gewoon bier drinkenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niet te posten met Kano in de chat.
Ik luister nuquote:
Geloof niet dat ik daar bier voor nodig heb. Knuffelen doe ik enkel als ze mij autistisch negeren.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon bier drinken
dan ga je vanzelf wel met onbekende mensen praten en knuffelen
Wie?quote:
waarom zou hij jou negeren?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister nu
Hopelijk heb ik hiervoor uw toestemming.
[..]
Geloof niet dat ik daar bier voor nodig heb. Knuffelen doe ik enkel als ze mij autistisch negeren.
En lekker dat het was.
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister nu
Hopelijk heb ik hiervoor uw toestemming.
[..]
Geloof niet dat ik daar bier voor nodig heb. Knuffelen doe ik enkel als ze mij autistisch negeren.
En lekker dat het was.
Kloptquote:Op maandag 24 februari 2014 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, ik had misschien beter gelijk hoi kunnen zeggen.
ik hoorde smoofie nog zeggen ''vraag gewoon of hij het echt is''.
Wat wil je met mijn extreme hooligan uitstraling.quote:
is dat die dochter van Merlijn zegmaar? Die is wel knap maar ook weer nietquote:
KLB / Stoere vrouwen in filmsquote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
is dat die dochter van Merlijn zegmaar? Die is wel knap maar ook weer niet![]()
![]()
![]()
imo
waarom laat jij geen flat omvallen?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
KanoVinnie Waarom Ga Jij Niet Lekker Kano-En Met Vinnie !
of met pualaquote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
KanoVinnie Waarom Ga Jij Niet Lekker Kano-En Met Vinnie !
quote:
Ik Heb Niet De Juiste Appratuur En Mensen Maar Je Mag Best Wel Investeren Hoor!quote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
waarom laat jij geen flat omvallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |