1 camera
SPOILER1 camera
bij deze.nu ligt de keuze nog tussen de nubia z5s / z5s mini en de xiaomi mi3
Nu vraag ik mij af dat 16gb geheugen genoeg zal zijn (mini heeft al een sd-slot) of dat ik toch beter 32gb neem.
OTG is ook nog altijd een optie maar dat is nu niet bepaald compact
Het kan dus wel heel compacthttp://www.meenova.com/
[ Bericht 11% gewijzigd door zik3100 op 25-02-2014 22:08:37 ]![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke telefoon is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij deze.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Had je even moeten volgen waar dat over ging...quote:Nubia Z5s.
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:08 schreef zik3100 het volgende:
[..] En als het niet teveel moeite is wil je dan een paar foto's nemen van de z5s waar de "bescherm" rand goed op zichtbaar is want ik vind hem op de meeste foto's er nogal raar uitzien. En de look van het apparaat vind ik best ook wel belangrijk .The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Doe mij die Jiayu G2F maar
Xiaomi Mi2s kloon pretty much, maar zodra Jiayu de WCDMA versie uitbrengt en hij via Taobao te vinden valt voor ~$80/499 yuan haal ik er meteen een. De TD-versie kost nu al $128 bij resellers.mag het weten![]()
TD-SCDMA versies zijn vaker goedkoper dan WCDMA hoor.
niet echt vergelijkbaar met de mi2s; mediatek vs. snapdragon is een wereld van verschil.Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Wat zijn dan de grootste verschillen want de nieuwe mediatek octacore scoort even veel als de snapdragon 800quote:mediatek vs. snapdragon is een wereld van verschil.![]()
Tja, tot nu toe zit dat zelfde verschil ook elke keer weer in het prijskaartje. Vergelijkbaar geprijsde snapdragon toestellen hebben vaak mindere chipsets, helaas.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:29 schreef RDMKR het volgende:
TD-SCDMA versies zijn vaker goedkoper dan WCDMA hoor.
niet echt vergelijkbaar met de mi2s; mediatek vs. snapdragon is een wereld van verschil.
En waarom vergelijkt iedereen dat ding met de mi2s? De G2S was er eerder als ik mij niet vergis
499 gaat tegenvallen, dit is de goedkoopste TD-versie en die zit ex fee al op 100 dollar. WCDMA versie gaat iets duurder worden. Waarschijnlijk ergens tussen de 25 en 50 yuan meer zover ik het forum begreep.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:46 schreef Joosie200 het volgende:
Doe mij die Jiayu G2F maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Xiaomi Mi2s kloon pretty much, maar zodra Jiayu de WCDMA versie uitbrengt en hij via Taobao te vinden valt voor ~$80/499 yuan haal ik er meteen een. De TD-versie kost nu al $128 bij resellers.
[ Bericht 23% gewijzigd door RobertNL op 26-02-2014 16:07:38 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Laatste kans! Gloednieuwe Jiayu G4T 2/32GB met witte cover erbij voor 220,- anders krijgt morgen iemand hem kado![]()
![]()
iemand hier ook ervaring met fatsoenlijke chinese tablets van <¤125?Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:29 schreef RDMKR het volgende:
niet echt vergelijkbaar met de mi2s; mediatek vs. snapdragon is een wereld van verschil.Qua specs niet nee, qua design wel. Daarom zeg ik kloon pretty much, designwise was ik vergetenquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En waarom vergelijkt iedereen dat ding met de mi2s? De G2S was er eerder als ik mij niet vergis
mag het weten![]()
En hij lijkt op een iPhone... en een LG en... en...Dit hier is voor Chinese smartphones... phablets, mwokai, maar voor tablets kun je beter eens hier kijken:quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef MrKikker het volgende:
iemand hier ook ervaring met fatsoenlijke chinese tablets van <¤125?
• DIG / Android tablet discussie topic #41: Waar we ongeduldig wachten...
Veel mensen met een PiPO. Maar misschien is een Chuwi V88HD ofzo wel iets voor je.
Neus ook hier eens rond: http://www.slatedroid.com/forum/506-rockchip-rk3188/ .The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
de huidige versie van de mtk6592, 1.66Ghz (afgerond 1.7 zoals ze vaak graag in hun marketing praatjes vermelden) is nauwelijks zo snel als de snapdragon 600 op antutu, +/- 25000 punten dus. maar dit laat achterwege dat antutu hem continu op 8 threads laat draaien. de gemiddelde android app gebruikt niet meer dan 2 threads. zelfs de 3e en 4e kern van een quad-core staan meer dan 80% van de tijd stil. dus een kwartdeling van de score is een realistischere schatting van zijn vermogen (mits je die van de quads ook halveert).quote:Wat zijn dan de grootste verschillen want de nieuwe mediatek octacore scoort even veel als de snapdragon 800Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
qualcomm here i comequote:quote:
Wat zijn dan de grootste verschillen want de nieuwe mediatek octacore scoort even veel als de snapdragon 800
de huidige versie van de mtk6592, 1.66Ghz (afgerond 1.7 zoals ze vaak graag in hun marketing praatjes vermelden) is nauwelijks zo snel als de snapdragon 600 op antutu, +/- 25000 punten dus. maar dit laat achterwege dat antutu hem continu op 8 threads laat draaien. de gemiddelde android app gebruikt niet meer dan 2 threads. zelfs de 3e en 4e kern van een quad-core staan meer dan 80% van de tijd stil. dus een kwartdeling van de score is een realistischere schatting van zijn vermogen (mits je die van de quads ook halveert
En ik heb het al eens gevraagd: Is 16 gb geheugen genoeg of zou ik toch 32/64gb nemen?![]()
dat is een keuze die je zelf moet maken. Eventueel uitbreiden met microSD waar het mogelijk is.
Ik heb aan 16GB genoeg, muziek stream ik vanuit Spotify, Dropbox sync voor mijn foto's en het aantal apps die ik heb geïnstalleerd is minimaal.![]()
Spotify premium ? Want de gewone spotify lijkt niet te werken bij mij... En hoeveel mobiele data gebruik je dan ?
En is Merimobiles een goede site want als ik iets probeer te kopen kan ik het precies niet naar belgie laten sturen ?![]()
Qua dataverbruik zit ik rond de 2-3GB, nooit een melding gehad van Vodafone.
Geen ervaring met Merimobiles, alleen met ibuygou en antelife.![]()
In Nederland is dit precies mogelijkquote:Qua dataverbruik zit ik rond de 2-3GB, nooit een melding gehad van Vodafone.In belgië ben je voor 2-3GB wel 100 euro kwijt
![]()
![]()
Ik weet niet waar ik mijn vraag moet stellen en denk dat ik hier de meeste kans van slagen heb.
Ik heb een Iocean x7 (niet die 1ste edtie, maar die 2de, 2 gb ram o.i.d.?, weet ik veel hoe dat heet) Ik wil deze graag verkopen omdat ik een HTC one wil halen. Ik heb er een uitgebreide batterij (grotere) voor gekocht, maar kreeg er toen een aangepaste case bij die niet past (
), met als gevolg dat ik nu al een half jaar met een hardcover als een soort van achterzijde van mijn mobiel loop.
Verder heeft deze mobiel hele lichte gebruikerssporen, maar nauwelijks noemenswaardig. Wat is deze telefoon op dit moment nog waard? Zal zo'n 7 maanden oud zijn schat ik.
Alvast bedankt![]()
![]()
Zal hooguit 40 euro zijn. Ik neem hem van je overquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:09 schreef nickhguitar het volgende:
Ik weet niet waar ik mijn vraag moet stellen en denk dat ik hier de meeste kans van slagen heb.
Ik heb een Iocean x7 (niet die 1ste edtie, maar die 2de, 2 gb ram o.i.d.?, weet ik veel hoe dat heet) Ik wil deze graag verkopen omdat ik een HTC one wil halen. Ik heb er een uitgebreide batterij (grotere) voor gekocht, maar kreeg er toen een aangepaste case bij die niet past (
), met als gevolg dat ik nu al een half jaar met een hardcover als een soort van achterzijde van mijn mobiel loop.
Verder heeft deze mobiel hele lichte gebruikerssporen, maar nauwelijks noemenswaardig. Wat is deze telefoon op dit moment nog waard? Zal zo'n 7 maanden oud zijn schat ik.
Alvast bedankt
Nee gekheid. Denk dat je er nog wel tussen de 150 en de 180 voor kan krijgen.![]()
Mwha, Jiayu gebruikt deze layout ook sinds de G2S (augustus 2012, werkend prototype).quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:36 schreef Joosie200 het volgende:
Qua specs niet nee, qua design wel. Daarom zeg ik kloon pretty much, designwise was ik vergeten
De MI-2 is ook rond die tijd aangekondigd dacht ik?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Oké thx, ik had al even wat gekeken op 2de hands sites, maar daar staan de meest uiteenlopende bedragen..quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:30 schreef neverl33t het volgende:
[..]
Zal hooguit 40 euro zijn. Ik neem hem van je over
Nee gekheid. Denk dat je er nog wel tussen de 150 en de 180 voor kan krijgen.![]()
toch mediatek in Jiayu S2:
http://www.pandawill.com/catalog/product/view/id/63463
afmetingen zijn wel heel goed. bestaat die snapdragon 600 S1 versie nou nog?Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Dat was al toch een halfjaar bekend?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef RDMKR het volgende:
toch mediatek in Jiayu S2:
http://www.pandawill.com/catalog/product/view/id/63463Ja, die is nu net uit (begin dit jaar).quote:afmetingen zijn wel heel goed. bestaat die snapdragon 600 S1 versie nou nog?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
stond eerder verkeerd dat ie powervr had, dus ik dacht misschien exynos octa.Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de vraag, maar heb jij (of heeft iemand) een foto gevonden van de zijkant van de telefoon. Ik ben hem na uitvoerig Googlen nog niet tegen gekomen en ik wil weten hoe ver de camera aan de achterkant uitsteekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij deze.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Malaysia Post (Registered Mail)
+603 27279100
In Transit
Feb 16, 2014
12:00 am
Dispatch Pre-Alert 16/02/2014Malaysia Post (Registered Mail)
MPC PMIH (KLIA)
iemand een idee hoe lang het duurt voordat hij hier is? of misschien is hij al verder dan er staat maar de tracking code geen update krijgt?![]()
Doorgaans uit die contreien 14 ~ 21 dagen. Maar het kan net zo makkelijk wat langer duren ook nog.
Tracking is meestal ook niet alles verder inderdaad, moet je ook niet al teveel waarde aan hechten.
Gewoon geduldig afwachten en je eens zorgen beginnen te maken na een maand.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Je zoekt naar 0,7% méér bevestiging en neemt dan alsnog de gok?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:31 schreef zik3100 het volgende:
Iemand ervaring met de verkoper "Hong Kong Goldway" op aliexpress?
5 diamantjes en 99.3% positive![]()
![]()
Ik zie de turbo versie van de telefoon voorbij komen tussen de 120 tot 150 en aangezien jou telefoon weer een stapje hoger is zal die denk ook gewoon een paar tientjes meer waard zijn. Als je het echt niet weet kun je ook gewoon laten bieden op je telefoon. Dan zie je wel wat iemand er nog voor over heeft.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké thx, ik had al even wat gekeken op 2de hands sites, maar daar staan de meest uiteenlopende bedragen..![]()
camera steekt iets uit ja, ongeveer 1-2mm denk ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 06:18 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Sorry voor de vraag, maar heb jij (of heeft iemand) een foto gevonden van de zijkant van de telefoon. Ik ben hem na uitvoerig Googlen nog niet tegen gekomen en ik wil weten hoe ver de camera aan de achterkant uitsteekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag net op de site van bpost dat mijn telefoon om 18:37 is aangekomen bij het internationale uitwisselingskantoor (NLAMSA). Zou ik hem dan morgen nog hier thuis kunnen verwachten?![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
camera steekt iets uit ja, ongeveer 1-2mm denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah thanks voor het antwoord! Dat is nog te overzien. Merci again.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Hangt er vanaf of ie ongezien ingeklaard wordt. Dan kan het snel gaan soms. Als ze hem er tussen uit vissen, dan krijg je eest een brief thuis met de vraag om de waarde aan te geven. Vanaf het moment van terugsturen duurt het dan dikwijls een week tot je de postbezorger op de stoep aantreft.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:52 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik zag net op de site van bpost dat mijn telefoon om 18:37 is aangekomen bij het internationale uitwisselingskantoor (NLAMSA). Zou ik hem dan morgen nog hier thuis kunnen verwachten?
Dan list Jiayu eindelijk de wcdma versie van de G2F, blijkt ie itt de TD-versie geen 720p mee te krijgen maar wvgaTypo of bummer?
mag het weten![]()
http://www.pandawill.com/(...)droid-42-p83786.html
Volgende week in de happy hour voor 183
Is dat nog de moeite om te halen of toch voor een octacore gaan?
Batterij is niet geweldig maar er is een 3000mAh versie als vervanging beschikbaar.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
@ Joosie200: hier is 'ie nog identiek: http://ejiayu.com/Product-13.html . Laten we hopen dat ze op de engelse site gewoon verkeerd gecopypaste hebben of iets.
@ dud0r: mmm... Is de vraag nog maar of het je lukt 'em voor die prijs te krijgen... en weet niet hoe het zit met Neken support/community...
'k Zou nu lekker wachten op een leuke MTK6592 of MTK6595. Veel meer dan nu zul je niet kwijt zijn en heb je wel een significante upgrade. Liefste MTK6595 met LTE natuurlijk.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Welke Chinese e-tailers shippen vanuit de EU zelf, zodat je eventuele importbelastingen enzo kunt omzeilen?![]()
e-tailors? Als in maathemden/-pakken? Dit is het smartphonetopic, hè...quote:Op zondag 2 maart 2014 11:26 schreef Yi-Long het volgende:
Welke Chinese e-tailers shippen vanuit de EU zelf, zodat je eventuele importbelastingen enzo kunt omzeilen?
Ga ervanuit dat geen enkele dat doet. Of tegen een ingecalculeerde meerprijs.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Sommige merken hadden toch een Europese outlet, zoals volgens mij Oppo?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
e-tailors? Als in maathemden/-pakken? Dit is het smartphonetopic, hè...
Ga ervanuit dat geen enkele dat doet. Of tegen een ingecalculeerde meerprijs.![]()
Ach so, wel een electronic retailer.
Mja, logistiekerwijs is het met een overzeese warehouse dan duurder.
Kunt beter de free shipping-gok wagen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ik wou net posten over die deal. Maandag is er ook de 1GB/16GB versie voor $160quote:Op zondag 2 maart 2014 10:34 schreef dud0r het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)droid-42-p83786.html
Volgende week in de happy hour voor 183
Is dat nog de moeite om te halen of toch voor een octacore gaan?
Batterij is niet geweldig maar er is een 3000mAh versie als vervanging beschikbaar.
en dinsdag een cubot gt99 voor $130
http://link.pandawill.com(...)76607007_363597_6760
(prijzen voor de tweede kans)
maar als je al aan de $200 zit kun je voor niet zo veel meer geld al de octa-core versie krijgen... en mijn ervaring is wel dat mtk6589T grafisch niet 100% lekker draait op full HD. dus de 1GB/16GB versie vind ik een zinnigere keuze voor mensen die geld willen besparen, maar als je al voor de 2GB/32GB gaat kun je net zo goed ook octa-core nemen voor, ik geloof, $50 extra.
maar het blijft een persoonlijke keuze natuurlijk.Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
foutje bedanktHeb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Twijfel twijfel, zoveel twijfel.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:10 schreef RDMKR het volgende:
[..]
ik wou net posten over die deal. Maandag is er ook de 1GB/16GB versie voor $160
en dinsdag een cubot gt99 voor $130
http://link.pandawill.com(...)76607007_363597_6760
(prijzen voor de tweede kans)
maar als je al aan de $200 zit kun je voor niet zo veel meer geld al de octa-core versie krijgen... en mijn ervaring is wel dat mtk6589T grafisch niet 100% lekker draait op full HD. dus de 1GB/16GB versie vind ik een zinnigere keuze voor mensen die geld willen besparen, maar als je al voor de 2GB/32GB gaat kun je net zo goed ook octa-core nemen voor, ik geloof, $50 extra.
maar het blijft een persoonlijke keuze natuurlijk.
Ach ja m'n g3 doet het in principe nog prima alleen upgraden is zo leuk.
![]()
Misschien toch maar de socs afwachten waar shiz het over had.
Ach ja ik zie vrijdag wel wat ik doe.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Vrijdag is de Xiaomi powerbank voor $21,59 ook interessant. Een met 10000mAh die ik wel zou vertrouwen qua capaciteit.mag het weten![]()
Gewoon een Yoobao halen ( http://yoobao.tmall.com ). YB647 ofzo.
- @ dud0r: meteen wachten op 64bit SoC's?
[ Bericht 37% gewijzigd door shiz op 02-03-2014 21:48:49 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat gaat wel heel lang duren.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:08 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon een Yoobao halen ( http://yoobao.tmall.com ). YB647 ofzo.
- @ dud0r: meteen wachten op 64bit SoC's?
[ afbeelding ]
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
de low-end 64 bit Arm-v8 chips komen al vrij snel, van zowel qualcomm als mediatek, maar die zijn niet zo veel beter dan het huidige cortex A7 spul.Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Niet? Ik dacht toch echt dat de A53 nog wel weer een boost gaf. Meende dingen hebben gelezen van 20-30% meer performance vergeleken met de de A7 (en dus vergelijkbaar/beter dan A9), vrij significant als je het mij vraagtquote:Op zondag 2 maart 2014 23:33 schreef RDMKR het volgende:
de low-end 64 bit Arm-v8 chips komen al vrij snel, van zowel qualcomm als mediatek, maar die zijn niet zo veel beter dan het huidige cortex A7 spul..
Edit, van ARM Zelf:
En DMIPS:
A7 - 1.9
A9 - 2.5
A53 - vanaf 2.3MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
25% is niet zo veel in de CPU wereld. beetje een nuanceverschil. alleen stijgingen in orde-van-grootte doen er echt toe.
als de kloksnelheid ook hoger ligt kan het nog wel goed komen, maar ik heb daar nog niet veel over gehoord.
ps. hier hebben ze het over maar 2.3 dmips/mhz, dus alsnog lager dan 2012 flagship spul: http://www.anandtech.com/show/7739/arm-cortex-a17
[ Bericht 28% gewijzigd door RDMKR op 03-03-2014 12:50:00 ]Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
En toch is het verschil tussen quad A9 en A7 te merkenquote:Op maandag 3 maart 2014 11:13 schreef RDMKR het volgende:
25% is niet zo veel in de CPU wereld. beetje een nuanceverschil. alleen stijgingen in orde-van-grootte doen er echt toe., Verschil is dus aanwezig.
A53r1 kan tot 2.0Ghz meende ik, waar A7 tot ongeveer 1.5GHz gaatquote:als de kloksnelheid ook hoger ligt kan het nog wel goed komen, maar ik heb daar nog niet veel over gehoord..
A53 is nog vrij nieuw, en klok gaat altijd omhoog door een shrink of nieuwe revisie van de spec.(al is dat dan voor latere chips).
A53 chips hebben daarnaast natuurlijk ook een hogere badnbreete en andere voordelen (64 bit) die invloed hebben. Niet een ''minor'' upgrade.
We gaan het aankomende zomer zien (QC 410) en in het najaar van MTK natuurlijk.
Bijna niemand wil mijn Cubot One overkopen vanwege die kut GPS
When all else fails, you always have delusion.![]()
robert ze zeggen nu ook dat A7 2ghz kan maar ik zie er nog weinig van. kan bij die chip ook lang gaan duren. maar goed dit is allemaal beetje koffiedik kijken.Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
ARM geeft een maximum van 1.6 aan, en 1.5 is er.
Hmz, balen. Wat vraag je er voor danquote:Op maandag 3 maart 2014 15:05 schreef Mirel het volgende:
Bijna niemand wil mijn Cubot One overkopen vanwege die kut GPS?
Mijn Jiayu met matige GPS was ik wel zo kwijt.
Ah, voor die prijs moet het on marktplaats toch wel lukken?
Heb je het al geprobeerd te fixen?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Een vriend van me wist niet of hij hem wilde kopen maar ging er wel mee spelen, ligt nog bij hem.When all else fails, you always have delusion.![]()
Oppo Find 7 heeft 5.5 inch QHD (1440p), snapdragon 801 en 50 mexapixel camera:
http://www.gsmarena.com/l(...)camera-news-7956.phpHeb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
driekwart tablet aan je oorquote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef RDMKR het volgende:
Oppo Find 7 heeft 5.5 inch QHD (1440p), snapdragon 801 en 50 mexapixel camera:
http://www.gsmarena.com/l(...)camera-news-7956.php![]()
![]()
Een Androidphone met Nokia Pureview-camera-eigenschappen zou voor velen een welkome ontwikkeling zijn.Maar ja, voor een leuke prijs, dat zal dan wel niet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
5.5 inch is net wat meer dan een kwart van een standaardgrootte tablet kwa oppervlakte. lang geen slechte maat in mijn ervaring, maar wel ongeveer mijn bovengrens (note 3 kan net nog agz de dunnen bezels).quote:
zelfs 1-handig gebruik kan met wat oefening nog.Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
I beg to differ of het een beter scherm isquote:JiaYu say the WCDMA G2F will in fact have a lower 854 x 480 resolution but explained the reason for this change is due to the use of an OGS panel on the international phone. JiaYu are confident that the OGS panel (which is thinner and improves viewing angles) is a better all round display when compared to the 1280 x 720 resolution screen on the China only model.
mag het weten![]()
Misschien qua kijkhoeken inderdaad. Maar websites (desktop-versies) showen minder door de lagere pixelcount, dat de boel meer pixelated en minder scherp/vloeiend is, ga je natuurlijk ook terugzien. Weet inderdaad niet of dat een 'upgrade' is waar je nu zo blij mee moet zijn.
Het heeft het potentieel om veel effectiever te zijn natuurlijk.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Linkje?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:50 schreef Joosie200 het volgende:
Vrijdag is de Xiaomi powerbank voor $21,59 ook interessant. Een met 10000mAh die ik wel zou vertrouwen qua capaciteit.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Zal wel gaan om happy hour at PW dan, hè. Waar het altijd nog maar de vraag is of je 'em weet te krijgen voor die prijs.
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=FridayThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Daarom zeg ik ook $21,59, want dat is de prijs nadat de happy few van de vijf eerste er $16,99 voor betaald weten te hebben. Iedereen kan hem dus voor $21,59 kopen als je misgrijpt voor $16,99quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:30 schreef shiznuts het volgende:
Zal wel gaan om happy hour at PW dan, hè. Waar het altijd nog maar de vraag is of je 'em weet te krijgen voor die prijs.
mag het weten![]()
Ja logisch, maar als je OS daar nog geen ondersteuning voor heeft is dat toch een beetje stoerdoenerij (althans nu nog)? Verder weet ik er natuurlijk geen bal van, of draaien dit soort smartphones geen android?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:47 schreef shiznuts het volgende:
Het heeft het potentieel om veel effectiever te zijn natuurlijk.
Was benieuwd
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
weet iemand hier een goede data counter + widget die alle 3G data van de Jiayu G4 kan tellen?
ik heb nu de Data counter Widget maar die kan mijn mobile data op de G4 niet uitlezen (vermoedelijk omdat mijn sim in slot 2 zit, ben te lui hem naar microsim te knippen)![]()
android gebruikt in principe wel alle cores, als de apps ze gebruiken en/of er genoeg naast elkaar draaien, maar de meeste apps gebruiken er maar 1 of 2 en achtergrond taken zijn zelden echt heel zwaar.Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Ben ik de enige met een Jiayu G4 Advanced waarvan de accuduur zo achteruit holt? Na 2 uur heb ik nog maar 70% over, maar het vreemdste is dat 95% wordt verbruikt door Android-system. Iemand enig idee hoe dat op te lossen is?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2014 11:45:20 ]![]()
BIC:
Iemand 6% korting op vrouwenkleding?![]()
6CLOTHESWO
Voor 8% korting op keukendingen:
KITCHEN8FBNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Nope. Nieuwe accu/ROM flashen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:44 schreef J.B. het volgende:
Ben ik de enige met een Jiayu G4 Advanced waarvan de accuduur zo achteruit holt? Na 2 uur heb ik nog maar 70% over, maar het vreemdste is dat 95% wordt verbruikt door Android-system. Iemand enig idee hoe dat op te lossen is?-> GC / [Chinese Webshops] Topic #288 Shaolin shopper ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
BIC:
Iemand 6% korting op vrouwenkleding?![]()
6CLOTHESWO
Voor 8% korting op keukendingen:
KITCHEN8FB
na een dag gebruik (aantal telefoontjes, langere tijd internetten via 3G, wifi/BT uit) staat mijn accu op ~60%quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:44 schreef J.B. het volgende:
Ben ik de enige met een Jiayu G4 Advanced waarvan de accuduur zo achteruit holt? Na 2 uur heb ik nog maar 70% over, maar het vreemdste is dat 95% wordt verbruikt door Android-system. Iemand enig idee hoe dat op te lossen is?
2 dagen red ik meestal net, als mijn accu zo rond de 30% niet naar beneden schiet naar 15% of minder![]()
Wake lock denk ik, reflash is de beste optie waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:44 schreef J.B. het volgende:
Mocht het daarna nog voorkomen dan even een app installeren die de wake locks bijhoud wellicht is het een app die de veroorzaker is.
Ligt aan het type batterij.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:46 schreef mschol het volgende:
[..]
na een dag gebruik (aantal telefoontjes, langere tijd internetten via 3G, wifi/BT uit) staat mijn accu op ~60%
2 dagen red ik meestal net, als mijn accu zo rond de 30% niet naar beneden schiet naar 15% of minder
Er schijnen 2 types in omloop te zijn.
De batterij die bij de G4A zat schiet ook ergens van af 25% ineens naar beneden, de batterij bij de gewone G4 doet dat niet.
Of het heel veel invloed heeft op de totale gebruiksduur weet ik nog niet.![]()
ik heb hem nu sinds november ofzo en die dip is wel irritant, maar ben er gewend aan geraaktquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:17 schreef Mehari het volgende:
[..]
Ligt aan het type batterij.
Er schijnen 2 types in omloop te zijn.
De batterij die bij de G4A zat schiet ook ergens van af 25% ineens naar beneden, de batterij bij de gewone G4 doet dat niet.
Of het heel veel invloed heeft op de totale gebruiksduur weet ik nog niet.![]()
![]()
Oops verkeerde topic!quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nope. Nieuwe accu/ROM flashen?
[..]
-> GC / [Chinese Webshops] Topic #288 Shaolin shopper ?![]()
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Wederom opzoek naar een nieuwe smartphone voor een vriend. Zijn S3 is voor de 2e keer kapot gevallen en wil hoe dan ook niet ¤200,- betalen voor een schermreparatie. Hij wilt dus een nieuwe, maar lekker goedkoop.
Prijs: Max ¤300,- , liefste onder ¤200.
Grootte: Max 5.0 inch, liefste onder 4.7 Inch.
Resolutie minimaal 720p, liefste 1080P.
Prestaties moeten gelijk zijn, maar beter moet te doen zijn.
Goede camera is belangrijk en voldoende JUICE!
SSD: Ja of 32GB.
Kleur: Bijna altijd zwart.
Momenteel kom ik uit op:
Elephone P9
Iemand nog iets beters?
¤160,- voor een octacore en 5" scherm met 2GB RAM. Niet te vergeten 5,9mm....Yes please!
[ Bericht 10% gewijzigd door Brammetjuh94 op 06-03-2014 21:13:14 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Twijfel een beetje over de batterij, 2100MaH in zo'n dunne body is wel heel groot. Maar wellicht kan het.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wederom opzoek naar een nieuwe smartphone voor een vriend. Zijn S3 is voor de 2e keer kapot gevallen en wil hoe dan ook niet ¤200,- betalen voor een schermreparatie. Hij wilt dus een nieuwe, maar lekker goedkoop.
Prijs: Max ¤300,- , liefste onder ¤200.
Grootte: Max 5.0 inch, liefste onder 4.7 Inch.
Resolutie minimaal 720p, liefste 1080P.
Prestaties moeten gelijk zijn, maar beter moet te doen zijn.
Goede camera is belangrijk en voldoende JUICE!
SSD: Ja of 32GB.
Kleur: Bijna altijd zwart.
Momenteel kom ik uit op:
Elephone P9
Iemand nog iets beters?
¤160,- voor een octacore en 5" scherm met 2GB RAM. Niet te vergeten 5,9mm....Yes please!
In other news, de G3heeft weer een ''update'' gehad naar de MTK6582
http://www.gizchina.com/2(...)ease-life-jiayu-g3c/
Weer up to date dus, en 125$ domestic price, wellicht voor 125 euro te krijgen?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
1 gb ram maarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Twijfel een beetje over de batterij, 2100MaH in zo'n dunne body is wel heel groot. Maar wellicht kan het.
In other news, de G3heeft weer een ''update'' gehad naar de MTK6582
http://www.gizchina.com/2(...)ease-life-jiayu-g3c/
Weer up to date dus, en 125$ domestic price, wellicht voor 125 euro te krijgen?
Als ze dat nou ook geupgrade hadden naar 2 gb dan was dit weer een heel mooi telefoontje geweest.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
ziet er goed uit kwa beloftes. zou ergens boven aan mijn lijst van voordelige octa-cores staan.quote:Momenteel kom ik uit op:
Elephone P9
Iemand nog iets beters?
720p is een voordeel bij een dergelijke batterij grootte. maar het kan idd goed dat die batterij nog wat kleiner is; daar wordt vaker op gesjoemeld.Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Tja... Momenteel heeft hij een S3. Ik weet dat touchwizz ook behoorlijk wat energie slurpt. Denken jullie dat het vergelijkbaar is?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:43 schreef RDMKR het volgende:
[..]
ziet er goed uit kwa beloftes. zou ergens boven aan mijn lijst van voordelige octa-cores staan.
720p is een voordeel bij een dergelijke batterij grootte. maar het kan idd goed dat die batterij nog wat kleiner is; daar wordt vaker op gesjoemeld.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: