Ik ben op mijn 34e begonnen met gitaarlesquote:Op maandag 24 februari 2014 21:54 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Breed. Maar is het niet wat laat als je op je 15de aan iets nieuws begint?
Ook een plan idd; als er een lokale gameshop is hebben ze vaak speciale wargame avonden. Leer je meteen wat mensen kennenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:34 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
Ga wargamen!
Miniatuurtjes schilderen en er vervolgens gevechten mee voeren. Je bent creatief bezig, er gaat veel tijd in zitten, spel is leuk en je leert mensen kennen. Er zijn verschillende uitgevers en settings (toekomst, riddertjes, Napoleontische modelletjes, etc). Zelf vroeger altijd gedaan; misschien begin ik wel weer.
Mooie sport!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:30 schreef So_Surreal het volgende:
Begin met kitesurfen, de mooiste hobby die er is
[ afbeelding ]
Ik gamede ook veel, nu stukken minder, eigenlijk niets meer. Ben destijds weer gaan voetballen en heb een luchtbuks gekocht hahah. Nou is dat 2e vooral onmogelijk voor je, maar ik raad je zeker aan om weer te gaan sporten of werken. Daar leer je toch vrij snel nieuwe mensen kennen. Als 15-jarige kan je tegenwoordig volgens mij ook al beginnen in de supermarkt en ben je zeker niet te oud of zo om te beginnen met sport of een andere hobby.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:53 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Mooie sport!Ben ik het zeker met je eens.. Alleen... Zee is ver weg van hier en een rivier of plas moet je al ruim 25km fietsen
Ga vrouwen versieren... Kost veelsteveel tijd en voor je het weet, game je weerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:53 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Mooie sport!Ben ik het zeker met je eens.. Alleen... Zee is ver weg van hier en een rivier of plas moet je al ruim 25km fietsen
Heb ik wel eens geprobeerd, nooit een succes geworden want ze kunnen hun flesje zo moeilijk vasthouden en dat in hun mondje schenken was ik op den duur ook zat van...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:08 schreef Geerd het volgende:
Bierdrinken, vissen motorrijden, films kijken, lezen, vooral bierdrinken met vissen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:20 schreef Deshain het volgende:
[..]
En kan je die mening ook onderbouwen?
Dit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het enige waar je op moet letten is dat je niet teveel gewicht op je wervelkolom krijgt. Dit kan namelijk je groei ietwat beperken. Echter kan je hier pas over spreken vanaf ~150 kilo en dat is iets waar de meeste mensen toch niet aan komen.
Ik lees net dat er apparaten stond trouwens, daarmee richt je sowieso geen schade uit tenzij je echt niet kan nadenkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:05 schreef K44S het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Ik heb bijna tot helemaal geen verstand van fitnessen.
Maar het is inderdaad duidelijk wat Klokov zegt.
Je zal je zelf ongetwijfeld kunnen over-trainen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik lees net dat er apparaten stond trouwens, daarmee richt je sowieso geen schade uit tenzij je echt niet kan nadenken
Ja maar in principe kan je alles te doen: teveel drinken, teveel eten, teveel douchen, etc. Dat zijn altijd van die nonargumenten. Mochten beginners om advies vragen raadt ze dan a.u.b. Starting Strenght of Stronglifts aan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Je zal je zelf ongetwijfeld kunnen over-trainen.
Mooie is wel, dat ik aankomende maanden als commercieel medewerker bij een fitness centrum ga stage lopen.
Dus wie weet vang ik nog wat op.
Klopt alles waar TE voor staat is vrijwel nooit goed( behalve : tetten, tevreden en tequila ).quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja maar in principe kan je alles te doen: teveel drinken, teveel eten, teveel douchen, etc. Dat zijn altijd van die nonargumenten. Mochten beginners om advies vragen raadt ze dan a.u.b. Starting Strenght of Stronglifts aan.
Had vroeger van die oorlogsgames waar je heel strategisch moest spelen wilde je winnen. erg leuk om te doenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:34 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
Ga wargamen!
Miniatuurtjes schilderen en er vervolgens gevechten mee voeren. Je bent creatief bezig, er gaat veel tijd in zitten, spel is leuk en je leert mensen kennen. Er zijn verschillende uitgevers en settings (toekomst, riddertjes, Napoleontische modelletjes, etc). Zelf vroeger altijd gedaan; misschien begin ik wel weer.
Voor school doe ik geen ene reet. Wel overal voldoendes voor de dingen die ik belangrijk vind. Ik maak gewoon alles in de les. Maar OT:quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:59 schreef Aneurism het volgende:
Wat vind je zelf leuk om te doen? Ik kan wel suggereren om je te verdiepen in Linux, programmeren, te gaan larpen, of om je te storten op sport. Maar daar schiet je niets mee op. Doen wat je zelf leuk vind, hou je het langste vol.
Beste suggestie die ik kan doen omdat je 15 bent: Alle tijd die je door gamen niet in je school gestoken hebt zou ik proberen om te draaien. Hier heb je het meeste aan in je leven.
Wat voor programma's?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:29 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Voor school doe ik geen ene reet. Wel overal voldoendes voor de dingen die ik belangrijk vind. Ik maak gewoon alles in de les. Maar OT:
Tekenen is wel leuk om te doen. Vooral graffiti! Alleen is dat weer illegaal als je gaat spuiten op onbevoegd terrein.
Muziek maken via programma's lijkt me ook wel leuk om te testen.,. Alleen die programma's kosten al gauw geld.
Zelfde geld voor filmbewerking. Leuk maar duur.
Voorbereiden voor je HBO?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:29 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Voor school doe ik geen ene reet. Wel overal voldoendes voor de dingen die ik belangrijk vind. Ik maak gewoon alles in de les. Maar OT:
Tekenen is wel leuk om te doen. Vooral graffiti! Alleen is dat weer illegaal als je gaat spuiten op onbevoegd terrein.
Muziek maken via programma's lijkt me ook wel leuk om te testen.,. Alleen die programma's kosten al gauw geld.
Zelfde geld voor filmbewerking. Leuk maar duur.
Nu FOK! ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:51 schreef Hetbanaantje het volgende:
Beste FOK!
De afgelopen 5 jaar heb ik wel wat lopen gamen per dag. Niet om me te onttrekken aan me omgeving maar omdat ik het heel leuk vond om te doen. Lang was ik er ook dan wel mee bezig maar het begint steeds saaier te worden,. Ik verveel me steeds meer en meer spellen heb ik maar eraf gegooid.
Nu ben ik wat aan het denken naar iets wat dit grote gat aan vrije tijd kan vullen, alleen is dat wel heel lastig om iets op te vullen waar je vaak minimaal 3 uur mee bezig was.
Zijn er hier mensen onder ons die ook van die games afwilden? Zoja waarmee heb je je vrije tijd opgevuld?
Puur voor inspiratie
Whutquote:Op maandag 24 februari 2014 21:54 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Breed. Maar is het niet wat laat als je op je 15de aan iets nieuws begint?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |