Geen idee eerlijk gezegdquote:Op maandag 24 februari 2014 19:40 schreef wyccie het volgende:
Hoe zou jouw bruiloft eruit zien, Etcie?
Dat programma is leukquote:Op maandag 24 februari 2014 20:02 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk dus best vaak TLC, en daar heb je zo'n programma waar vier bruiden elkaars bruiloft beoordelen, op jurk, locatie, voedsel en algehele sfeer. Leuk om ideeën op te doen.
Wat me opvalt is dat ze 'centre pieces' hebben, een bloemstuk voor op de tafels. Dat zijn vaak grote, hoge vazen waardoor je je tafelgenoten niet meer ziet.
Ik heb een stukje gezien bij RTL en ik vond het weer een verschrikkelijke Nederlandse spruitjesuitstraling hebben.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:50 schreef Etcetera het volgende:
Nog meer mensen het welkomstfeestje van het Olympische team bekeken? Ik vond het wel leukmaar het leukste was denk ik het Instagram filmpje van Ireen Wust: http://instagram.com/p/kzmHBMkiIh/
Mijn tip: doe alles wat je wil, en doe niets omdat het zogenaamd moet. Nodig dus mensen uit die je wil, niet mensen omdat het zogenaamd zo hoort. Ik heb zelfs ooms en tantes niet uitgenodigd. Voelen ze zich beledigd? Dan weet je dat je de juiste beslissing hebt genomenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegdvooral vrienden, familie (de leuke kanten
), gezelligheid, drank
en mooie foto's die ik daarna nog kan bekijken
Eens, het is jouw dag, de rest komt plichtmatig de boel uitvreten...quote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn tip: doe alles wat je wil, en doe niets omdat het zogenaamd moet. Nodig dus mensen uit die je wil, niet mensen omdat het zogenaamd zo hoort. Ik heb zelfs ooms en tantes niet uitgenodigd. Voelen ze zich beledigd? Dan weet je dat je de juiste beslissing hebt genomen. En verder dus dingen doen die jullie willen. Wij wilden varen, dus wij gingen varen. Wij hadden geen behoefte aan een trouwauto, dus wij hadden geen trouwauto. Hoop mensen doen domweg wat de rest doet, maar probeer er gewoon 100% jullie dag van te maken
.
Preciesquote:Op maandag 24 februari 2014 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, het is jouw dag, de rest komt plichtmatig de boel uitvreten...
Dat hebben wij dus ook in gedachten: het is onze dag en we doen het op onze manier. Jammer dat er dan geen trouwauto of centerpiece is.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn tip: doe alles wat je wil, en doe niets omdat het zogenaamd moet. Nodig dus mensen uit die je wil, niet mensen omdat het zogenaamd zo hoort. Ik heb zelfs ooms en tantes niet uitgenodigd. Voelen ze zich beledigd? Dan weet je dat je de juiste beslissing hebt genomen. En verder dus dingen doen die jullie willen. Wij wilden varen, dus wij gingen varen. Wij hadden geen behoefte aan een trouwauto, dus wij hadden geen trouwauto. Hoop mensen doen domweg wat de rest doet, maar probeer er gewoon 100% jullie dag van te maken
.
Die heb ik al vaker gezien...quote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef Bart het volgende:
Voor de geinteresseerden:
http://lingen.nu/bruiloft/foto/index.html
Wat hebben jullie een ontzettend coole en "eigen" bruiloft gehad! Echt super.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef Bart het volgende:
Voor de geinteresseerden:
http://lingen.nu/bruiloft/foto/index.html
ER wil vast in een Leopard trouwen...quote:Op maandag 24 februari 2014 20:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat hebben wij dus ook in gedachten: het is onze dag en we doen het op onze manier. Jammer dat er dan geen trouwauto of centerpiece is.
Als trouwauto zeker! Kan ook over het strand namelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ER wil vast in een Leopard trouwen...
Een amfibie voertuig is dan misschien handiger.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als trouwauto zeker! Kan ook over het strand namelijk
Da's nummer 2 op de ranglijstquote:Op maandag 24 februari 2014 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een amfibie voertuig is dan misschien handiger.
Kunnen jullie meteen door naar Engeland...
Zo'n ding zal ongetwijfeld te huren zijn...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Da's nummer 2 op de ranglijst
Als zoiets geregeld kon worden, dan zou ik dat zo super stoer vinden
en nog vroeger gewoon zwemmendquote:Op maandag 24 februari 2014 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat deden ze vroeger toch gewoon met roeiboten?
Lijkt me wel leuk, de visite aan de riemen en het bruidspaar maar ritmisch op de trom rammen...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat deden ze vroeger toch gewoon met roeiboten?
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, de visite aan de riemen en het bruidspaar maar ritmisch op de trom rammen...
Ik had je toch echt niet uitgenodigd.quote:
Qua het bezoeken van dat digitale trouwalbum wel degelijk...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had je toch echt niet uitgenodigd.
Dat vonden wij ookquote:Op maandag 24 februari 2014 21:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat hebben jullie een ontzettend coole en "eigen" bruiloft gehad! Echt super.
Ja dat snap ikquote:Op maandag 24 februari 2014 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua het bezoeken van dat digitale trouwalbum wel degelijk...
Oh. Nou ja, dan komt de link je bekend voor en hoef je er niet meer op te klikken.quote:
Yep.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, dan komt de link je bekend voor en hoef je er niet meer op te klikken.
Julius is natuurlijk geen Matt Preston...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:24 schreef wyccie het volgende:
Nu ik Masterchef NL zo zie, valt het mee qua presentatie. Ze doen hun best. Toch mis ik een beetje de 'glamour', misschien omdat het zo licht gefilmd is? Weinig saturatie. Of komt het door de bleke Hollanders?
ik had het ook al eens gezienquote:Op maandag 24 februari 2014 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua het bezoeken van dat digitale trouwalbum wel degelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik had het ook al eens gezienWaarom doe je het dan niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Met je eens. Minder kleurrijk, en dan niet alleen qua belichting...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:24 schreef wyccie het volgende:
Nu ik Masterchef NL zo zie, valt het mee qua presentatie. Ze doen hun best. Toch mis ik een beetje de 'glamour', misschien omdat het zo licht gefilmd is? Weinig saturatie. Of komt het door de bleke Hollanders?
Lijk?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:36 schreef iamredleader het volgende:
Bart, het blijven hele mooie foto's.
Wat lijk je trouwens jong op sommige
Married life...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Lijk?
Is ook al weer bijna 7 jaar geleden he.
Hoe houden we het vol...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Married life...voor ons dit jaar juni 8 jaar
Ja zeg, wou jij nou trouwen of niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:01 schreef wyccie het volgende:
Onion ring ... past niet om mijn vinger, ook niet om mijn pols. Jammer, ik moet nee zeggen, Wg.
Nee, dat wil ik niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja zeg, wou jij nou trouwen of niet?
Ok, dan heb ik niks gezegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |